2.0 MIVEC II GEN 147 KM Regulacja zaworów |
Autor |
Wiadomość |
kusio-p
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander II gen 2.0 147 KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Paź 2016 Posty: 2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 24-10-2016, 17:51 2.0 MIVEC II GEN 147 KM Regulacja zaworów
|
|
|
Drodze Koledzy.
Jestem nowy w waszym gronie bo jeśli wszystko dobrze pójdzie będę miał Outlandera II FL z silnikiem jak w temacie. W aucie jest LPG firmy BRC.
Wiele naszukałem na tym forum ale nie znalazłem odpowiedzi jednoznacznej. W jaki sposób odbywa się regulacja zaworów w tym modelu silnika. Dzwoniłem dzisiaj z tym pytanie do Pana Leitgeber (polecanego mechanika z wielkoposlki) i odpowiedział ze nie ma szklanek i koszt regulacji wynosi 100zl. Podobno to silnik z rodziny 4B11 gdzie są szklanki. Prosze o pomoc. Od tego uzależniam kupno tego autka od teściów (teść nigdy nie regulował zaworów w tym aucie).
Dziękuje za odpowiedz |
|
|
|
 |
1plubas
Forumowicz
Auto: OII
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Mar 2011 Posty: 40 Skąd: w-wa
|
Wysłany: 25-10-2016, 20:26 Re: 2.0 MIVEC II GEN 147 KM Regulacja zaworów
|
|
|
kusio-p napisał/a: | Dzwoniłem dzisiaj z tym pytanie do Pana Leitgeber (polecanego mechanika z wielkoposlki) i odpowiedział ze nie ma szklanek i koszt regulacji wynosi 100zl. |
Ten Pan ma rację po mojemu. Zobacz plan/ czynności obsługi na stronie MMC. |
|
|
|
 |
kusio-p
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander II gen 2.0 147 KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Paź 2016 Posty: 2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 25-10-2016, 21:51
|
|
|
znalazlem taka informacje:
po 100 kkm
Sprawdzić (pomierzyć) i (jeśli konieczne) wyregulować luzy zaworowe (dotyczy silników: 4B1, 4A9)
Ale nadal pozostaje pytanie w jaki sposob czy jest sruba regulujaca czy szklanki?
[ Dodano: 26-10-2016, 22:24 ]
Sprawa sie wyjasnila znalazlem na rosyjskich stronach anglojezyczny service manual:
http://faq.out-club.ru/do...12/index_M1.htm
Moze komus sie przyda.
W tym aucie nie ma srub za to sa szkalnki i trzeba rozebrac pol silnika zeby to ustawic Wiec cena podana chyba tylko zawierala pomiar a nie regulacje.
Troche mnie to dziwi bo facet jest mocno polecany na forum. |
|
|
|
 |
darekska
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander 2.0 Intense PLUS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Wrz 2013 Posty: 3 Skąd: Dobczyce
|
Wysłany: 05-11-2016, 11:20
|
|
|
Cze.
Na 100% w tym silniku 4B11 są tzw. "szklanki".
Sprawdzenie luzów kosztuje ok. 150zł, a ewentualna wymiana (jeśli luz jest skasowany) to około 450zł.
Mam ten model i założyłem gaz do niego przy 16kkm. Teraz mam 70kkm. Przymierzam sie do sprawdzenia luzów i jeśli trzeba to do wymiany szklanek. Szklanki przy tej cenie usługi będą szlifowane do odpowiedniego wymiaru.
Sprawdzanie luzów w samochodach benzynowych powinno sie sprawdzać po ok. 100kkm a w zasilanych LPG 2x częściej.
Pozdro |
|
|
|
 |
parian
Forumowicz
Auto: C-Crosser 2.4 CVT+LPG, 2009r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 10 Lis 2015 Posty: 217 Skąd: Police
|
Wysłany: 16-03-2022, 08:05
|
|
|
Cześć,
kojarzycie gdzie można dostać szklanki w różnych rozmiarach do 4B12 (oprócz ASO)? |
_________________ To już 5 Mitsu w moim życiu!
Były:
- 1987r. Galant 1,8TD
- 1992 r. Galant 1,8 Pb
- 1993 r. Lancer 2,0 D
- 2002 r. Galant 2.5 V6 Elegance kombi+LPG Stag QMax Plus
Jest: 2009 C-Crosser 2.4 CVT (też Mitsu!) |
|
|
|
 |
|