Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
3,2 did kopci na biało
Autor Wiadomość
PajeroS52 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero 3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Lip 2019
Posty: 6
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 22-01-2022, 12:09   3,2 did kopci na biało

Witam,

Bardzo bym prosił o informacje co może być przyczyną gdy Pajero 3,2 did, 2001 rok, kopci na biało przy przyspieszeniu, moc silnika pozostaje bez zmian, płyn chłodniczy jest w normie.
Dodam, ze montowałem boxa w Vtech Krakow i może to być przyczyną, natomiast box jest już ponad rok i nie działo się nic ale może jego działanie uszkodziło turbinę ? Pompa wyryskowa jest dana nowa przeze mnie, zbiornik paliwa i wszystkiego doprowadzenia dane są nowe, także wykluczyłbym te rzeczy.
Prosiłbym o Waszą opinie. Z gory dziękuje.
 
 
janusz66p 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 14
Skąd: 42-500 Będzin
Wysłany: 28-01-2022, 13:04   

Witam,
mam podobny problem, lecz pojawia się na zimnym silniku.
Aktualnie jestem po regeneracji pompy, wymianie całego układu paliwowego: bak, przewody, filtr, wtryski. Dla pewności wymieniony jeden z czujników na pompie, który miał odpowiadać za obroty.
Silnik ma trudności z odpaleniem przy niskich temperaturach po postoju nocnym. Podczas uruchomienia nie pali na wszystkie cylindry, kopci na biało, spaliny toksyczne. Po kilku minutach przestaje kopcić. Później już odpala bez problemu, jednak spaliny dalej czuć.
Kod błędu stały 46 i 51, z tym, że zawór EGR ma uszkodzone sterownie, ale nie zaślepiony.
Dodatkowo brak obrotomierza
Proszę kolegów o pomoc.
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 02-02-2022, 12:46   Re: 3,2 did kopci na biało

PajeroS52 napisał/a:
Witam,

Bardzo bym prosił o informacje co może być przyczyną gdy Pajero 3,2 did, 2001 rok, kopci na biało przy przyspieszeniu, moc silnika pozostaje bez zmian, płyn chłodniczy jest w normie.
Dodam, ze montowałem boxa w Vtech Krakow i może to być przyczyną, natomiast box jest już ponad rok i nie działo się nic ale może jego działanie uszkodziło turbinę ? Pompa wyryskowa jest dana nowa przeze mnie, zbiornik paliwa i wszystkiego doprowadzenia dane są nowe, także wykluczyłbym te rzeczy.
Prosiłbym o Waszą opinie. Z gory dziękuje.

Włóż jak silnik będzie gorący ( bo musi termostat być otwarty) lejek do chłodnicy, zalej go do połowy woda i odpal auto, zobacz czy bomle lesa i daj znać

[ Dodano: 02-02-2022, 12:48 ]
janusz66p napisał/a:
Witam,
mam podobny problem, lecz pojawia się na zimnym silniku.
Aktualnie jestem po regeneracji pompy, wymianie całego układu paliwowego: bak, przewody, filtr, wtryski. Dla pewności wymieniony jeden z czujników na pompie, który miał odpowiadać za obroty.
Silnik ma trudności z odpaleniem przy niskich temperaturach po postoju nocnym. Podczas uruchomienia nie pali na wszystkie cylindry, kopci na biało, spaliny toksyczne. Po kilku minutach przestaje kopcić. Później już odpala bez problemu, jednak spaliny dalej czuć.
Kod błędu stały 46 i 51, z tym, że zawór EGR ma uszkodzone sterownie, ale nie zaślepiony.
Dodatkowo brak obrotomierza
Proszę kolegów o pomoc.

Zacznij od: weż 0,5 m przewodu elektycznego, jeden konice przyłóz do plusa a drugi do listwy łączocąj swiece żarowe. Przytrzymaj ok 10 sek. i odpal auto i zobacz czylepiej zapali na zimnym. jesli zapali dobrze a po chwili będzie kulał to przytrzymaj jeszcz eraz chwile ten przewód na listwie - na odpalonym juz aucie oczywiscie
i daj znac
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
janusz66p 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 14
Skąd: 42-500 Będzin
Wysłany: 19-02-2022, 17:55   

Witam
Nie wiem od czego zacząć.
Ale chyba od szacunku dla P Zbyszka za wiedzę i chęć pomocy.
A tak do rzeczy, samochód odpalił od strzała i co najważniejsze że nie kopci.
Oczywiście mechanik zastanawia się teraz czemu nie ma prądu na świecach?
Może jakaś kolejna podpowiedź.
Z góry dziękuję.
Pozdrawiam
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 24-02-2022, 08:54   

janusz66p napisał/a:
Witam
Nie wiem od czego zacząć.
Ale chyba od szacunku dla P Zbyszka za wiedzę i chęć pomocy.
A tak do rzeczy, samochód odpalił od strzała i co najważniejsze że nie kopci.
Oczywiście mechanik zastanawia się teraz czemu nie ma prądu na świecach?
Może jakaś kolejna podpowiedź.
Z góry dziękuję.
Pozdrawiam

Musi sprawdzi przekaźnik idąc po przewodzie od listwy która łączy 4 świece dojdzie do przekaźnika.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.