Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Czerwony Colt CA4A
Autor Wiadomość
Kleju 
Forumowicz
Mivec Power


Auto: Mitsubishi Mirage Cyborg-R
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 1171
Skąd: Opole
Wysłany: 23-10-2016, 18:58   

Dbaj, dbaj bo coraz mniej już tych CA :wink:
_________________
 
 
 
Jogurt 
Mitsumaniak


Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 2554
Skąd: Tychy
Wysłany: 28-03-2017, 12:15   

Tak mi się przypomniało, w niedzielę minęło 25 lat od pierwszej rejestracji Colta. W głowie się nie mieści, że takie auto może mieć już żółte tablice. Solenizant wszedł w cwierćwiecze z 320kkm na liczniku i nadjedzonymi nadkolami. Trzeba by je ogarnąć w tym roku, póki jest do czego spawać. Także dach prosi o interwencję. Cholerna japońska blacha...
_________________
CA0
Galant II
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 28-03-2017, 21:17   

Jogurt napisał/a:
W głowie się nie mieści, że takie auto może mieć już żółte tablice.

Coś będziesz działał w tym kierunku?
 
 
Jogurt 
Mitsumaniak


Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 2554
Skąd: Tychy
Wysłany: 01-04-2017, 21:54   

W sumie nie wiem. Za OC i tak będę teraz płacił grosze, zostaje tylko kwestia ewentualnych szkód. Temat do przemyślenia. Dzisiaj wpadł setup na lato, przy okazji zmieniłem klocki. Okładzin było ponad połowa ale zaczęły odklejać się od blachy. Nie pamiętam co to były za klocki.
_________________
CA0
Galant II
 
 
Jogurt 
Mitsumaniak


Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 2554
Skąd: Tychy
Wysłany: 17-10-2018, 20:02   

Dla potomnych:
07.2017 322300km wymiana kpl rozrządu z pomocą Roberta DG.
10.2018 325800km wymiana oleju Valvo 10w40 + Filtra powietrza.
Colt jeździ bezproblemowo jak to cao, choć obecnie przebiegi robi znikome. W maju na przeglądzie diagnosta patrzył krzywo po nadkolach, trzeba bedzie coś z tym zrobić. Setup zimowy został po zeszłym sezonie więc zalałem tylko zimowy płyn do spryskiwaczy i colt jest gotowy do zimy.
_________________
CA0
Galant II
 
 
Jogurt 
Mitsumaniak


Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 2554
Skąd: Tychy
Wysłany: 27-03-2022, 16:31   

Witajcie. Dzisiaj mija 30 lat od pierwszej rejestracji Colta wiec trzeba znaleźć moment dla solenizanta :D Ostatnie 3 lata byly dla niego nieco pechowe, 3x otarł się o hutę, ale za duzym sentymentem darzę to toczydełko by dać mu odejść. W 2019 zaliczył stluczkę, na szczęście niegroźną i ubezpieczenie wystarczyło na naprawę. W kolejnym roku po 336kkm poleciała uszczelka pod glowicą. Puściła olej na zewnątrz ze starości, kruszyła się w rękach. 2 popoludnia i Colt wrócił do żywych. Wreszcie rok 2021, trzeba było ocenić odkładane od kilku lat tematy blacharskie. Dobrze że już byłem za daleko by zrezygnować z dalszych prac bo 30 letni nie dłubany japoniec obdarował wieloma niespodziankami. W sumie zeszło mi 1,5 miesiąca po pracy na tym zeby zrobić progi zewn, wewn, nadkola, fragmenty podlogi itd. Najgorsze w calej tej dlubaninie był brak dedykowanych elementów blacharskich. Progi dobralem jakies dedykowane do cjo, reperaturki nadkoli z civica jajka, wszystko z rzeźbieniem. No, to tyle na teraz.
https://ibb.co/mX3Dvg1
https://ibb.co/7GY2rKn
https://ibb.co/bFhyBty
https://ibb.co/rFR2VTK
https://ibb.co/LYbqY8p
https://ibb.co/LhdGKmQ
_________________
CA0
Galant II
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11157
Skąd: Radomsko
Wysłany: 27-03-2022, 17:03   

I takie fotki lubię. Super, że nie oddałeś go na złom :thumbright: :thumbright:
_________________

Ostatnio zmieniony przez jacek11 27-03-2022, 20:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Marcin-Krak 
Mitsumaniak
Senior Specialist ;)


Auto: Mazda 3 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 11527
Skąd: Kraków
Wysłany: 27-03-2022, 20:35   

Jogurt napisał/a:
Dzisiaj mija 30 lat

Ło Panie, to ja nawet na Forum wejdę i posta napiszę na to konto :D
Teraz to już chyba dożywocie mu zostało ;)

jacek11 napisał/a:
I takie fotki lubię. Super, że oddałeś go na złom :thumbright: :thumbright:

jacek11, , jesteś pewien tego, co napisałeś? ;)
_________________
"Niedobre są te chwile w życiu narodu, kiedy emocje wyprzedzają rozum"
 
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11157
Skąd: Radomsko
Wysłany: 27-03-2022, 20:49   

Marcin-Krak napisał/a:
jacek11, , jesteś pewien tego, co napisałeś?


Ale wtopa :mrgreen:
_________________

 
 
 
Jogurt 
Mitsumaniak


Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 2554
Skąd: Tychy
Wysłany: 28-03-2022, 08:12   

Byłem ciekaw czy ktoś tu żyje jeszcze a tu aż dwa wpisy :P kiedys tyle po minucie było, piękne czasy byli :D tak dla pamieci bo z nią coraz gorzej:
Upg 332kkm
Wymiana oleju valvo 10w40 333kkm
A przy 337400 minelo 100kkm za kierownicą Colta. Nie do pomyslenia dzisiaj że auto z takim przebiegiem dalej potrzebuje tylko rzeczy eksploatacyjnych. Silnik dalej nie ma apatytu na olej, trzyma stan od wymiany do wymiany. Synchronizator z dwójki i trojki powoli daje o sobie znać. Ostatnie spalanie 7.6/100 km w trybie mieszanym. W maju minie jak Colt 17 lat jest u mnie. Z tematów blacharskich zostalo ogarnąć dach i wymienic tylną klapę. Kiedyś się zrobi. Teraz to już chyba wszystko.
_________________
CA0
Galant II
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24314
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 28-03-2022, 09:15   

Jogurt napisał/a:
piękne czasy byli
teraz już nie ma czasów... oddajcie nam te czasy!
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10706
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 28-03-2022, 12:13   

Dobry wynik 30 lat. Moj galant bedzie miał 25 lecie w tym roku.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 29-03-2022, 08:26   

Miałem w 2007 r. CA4A, przebieg poniżej 200 000 km i oprócz obecnego Galanta to było jedyne auto, które nie paliło ani grama oleju pomiędzy wymiarami. Świetny silnik.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24314
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 29-03-2022, 09:38   

Hugo napisał/a:
CA4A
a do tego silnik 1.6 113KM kosił 90% innych aut pod względem przyśpieszenia spalając do tego 6 litrów na 100 (uwaga: nie dotyczyło auta Śruby - to poniżej 10l nie schodziło)
fakt, przyjemnie się tym jeździło
takie auto miał też deenbe i pamiętam dowcipy o nim:
- co robi deenbe jadąc coltem 200km/h?
- włącza 5 bieg
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 29-03-2022, 20:45   

Krzyzak, było paru użytkowników tych Coltów, jeszcze był pawela z tego co pamiętam. Pamiętam jak krótko po zakupie mojego pożyczyłem bratu i pojechał nim do Niemiec. Zapomniałem mu powiedzieć żeby sprawdził olej jak dojedzie na miejsce, a on wrócił i mówi, że w Niemczech grzał autostradą z pedałem gazu w podłodze, 220 km/h non stop lewym pasem. Mało zawału nie dostałem, sprawdzam olej a tam idealnie ten sam stan co przed.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.