 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Pompowtryski - w kółko regeneracja |
Autor |
Wiadomość |
villemo
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander 2.0 DID 2010
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 30 Mar 2022 Posty: 1 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 30-03-2022, 19:29 Pompowtryski - w kółko regeneracja
|
|
|
Witajcie, latem zeszłego roku samochód odmówił dalszej jazdy na trasie. Laweta, warsztat i diagnoza - paliwo czarne jak smoła, wywalone dwa wtryski. Do serwisu Boscha pojechały wszystkie cztery i każdy został zregenerowany. Zregenerowano również pompę vacum, która spowodowała całą awarię. Po zapłaceniu niebotycznej kwoty za naprawę wracałam do warsztatu parę razy zgłaszając, że auto nie jeździ tak jak powinno. Szarpało i spadały obroty na biegu jałowym. Warsztat nie mógł utrafić tych objawów więc odsylali mnie z kwitkiem no bo wszystko jest ok. Cudem u innego mechanika udało się odczytać na komputerze błąd "nieprawidłowe działanie cylindra 3". Z dowodem w moim ręku warsztat przyjął auto do reklamacji. Odesłali jeden wtrysk do Bosha, który został ponownie zregenerowany z adnotacja, że poprzedni został zregenerowany na wadliwych elementach. Szczęście z bezproblemowej jazdy trwało 2 miesiące. Nagle bez żadnych wcześniejszych objawów po razgrzaniu się silnika po wciśnięciu sprzęgła z silnika słychać było jakiś przedziwny dźwięk, który ustępował po chwili a przy dodawaniu gazu czuć było wibracje na całym samochodzie przy czym auto traciło moc. Auto na lawecie pojechało do warsztatu i szczerze myślałam, że to coś z dwumasą. Okazało się jednak, że te objawy pochodziły z układu paliwowego a po rozebraniu pokrywy zaworów oczom mechaników ukazały się dwa wystrzelone pompowtryski. Tym razem warsztat odesłał do Boscha wszystkie cztery sztuki. Autem jeżdżę trzeci tydzień od ostatniej reklamacji i zaczyna się ponownie historia nr 1 samochodem telepie na jałowym biegu, przy dodawaniu gazu dostaje czkawki. Mogę sobie dać odrąbać dwie ręce a nawet i nogi, że znów wywaliło któryś z pompowtrysków i na dniach wybieram się na kolejną reklamacje tylko pytanie ileż można? Próbuje zrozumieć co i kto robi nie tak. Warsztat twierdzi, że gdyby to była ich wina np. przy montażu to Bosh nie uznałby reklamacji. Przeszukałam pół i internetu i nie znalazłam podobnej historii... Czy ktoś ma jakąś teorie o co tu chodzi? Czy to możliwe, że Bosh te regeneracje robi tak kiepsko? |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5363 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 30-03-2022, 20:46
|
|
|
Bardzo dobrze robią pompowtryski w Suchedniowie. Miałem parę razy okazję tam jeździć jak byłem zakochany w niemieckiej motoryzacji. Niestety objawy mogą wskazywać na znaczne zużycie silnika już. Powinien to obejrzeć warsztat który zna się na remontach silników. Niestety ten Volkswagen to fajna jednostka ale do czasu potem już tylko skarbonka. Współczuję, to strasznie męczące szukać problemu za kogoś kto bierze za to kasę. |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
|
|