 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Bzyk_R1 04-10-2022, 18:54 |
czy znacie outlander turbo Polańczyk |
Autor |
Wiadomość |
matister
Nowy Forumowicz
Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Paź 2022 Posty: 18 Skąd: lesko
|
Wysłany: 03-10-2022, 20:59 czy znacie outlander turbo Polańczyk
|
|
|
Cześć, jestem tu nowy, rozglądam się właśnie za outlanderem z 4g63 turbo. Przeglądając ogłoszenia trafiłem niedaleko egzemplarz, który spełnia moje kryteria. Zanim pojadę go oglądać chciałem podpytać na co zwrócić uwagę podczas oględzin, będzie to pierwszy outlander którego będę oglądał, kwestie mechaniczne nie są dla mnie jakimś wielkim problemem, posiadam kilka japońców z lat 90 i pora przyszła na mitsubishi. Wiem że newralgiczne miejsca to sanki i korozja od dołu. Silnik podobno zrobiony pod 270 nie dzwoniłem jeszcze więc nie wiem co zmienione (wtryski,pompa paliwowa) cooler seria, nie jestem pewny czy wyrabia. nie wiem jak napędy i skrzynia, jakie są bezpieczne granice mocy dla podzespołów. Nawet jak bym kupił serie to i tak prędzej pchał bym się w mody, także jak coś z głową jest zrobione to na plus. Także do sedna. Czy jest tu właściciel, może znacie projekt lub ktoś to był oglądać?
https://www.otomoto.pl/of...a-ID6ETWtq.html |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5359 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 04-10-2022, 19:00
|
|
|
Cześć.
Osobiście nie znam właściciela ale widzę że umie czytać i słuchać. Auto co prawda nie ma silnika z Evo ale to drobiazg. Pozmieniane podstawowe rzeczy które trzeba przed modami. Wtryski zapewne fabryczne, pompa zapewne DW200. Auto zrobione w RS motorsport, widziałem kiedyś posta na FB, możesz sobie odnaleźć u nich. Co do rzeczy na które zwrócić uwagę to możesz wpaść do mnie na YT. Nagrałem tam kilka poradników. Jak wszystko trzyma się kupy to będzie fajna baza pod atakowanie 300hp i 450nm. Można mu zmienić jeszcze cooler, wydech i lepsze heble i będzie fajny sleeper. |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
matister
Nowy Forumowicz
Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Paź 2022 Posty: 18 Skąd: lesko
|
Wysłany: 05-10-2022, 13:02
|
|
|
Cześć, jesteś pewny że w RS robiony był? Widziałem u nich też niebieskiego ale krk, ten dłuższy czas rls , ktoś że znajomych znał poprzedniego właściciela, sprzedał bo korozja. Cewki o świece to tak, są zmienione ale o pompie paliwowej cisza, na fb na starych postach wyszło że 300koni na jakiejś aplikacji ze smartphona i chyba sam stroił, blacharka niby zrobiona bo chłopak blacharzem ponoć jest. Auto z moich okolic, z tym ze na razie ja nie jestem w tamtym rejonie. Jak wrócę to pojadę to oglądać ale coraz mniej mi się to widzi. |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5359 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 05-10-2022, 20:28
|
|
|
No właśnie nie jestem pewien bo nie mam i nie używam FB ale taki wynik w RS pamiętam bo dyskutowaliśmy o tym. Wiem też że była jakaś dyskusja bo gdzieś wrzucił ten wykres z aplikacji. Pompa raczej wymieniona bo nie możliwe żeby fabryczna tyle wydała. Tak jak pisałem wcześniej, jeżeli trzyma się kupy to będzie gotowiec pod dalsze mody ale to i tak musisz jechać i obejrzeć na żywo.
Ja osobiście olał bym te wszystkie mody i pojechał po tego w miejscowości Gózd, bardzo mnie ciekawi czy jest taki unikat jak w ogłoszeniu napisane. Mam ochotę kupić jakiegoś O1T znowu i zrobić po swojemu. |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
ledziu
Forumowicz
Auto: Toyota/mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Paź 2015 Posty: 266 Skąd: pl
|
Wysłany: 05-10-2022, 20:54
|
|
|
Cytat: | rozglądam się właśnie za outlanderem z 4g63 turbo. Przeglądając ogłoszenia trafiłem niedaleko egzemplarz, który spełnia moje kryteria. Zanim pojadę go oglądać chciałem podpytać na co zwrócić uwagę podczas oględzin, będzie to pierwszy outlander którego będę oglądał, kwestie mechaniczne nie są dla mnie jakimś wielkim problemem, posiadam kilka japońców z lat 90 i pora przyszła na mitsubishi. Wiem że newralgiczne miejsca to sanki i korozja od dołu. Silnik podobno zrobiony pod 270 nie dzwoniłem jeszcze więc nie wiem co zmienione (wtryski,pompa paliwowa) cooler seria, nie jestem pewny czy wyrabia. nie wiem jak napędy i skrzynia, jakie są bezpieczne granice mocy dla podzespołów. Nawet jak bym kupił serie to i tak prędzej pchał bym się w mody, także jak coś z głową jest zrobione to na plus. Także do sedna. Czy jest tu właściciel, może znacie projekt lub ktoś to był oglądać? |
Jak chcesz modzic to kup seryjne auto żeby nie było pordzewiałe i żeby coś trzymało się kupy. Dojście do parametrów 300/500 nie jest trudne tak właściwie wymaga abcadla silnika turbo czyli wydech 2,5 z dp, ic, pompa paliwa i strojenie.
Co do silnika czy jest z Evo hmmm niestety ot1 zaczyna być głównym źródłem słupków do Evo
Cytat: | Auto co prawda nie ma silnika z Evo ale to drobiazg |
Mógłbyś trochę naświetlić temat ? |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5359 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 07-10-2022, 12:55
|
|
|
ledziu napisał/a: | Mógłbyś trochę naświetlić temat ? |
No właśnie sam odpowiedziałeś sobie.
Cytat: | niestety ot1 zaczyna być głównym źródłem słupków do Evo
|
Bo to je łączy, w zasadzie zwykły o1 wolnossak też się nadaje na słupek. Reszta rzeczy to inny temat. |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
ledziu
Forumowicz
Auto: Toyota/mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Paź 2015 Posty: 266 Skąd: pl
|
Wysłany: 09-10-2022, 09:50
|
|
|
Cytat: |
Bo to je łączy, w zasadzie zwykły o1 wolnossak też się nadaje na słupek. Reszta rzeczy to inny temat. |
No widzisz czyli wg diagramów technicznych łączy Evo i ot1 silnik a reszta to nie silnik
Więc silnik ot1 daje trwałość Evo oraz możliwości w razie planowanych modów. |
|
|
|
 |
|
|