Moment obrotowy dokręcania wtryskiwaczy outlander 2.2 177 KM |
Autor |
Wiadomość |
Vivaldi1980
Nowy Forumowicz Vivaldi
Auto: Mitsubishi Outlander 2,2 177ps
Kraj/Country: Germany
Dołączył: 05 Lip 2021 Posty: 9 Skąd: Grudziądz
|
Wysłany: 17-04-2022, 00:15 Moment obrotowy dokręcania wtryskiwaczy outlander 2.2 177 KM
|
|
|
Witam, czy wie ktoś z jaką siłą dokręcić wtryskiwacze do mojego Outlandera 2.2 177 PS? Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 822 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 20981 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 17-04-2022, 08:49
|
|
|
Dobrze by było podać jakie masz oznaczenie silnika (4HK czy 4N1) i jaki rocznik auta. |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
Vivaldi1980
Nowy Forumowicz Vivaldi
Auto: Mitsubishi Outlander 2,2 177ps
Kraj/Country: Germany
Dołączył: 05 Lip 2021 Posty: 9 Skąd: Grudziądz
|
Wysłany: 17-04-2022, 18:32
|
|
|
Moje autko ma oznaczenie silnika 4n14, silnik japoński i jest z
2011 r.
[ Dodano: 17-04-2022, 18:42 ]
Szukałem na jakiejś rosyjskiej stronie serwisowej i znalazłem schemat z momentami dokręcania niestety nie bardzo rozumiem o co chodzi. Jest tam napisane :
Front : 1.1+-0.1 N-m >
Rear :180' +-1'>
Front : 90'+-1' |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 822 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 20981 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 18-04-2022, 14:00
|
|
|
To samo info znalazłem.
Kto posiada profi klucz o momencie dokręcania 1,1Nm .
Moim zdaniem wszystkie śruby (8szt) trzeba dokręcić momentem 1,1Nm +-0,1Nm.
Następnie przednie dociągnąć o kąt 90° a tylne o 180°.
Tylko pytanie czy przednia śruba to te bliżej rozrządu a druga to tylna . |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6099 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 19-04-2022, 21:46
|
|
|
Info z Autodaty
Dysza wtryskowa/jarzmo mocujące do głowicy silnika. Naoliwić gwinty i powierzchnie styku śrub.
Zamontować prowizorycznie nakrętki przelotowe przewodów wtryskowych i ustawić wtryskiwacze.
Dokręcać w następujących etapach:
Wszystkie śruby = 1 Nm (sprawdzić, czy śruby są dobrze osadzone)
Tylna śruba (strona koła zamachowego) = 180°
Przednia śruba (strona rozrządu) = 90°
Nakrętka złączkowa wtrysku paliwa
1)18±2 Nm 2)35±5 Nm |
|
|
|
 |
|