Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 19:58
[I ALL] Korozja w outlanderze, newralgiczne punkty
Autor Wiadomość
czort 
Nowy Forumowicz

Auto: XC70 2.5 T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lis 2022
Posty: 4
Skąd: Zamość
Wysłany: 14-11-2022, 19:14   

Dzień dobry! Z góry przepraszam, że odgrzewam takiego starego kotleta, ale bardzo zależy mi na pomocy doświadczonych użytkowników :) Mam na oku bardzo fajnego Outlandera pierwszej generacji. Ogólnie auto jest w bardzo fajnym stanie, podłoga jak i sanki również. Jedynie zaniepokoiły mnie dwa miejsca tuż przy przednich błotnikach. Widać, że tam się dzieje. Czy dobrze myślę, że może to być miejsce gdzie odpływa woda z szyberdachów? Jest się czym martwić? Szczerze to jedyna rzecz jaka mnie niepokoi w tym aucie.
oto zdjęcia. Będę bardzo wdzięczny za pomoc.


 
 
Turbocbr 
Forumowicz

Auto: outlander turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 27 Paź 2019
Posty: 229
Skąd: brodnica
Wysłany: 14-11-2022, 20:54   

czort, cześć wygląda to słabo , ale to tylko zdjęcia . Polecam przed zakupem podjechać gdzieś na kanał zapłacić tą przysłowiową stówkę , z kanału czy podnośnika dużo więcej widać . :shock:
_________________
Turbocbr
 
 
czort 
Nowy Forumowicz

Auto: XC70 2.5 T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lis 2022
Posty: 4
Skąd: Zamość
Wysłany: 14-11-2022, 22:01   

Turbocbr, dokładnie jest tak jak piszesz, wygląda to słabo, ale tylko te dwa miejsca. I teraz pytanie czy one mają jakiś wpływ na mocowanie wahacza? Bo jak to jedynie "blacha do wstawienia" to pikuś, ale jak ma wpływ na bezpośrednie bezpieczeństwo to już gorzej.

Kurcze, fajne auto, bardzo niski przebieg (po Cepiku wychodzi, że ori), sprzedający wymienił tylne i przednie sanki oraz rozrząd. Tak i chciałbym i boje się.

Bije się z kolejnym - drugim podejściem do Miszi oraz powrotem do Subaru :?
 
 
ledziu 
Forumowicz

Auto: Toyota/mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Paź 2015
Posty: 266
Skąd: pl
Wysłany: 15-11-2022, 08:47   

czort napisał/a:

Kurcze, fajne auto, bardzo niski przebieg (po Cepiku wychodzi, że ori), sprzedający wymienił tylne i przednie sanki oraz rozrząd. Tak i chciałbym i boje się.


A nie możesz zobaczyć kilku aut? Tu po zdjęciach średnio widać ale mocowanie wahacza będzie najmniejszym problemem bo i tak pewnie jego okolica będzie wycięta włącznie z progiem. Tam jeszcze widać takie coś jak skorupa też może kryć niespodzianki. Ogólnie temat do wyprowadzenia tylko za jakie pieniądze i przez kogo żeby za rok znowu nie było rudo.
 
 
Turbocbr 
Forumowicz

Auto: outlander turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 27 Paź 2019
Posty: 229
Skąd: brodnica
Wysłany: 15-11-2022, 10:00   

Niema to wpływu na mocowania wachaczy, wachacze masz przymocowane do sanek.
_________________
Turbocbr
 
 
czort 
Nowy Forumowicz

Auto: XC70 2.5 T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lis 2022
Posty: 4
Skąd: Zamość
Wysłany: 15-11-2022, 15:57   

ledziu napisał/a:
A nie możesz zobaczyć kilku aut?


Oj chętnie bym tak zrobił ale w promieniu 100 km mam jedynie dwa turbo, zwykłego nie chcę. Ten drugi jak sam sprzedający zaznacza bardzo wyraźnie jest do pracy blacharsko-lakierniczych.

A to jest oferta, która mnie interesuje
https://www.olx.pl/d/ofer...son=observed_ad
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5359
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 15-11-2022, 18:06   

czort, to ja trochę ostudze Twój zapał i Cię trochę zapytam. Piszesz że podłoga jest w bardzo fajnym stanie a ze zdjęć widzę coś odrywającego się płatami w okolicach tego miejsca co Cię martwi. Co to jest? I co jest pod spodem? Widziałem setki Outlanderów i w tym miejscu podłogi zawsze były ok, tutaj mnie to niepokoi.

Druga sprawa to tzw trójkąty. Elementy które Cię martwią są połączeniem progu, podłogi i podstawy słupka A. Jest to bardzo gruby i masywny kawałek blachy, z 4 otworami odpływowymi. Bardzo często ludzie podnoszą za to Outlandera. Ten kawałek wg zdjęć jest bardzo skorodowany w tym egzemplarzu, i znowu trzeba to ostukać i zobaczyć czy będzie do czego spawać

Trzecia sprawa to przebieg i cepik na którego się powołujesz. Napisz skąd jest auto z jakiego kraju i co w bazie danych jest. Pamiętaj że baza działa od 2013 roku a w praktyce wpisy zaczynają się od 2014 tak więc 10 pierwszych lat jest dla Ciebie tajemnicą a kolejne 8 może mieć jakieś tam odzwierciedlenie w rzeczywistości. Przypominam tylko że wygląda na to że auto że auto jeździło rocznie 6500km lub jeżeli przebieg jest prawdziwy to bardzo długo stało (to mi się wydaje bardziej prawdopodobne)
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
czort 
Nowy Forumowicz

Auto: XC70 2.5 T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lis 2022
Posty: 4
Skąd: Zamość
Wysłany: 20-11-2022, 09:17   

Bzyk_R1 napisał/a:
czort, to ja trochę ostudze Twój zapał i Cię trochę zapytam.


Mój zapał jest bardzo ostudzony, ja raczej szukam takiego poklepania po plecach i słów "chłopie widziałem gorsze i to się zrobi" albo "daj sobie spokój". Niestety dużo bliżej jestem tego drugiego.

Bzyk_R1 napisał/a:
Piszesz że podłoga jest w bardzo fajnym stanie a ze zdjęć widzę coś odrywającego się płatami w okolicach tego miejsca co Cię martwi. Co to jest? I co jest pod spodem? Widziałem setki Outlanderów i w tym miejscu podłogi zawsze były ok, tutaj mnie to niepokoi.

Bo dokładnie tylko te dwa miejsca są krytyczne, Reszta uważam że jest okej. I potwierdzam Twoje słowa, bo mój brat, który handlował tymi autami, też był zdzwiony, że takie coś jest w takim miejscu.
Bzyk_R1 napisał/a:
Druga sprawa to tzw trójkąty. Elementy które Cię martwią są połączeniem progu, podłogi i podstawy słupka A. Jest to bardzo gruby i masywny kawałek blachy, z 4 otworami odpływowymi. Bardzo często ludzie podnoszą za to Outlandera. Ten kawałek wg zdjęć jest bardzo skorodowany w tym egzemplarzu, i znowu trzeba to ostukać i zobaczyć czy będzie do czego spawać

dokładnie o tych trójkątach mówimy i moim zdaniem (a widziałem w życiu tylko 5 Outlanderów ;) ) są one w stanie krytycznym. Nie chciałem sprzedającemu robić bałaganu, ale przy odrobinie chęci, narobił bym tak kilka dodatkowych odpływów.
Bzyk_R1 napisał/a:
Trzecia sprawa to przebieg i cepik na którego się powołujesz.

Tę kwestię można zasadniczo pominąć. Ot zgadza się i tyle.

Dzięki serdeczne za pomoc

[ Dodano: 19-11-2022, 23:32 ]
Stanęło kolejny raz na Subaru. OBK 4. Miałem ogromną ochotę na kolejne po mojej UNLIMITED CARISMA (serio, niesamowite auto!) ale nie. Ja mogę walczyć z silnikiem czy skrzynią, ale nie blachą.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.