Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
2.0 V6 z sigmy a 2.0 V6 mazdy
Autor Wiadomość
Ma-rek-6
[Usunięty]

Wysłany: 06-06-2007, 21:58   2.0 V6 z sigmy a 2.0 V6 mazdy

Mam taki silnik w xedosie 6 zastanawia mnie to czy te w/w silniki maja jakieś podobieństwa.
Bo dużo osprzętu silnika mazdy ma znaczek mitsubishi.

Mam obecnie drobne problemy z wtryskiem gazu.
A w instrukcji podane są dane dotyczace właśnie tego silnika mitsubishi. do swojego nic nie znalazłem

Może ktoś wie jaki jest system wtrysku paliwa wtym silniku.

Z tego co się dowiedziałem to w mazdzie w dolnym zakresie obrotów i przy niskich obciążeniach jest pełna sekwencja a przy duzych obciążeniach już nie.
 
 
Chi-Man
[Usunięty]

Wysłany: 07-06-2007, 01:28   

Witamy na forum Mitsubishi, miło widzieć iż mamy aż tak dużą "oglądalność" ;)
W kwestii podobieństw silników mazdy i mitsubishi to w zasadzie nie ma ich więcej niż w przypadku porównania z każdym innym japońskim silnikiem z lat 90-tych. A osprzęt ze znaczkami mitsbiishi, o którym piszesz w większości przypadków produkowany był senso stricte dla mazdy. Tak to już w życiu bywa iż łatwiej jest czasami zlecić komuś wykonanie części niż budować własne linie produkcyjne. Zwłaszcza gdy ma się gwarancję wysokiej jakości i lat doświadczeń... 8)
W generacji Sigm/Diamante których dotyczy to forum, nie była nigdy montowana żadna widlasta dwu litrowa jednostka napędowa, więc post jest ciutkę nie trafiony. A nie przypuszczam abyś miał na myśli auta z lat 70 - 80 tych. Być może więcej cennych informacji uzyskasz od kolegów śmigających Galantami, zwłaszcza tymi z silnikami 6A12 i 6A13. Jeśli sobie życzysz mogę Twój post tam przesunąć?

Pozdrawiam.
 
 
Ma-rek-6
[Usunięty]

Wysłany: 07-06-2007, 10:54   

Nie wiem, czy trafio ny ten post ale zasugerowałem się tym że widziałem taksówkę sigmę z silnikiem 2.0v6
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24296
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 07-06-2007, 12:32   

Ma-rek-6 napisał/a:
Nie wiem, czy trafio ny ten post ale zasugerowałem się tym że widziałem taksówkę sigmę z silnikiem 2.0v6

to byl silnik 3.0 - 6G72
Sigm 2.0 nie bylo (chyba, ze indywidualny przeszczep z np. Galanta E5x).
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 07-06-2007, 16:30   

Cytat:

Sigm 2.0 nie bylo (chyba, ze indywidualny przeszczep z np. Galanta E5x).

Było tylko Diamante 2.0 i 2.5 ale jedynie na rynku Japońskim :-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.