 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
uklad kierowniczy,jak go wyostrzyc? |
Autor |
Wiadomość |
Martyna [Usunięty]
|
Wysłany: 07-06-2007, 16:02 uklad kierowniczy,jak go wyostrzyc?
|
|
|
jak dla mnie uklad kierowniczy jest zbyt delikatny ,zbyt miekki, nie mam pelnego czucia auta
sczegolnie przy duzych predkosciach ,ponad 120 km/h ,caly czas ,nieustannie musze leciutko poruszac kierownica-jak to zmienic?
auto jest sprawne
czy moze zmienic olej w serwie ,na jaki?
czy moze jest jakas sruba regulacyjna, jak np w golfie?
jak znacie jakis prosty sposob , to prosze o rade
pozdrowienia
fajna ikonka,nie? |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 07-06-2007, 17:12
|
|
|
Skoro musisz korygować stale kółkiem to albo nie masz luzu albo masz rozklekotane zawieszenie lub zbieżność z przodu. Ja mam na kółku niecały 1cm luzu (obwodowo) i auto jedzie prosto bez jakichkolwiek koniecznych korekt. Fakt że kiedyś miałem nie przyjemność doświadczyć czegoś takiego jak zbyt mocne wspomaganie i brak luzu na kółku ale to było w kumpla Megance - przy 130km/h na autostradzie minimalny milimetrowy ruch kółkiem a auto juz było na sąsiednim pasie. Myślałem że mi ręce odpadną. Masakra. Masakryczna. |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
maxwell61
Mitsumaniak (****><****)

Auto: VW Touran 1.6 03'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Lip 2006 Posty: 1729 Skąd: wrocław/wołów
|
Wysłany: 07-06-2007, 17:47
|
|
|
albo opony spiłowane... |
_________________ CARISMA 1.6 16V - sold
VW Touran 1.6 FSi
www.garagestories.pl
 |
|
|
|
 |
Sebancisz [Usunięty]
|
Wysłany: 07-06-2007, 22:37
|
|
|
U mnie auto jest sprawne 100% a jednak też mam ten sam problem. Zresztą nie jesteś pierwszą osobą która ma takie coś w cariśmie.
Jak to wyleczyć? Nie mam pojęcia. |
|
|
|
 |
arturro [Usunięty]
|
Wysłany: 07-06-2007, 22:52
|
|
|
jedna z wad carismy (tzn. byc moze nie wad ale konstrukcja antywypadkowa, ja uwazam to za wade) byla wadliwa maglownica w fajerze, wiec byc moze poprostu macie ja do wymiany?
ja u siebie wymienialem maglownice 5 razy. |
|
|
|
 |
|
|