Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
uklad kierowniczy,jak go wyostrzyc?
Autor Wiadomość
Martyna
[Usunięty]

Wysłany: 07-06-2007, 16:02   uklad kierowniczy,jak go wyostrzyc?

jak dla mnie uklad kierowniczy jest zbyt delikatny ,zbyt miekki, nie mam pelnego czucia auta
sczegolnie przy duzych predkosciach ,ponad 120 km/h ,caly czas ,nieustannie musze leciutko poruszac kierownica-jak to zmienic?
auto jest sprawne
czy moze zmienic olej w serwie ,na jaki?
czy moze jest jakas sruba regulacyjna, jak np w golfie?
jak znacie jakis prosty sposob , to prosze o rade
pozdrowienia
:rolleyes:
fajna ikonka,nie?
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 07-06-2007, 17:12   

Skoro musisz korygować stale kółkiem to albo nie masz luzu albo masz rozklekotane zawieszenie lub zbieżność z przodu. Ja mam na kółku niecały 1cm luzu (obwodowo) i auto jedzie prosto bez jakichkolwiek koniecznych korekt. Fakt że kiedyś miałem nie przyjemność doświadczyć czegoś takiego jak zbyt mocne wspomaganie i brak luzu na kółku ale to było w kumpla Megance - przy 130km/h na autostradzie minimalny milimetrowy ruch kółkiem a auto juz było na sąsiednim pasie. Myślałem że mi ręce odpadną. Masakra. Masakryczna. :evil:
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
maxwell61 
Mitsumaniak
(****><****)


Auto: VW Touran 1.6 03'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 1729
Skąd: wrocław/wołów
Wysłany: 07-06-2007, 17:47   

albo opony spiłowane...
_________________
CARISMA 1.6 16V - sold
VW Touran 1.6 FSi
www.garagestories.pl

 
 
 
Sebancisz
[Usunięty]

Wysłany: 07-06-2007, 22:37   

U mnie auto jest sprawne 100% a jednak też mam ten sam problem. Zresztą nie jesteś pierwszą osobą która ma takie coś w cariśmie.
Jak to wyleczyć? Nie mam pojęcia.
 
 
arturro
[Usunięty]

Wysłany: 07-06-2007, 22:52   

jedna z wad carismy (tzn. byc moze nie wad ale konstrukcja antywypadkowa, ja uwazam to za wade) byla wadliwa maglownica w fajerze, wiec byc moze poprostu macie ja do wymiany?
ja u siebie wymienialem maglownice 5 razy.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.