 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 19:58 |
[I ALL] Korozja w outlanderze, newralgiczne punkty |
Autor |
Wiadomość |
czort
Nowy Forumowicz
Auto: XC70 2.5 T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lis 2022 Posty: 4 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 14-11-2022, 19:14
|
|
|
Dzień dobry! Z góry przepraszam, że odgrzewam takiego starego kotleta, ale bardzo zależy mi na pomocy doświadczonych użytkowników Mam na oku bardzo fajnego Outlandera pierwszej generacji. Ogólnie auto jest w bardzo fajnym stanie, podłoga jak i sanki również. Jedynie zaniepokoiły mnie dwa miejsca tuż przy przednich błotnikach. Widać, że tam się dzieje. Czy dobrze myślę, że może to być miejsce gdzie odpływa woda z szyberdachów? Jest się czym martwić? Szczerze to jedyna rzecz jaka mnie niepokoi w tym aucie.
oto zdjęcia. Będę bardzo wdzięczny za pomoc.
 |
|
|
|
 |
Turbocbr
Forumowicz
Auto: outlander turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 27 Paź 2019 Posty: 229 Skąd: brodnica
|
Wysłany: 14-11-2022, 20:54
|
|
|
czort, cześć wygląda to słabo , ale to tylko zdjęcia . Polecam przed zakupem podjechać gdzieś na kanał zapłacić tą przysłowiową stówkę , z kanału czy podnośnika dużo więcej widać . |
_________________ Turbocbr |
|
|
|
 |
czort
Nowy Forumowicz
Auto: XC70 2.5 T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lis 2022 Posty: 4 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 14-11-2022, 22:01
|
|
|
Turbocbr, dokładnie jest tak jak piszesz, wygląda to słabo, ale tylko te dwa miejsca. I teraz pytanie czy one mają jakiś wpływ na mocowanie wahacza? Bo jak to jedynie "blacha do wstawienia" to pikuś, ale jak ma wpływ na bezpośrednie bezpieczeństwo to już gorzej.
Kurcze, fajne auto, bardzo niski przebieg (po Cepiku wychodzi, że ori), sprzedający wymienił tylne i przednie sanki oraz rozrząd. Tak i chciałbym i boje się.
Bije się z kolejnym - drugim podejściem do Miszi oraz powrotem do Subaru |
|
|
|
 |
ledziu
Forumowicz
Auto: Toyota/mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Paź 2015 Posty: 266 Skąd: pl
|
Wysłany: 15-11-2022, 08:47
|
|
|
czort napisał/a: |
Kurcze, fajne auto, bardzo niski przebieg (po Cepiku wychodzi, że ori), sprzedający wymienił tylne i przednie sanki oraz rozrząd. Tak i chciałbym i boje się. |
A nie możesz zobaczyć kilku aut? Tu po zdjęciach średnio widać ale mocowanie wahacza będzie najmniejszym problemem bo i tak pewnie jego okolica będzie wycięta włącznie z progiem. Tam jeszcze widać takie coś jak skorupa też może kryć niespodzianki. Ogólnie temat do wyprowadzenia tylko za jakie pieniądze i przez kogo żeby za rok znowu nie było rudo. |
|
|
|
 |
Turbocbr
Forumowicz
Auto: outlander turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 27 Paź 2019 Posty: 229 Skąd: brodnica
|
Wysłany: 15-11-2022, 10:00
|
|
|
Niema to wpływu na mocowania wachaczy, wachacze masz przymocowane do sanek. |
_________________ Turbocbr |
|
|
|
 |
czort
Nowy Forumowicz
Auto: XC70 2.5 T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lis 2022 Posty: 4 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 15-11-2022, 15:57
|
|
|
ledziu napisał/a: | A nie możesz zobaczyć kilku aut? |
Oj chętnie bym tak zrobił ale w promieniu 100 km mam jedynie dwa turbo, zwykłego nie chcę. Ten drugi jak sam sprzedający zaznacza bardzo wyraźnie jest do pracy blacharsko-lakierniczych.
A to jest oferta, która mnie interesuje
https://www.olx.pl/d/ofer...son=observed_ad |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5359 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 15-11-2022, 18:06
|
|
|
czort, to ja trochę ostudze Twój zapał i Cię trochę zapytam. Piszesz że podłoga jest w bardzo fajnym stanie a ze zdjęć widzę coś odrywającego się płatami w okolicach tego miejsca co Cię martwi. Co to jest? I co jest pod spodem? Widziałem setki Outlanderów i w tym miejscu podłogi zawsze były ok, tutaj mnie to niepokoi.
Druga sprawa to tzw trójkąty. Elementy które Cię martwią są połączeniem progu, podłogi i podstawy słupka A. Jest to bardzo gruby i masywny kawałek blachy, z 4 otworami odpływowymi. Bardzo często ludzie podnoszą za to Outlandera. Ten kawałek wg zdjęć jest bardzo skorodowany w tym egzemplarzu, i znowu trzeba to ostukać i zobaczyć czy będzie do czego spawać
Trzecia sprawa to przebieg i cepik na którego się powołujesz. Napisz skąd jest auto z jakiego kraju i co w bazie danych jest. Pamiętaj że baza działa od 2013 roku a w praktyce wpisy zaczynają się od 2014 tak więc 10 pierwszych lat jest dla Ciebie tajemnicą a kolejne 8 może mieć jakieś tam odzwierciedlenie w rzeczywistości. Przypominam tylko że wygląda na to że auto że auto jeździło rocznie 6500km lub jeżeli przebieg jest prawdziwy to bardzo długo stało (to mi się wydaje bardziej prawdopodobne) |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
czort
Nowy Forumowicz
Auto: XC70 2.5 T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lis 2022 Posty: 4 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 20-11-2022, 09:17
|
|
|
Bzyk_R1 napisał/a: | czort, to ja trochę ostudze Twój zapał i Cię trochę zapytam. |
Mój zapał jest bardzo ostudzony, ja raczej szukam takiego poklepania po plecach i słów "chłopie widziałem gorsze i to się zrobi" albo "daj sobie spokój". Niestety dużo bliżej jestem tego drugiego.
Bzyk_R1 napisał/a: | Piszesz że podłoga jest w bardzo fajnym stanie a ze zdjęć widzę coś odrywającego się płatami w okolicach tego miejsca co Cię martwi. Co to jest? I co jest pod spodem? Widziałem setki Outlanderów i w tym miejscu podłogi zawsze były ok, tutaj mnie to niepokoi. |
Bo dokładnie tylko te dwa miejsca są krytyczne, Reszta uważam że jest okej. I potwierdzam Twoje słowa, bo mój brat, który handlował tymi autami, też był zdzwiony, że takie coś jest w takim miejscu.
Bzyk_R1 napisał/a: | Druga sprawa to tzw trójkąty. Elementy które Cię martwią są połączeniem progu, podłogi i podstawy słupka A. Jest to bardzo gruby i masywny kawałek blachy, z 4 otworami odpływowymi. Bardzo często ludzie podnoszą za to Outlandera. Ten kawałek wg zdjęć jest bardzo skorodowany w tym egzemplarzu, i znowu trzeba to ostukać i zobaczyć czy będzie do czego spawać |
dokładnie o tych trójkątach mówimy i moim zdaniem (a widziałem w życiu tylko 5 Outlanderów ) są one w stanie krytycznym. Nie chciałem sprzedającemu robić bałaganu, ale przy odrobinie chęci, narobił bym tak kilka dodatkowych odpływów.
Bzyk_R1 napisał/a: | Trzecia sprawa to przebieg i cepik na którego się powołujesz. |
Tę kwestię można zasadniczo pominąć. Ot zgadza się i tyle.
Dzięki serdeczne za pomoc
[ Dodano: 19-11-2022, 23:32 ]
Stanęło kolejny raz na Subaru. OBK 4. Miałem ogromną ochotę na kolejne po mojej UNLIMITED CARISMA (serio, niesamowite auto!) ale nie. Ja mogę walczyć z silnikiem czy skrzynią, ale nie blachą. |
|
|
|
 |
|
|