 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[EA5A/W 2.5] Jak zdemontować rączkę dźwigni hamulca ręcznego |
Autor |
Wiadomość |
ciajus
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6 2001r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lis 2015 Posty: 18 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 21-08-2022, 14:46 [EA5A/W 2.5] Jak zdemontować rączkę dźwigni hamulca ręcznego
|
|
|
Witajcie,
Jako, że odświeżyłem tapicerkę i fotele skórzane w swoim Galu, przyszła kolej na kierownicę i drążki. Z demontażem kierownicy i gałki zmiany biegów nie było problemu. Natomiast nie mam pojęcia jak zdemontować skórzaną rączkę dźwigni hamulca ręcznego. Mieszek był zamocowany tylko na trytytkę i już go zdjąłem. Natomiast rączka wygląda na "przyklejoną". Próbowałem wyciągnąć czarny pierścień przy przycisku zwolnienia hamulca, ale wygląda na to, że nie jest on demontowalny. Czy ktoś mógłby mi doradzić jak ją zdjąć? Czy trzeba demontować całe "ramię" hamulca ręcznego? Czy ktoś powie jak to zdemontować?
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21947 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 22-08-2022, 07:36
|
|
|
Chwytasz po prostu za rączkę, lekko obruszaj ją prawo lewo i jednocześnie ruszając ją tak zsuwaj ją w stronę deski rozdzielczej. Zejdzie dość łatwo, jest podklejona fabrycznie, ale łatwo klej puszcza, generalnie jest tylko wsunięta na tą metalową dźwignię. |
|
|
|
 |
ciajus
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6 2001r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lis 2015 Posty: 18 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 22-08-2022, 18:10
|
|
|
Hugo napisał/a: | Chwytasz po prostu za rączkę, lekko obruszaj ją prawo lewo i jednocześnie ruszając ją tak zsuwaj ją w stronę deski rozdzielczej. Zejdzie dość łatwo, jest podklejona fabrycznie, ale łatwo klej puszcza, generalnie jest tylko wsunięta na tą metalową dźwignię. |
Bardzo dziękuję! Faktycznie podziałało. Za pierwszym razem bałem się szarpać na siłę. Nie wiedziałem czy jest tam zastosowany jakiś patent, którego nie znam. W niektórych autach trzeba zdjąć pierścień przy przycisku zwalniania hamulca. Ale po Twojej wiadomości spróbowałem jeszcze raz i faktycznie poszło dość łatwo chociaż klej całkiem nieźle trzymał. Dzięki za pomoc! |
|
|
|
 |
|
|