 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Gene 07-03-2008, 08:31 |
[L200] Zakup L200 - przejscie z VW, konkretne pytania |
Autor |
Wiadomość |
DariuszKa [Usunięty]
|
Wysłany: 28-03-2007, 22:17
|
|
|
kupić można oczywiście Allegro oraz w sklepach typu www.rajdy4x4.pl itp cena zaczyna się od 200 zł w zaależności od długości grubości i producenta bez tego nie proponuję zabawy w błotku i nie wyciagać się na żadnych" linkach od prania" łańcuchach czy linach stalowych bo to niebezpieczne |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29-03-2007, 08:21
|
|
|
To jak Panowie, zjedziemy z czarnego? Zapraszam na forum regionalne - Mazowieckie. |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
morskie-oko [Usunięty]
|
Wysłany: 30-05-2007, 11:42
|
|
|
Witam Panów,
Od 3 dni jeżdzę M L200 167 KM Intens, jest bardzo dobże wyposażony, jeżdzi całkiem fajnie. Mam kilka pytań do użytkowników na temat "docierania" zrobiłem już 700 kilometrów delikatnie nie przekraczając 3000 obrotów, czy długo go oszczędzać ?
Jezeli chodzi o wyposażenie to jak na to auto brakuje z przodu podłokietnika ( wersja z automatem ) bo ten plastik " imitacja " to za mało i czy można jakoś dorobić ?
POzdrawiam. |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 30-05-2007, 12:05
|
|
|
Witaj,
poczytaj uwaznie forum a znajdziesz odpowiedzi na swoje pytania. Temat o podlokietniku do "eleczki" byl przerabiany nie tak dawno.
Pojezdzij jeszcze troche delikatnie, do 2000 km. Mozesz ciagnac wyzej tylko nie od razu (na zimnym silniku). Generalnie te auta maja dotarte silniki w pojeciu uzytecznosci samochodu ale lepiej spokojnie pojezdzic tak aby wszystko sie wypalilo i poukladalo.
p.s. dodam, ze rowniez panie czytuja to forum i smigaja 4x4 |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
morskie-oko [Usunięty]
|
Wysłany: 06-06-2007, 12:56
|
|
|
Mam pytanie odnośnie hardtopów. Posiadam hardtop low z szybkami oryginalny i po pierwszym myciu auta miałem w środku przestrzeni bagazowej wodę, po następnym zlaniu go wodą równiez. Czy to normalne bo liczyłem na szczelność tej zabudowy. Oczywiście wszystkie szybki były pozamykane.
Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
ed1 [Usunięty]
|
Wysłany: 06-06-2007, 22:52
|
|
|
Woda dostaje się pomiędzy uszczelkami przy tylnej szybie-u mnie jest tak samo i nie wiem co mam z tym zrobić.W takiej sytuacji zabudowa częściowo traci sens.
Ciekawi mnie czy ten defekt jest wynikiem partactwa osób zakładających hardtop low,czy firmy,która go produkuje.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
|
|