 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[3.2 DID] 3.2 diesel, nie wymieniony bak paliwa, konsekwencj |
Autor |
Wiadomość |
tomasz123987
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lis 2022 Posty: 19 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 17-11-2022, 19:13 [3.2 DID] 3.2 diesel, nie wymieniony bak paliwa, konsekwencj
|
|
|
Witam,mam mozliwosc kupna Pajero 2010 3.2DID, przebieg 120tys, nie byl w nim wymieniony bak. Wedlug sprzedajacego silnik chodzi ladnie, przy wymianie oleju zawsze zmienial filtr paliwa.
Znajac problem z "luszczeniem sie baku" czy jest mozliwosc, ze np wtryski, pompa paliwa sa juz w kiepskim stanie, przez to ze jezdzil na paliwie z rozpuszczoną galwanizacją baku. Poprostu mam obawy, ze kupie samochod a po jakims krotkim czasie trza bedzie wymieniac wtryski. Czy poki silnik chodzi ok, to nie mialo to wplywu na wtryski, pompe paliwa? Czy wymienie bak i bedzie wszystko ok?
Na co jeszcze radzicie aby zwrocic uwage? |
|
|
|
 |
klapek
Forumowicz
Auto: V80 Alpine Edition
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Lis 2017 Posty: 150 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: 18-11-2022, 09:21
|
|
|
Kolego, pomyliły Ci się modele aut...
Kupiłeś PIV na Common Rail
Wymień filtry, sprawdź co jest w filtrze paliwa i ciesz się życiem.
Mój z 2007 z przebiegiem 398tyś km, mruczy aż miło.
Czego i Tobie życzę. |
|
|
|
 |
tomasz123987
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lis 2022 Posty: 19 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 18-11-2022, 12:31
|
|
|
Czesc, Tak wiem, ze jest na common railu, czyli paliwo idzie przez pompe wysokie cisnienia do wspolnej szyny i dalej do wtryskow. Pytanie jest czy ten "syf" z baku mogl juz zle wplynac na np. wtryski...? Nie chce kupic i robic zaraz regeneracji wtryskow. |
|
|
|
 |
hlukasz
Forumowicz
Auto: Pajero IV
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sty 2019 Posty: 48 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 21-11-2022, 10:08
|
|
|
W moim robiłem wtryskiwacze przy 250 tyś., bak był oryginalny. Z tego co kojarzę to jest to właśnie taki standardowy przebieg w PIV gdzie trzeba zająć się wtryskami. Więc jak ten Twój ma 120 tyś. to ja bym się tym nie martwił.
Tak jak pisał klapek - przy wymianie filtra paliwa zobacz czy jest w nim syf, jeśli tak to wymień bak i tyle. |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 29-11-2022, 14:50 Re: 3.2 diesel, nie wymieniony bak paliwa, konsekwencj
|
|
|
tomasz123987 napisał/a: | Witam,mam mozliwosc kupna Pajero 2010 3.2DID, przebieg 120tys, nie byl w nim wymieniony bak. Wedlug sprzedajacego silnik chodzi ladnie, przy wymianie oleju zawsze zmienial filtr paliwa.
Znajac problem z "luszczeniem sie baku" czy jest mozliwosc, ze np wtryski, pompa paliwa sa juz w kiepskim stanie, przez to ze jezdzil na paliwie z rozpuszczoną galwanizacją baku. Poprostu mam obawy, ze kupie samochod a po jakims krotkim czasie trza bedzie wymieniac wtryski. Czy poki silnik chodzi ok, to nie mialo to wplywu na wtryski, pompe paliwa? Czy wymienie bak i bedzie wszystko ok?
Na co jeszcze radzicie aby zwrocic uwage? |
Dla ciebie najważniejsze stan techniczny zewnętrzne auta. Mechaniczne rzeczy sobie do pracujesz. Zbiornik możesz wymienić a wtryski to nie tragedia. Jeśli chodzi to znaczy że wszystko jest dobrze. Trzeba zacząć od wymiany zbiornika. Nawet jak Kupisz inny z wymienionym zbiornikiem to i tak nie wiesz co sprzedający tankował więc może być gorzej niż w tym egzemplarzu. Zawsze musisz przewidzieć jakiś wydatek. Osoby które sprzedają samochody do samego końca nie zawsze dbają o niego. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
konrad911
Forumowicz
Auto: Pajero V80
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2022 Posty: 34 Skąd: Świerczów
|
Wysłany: 12-12-2022, 00:15
|
|
|
No i jak kupiłeś?
Zobacz sobie u mnie co tam musiałem powojować z autem, ale może po prostu mi się takie trafiło (takie szczęście już mam, że jak coś kupię, to zawsze kupa roboty...)
W każdym razie porobiłem co tam trzeba i śmigam i się cieszę autem (szczególnie teraz jak śnieg spadł).
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=114577&postdays=0&postorder=asc&start=0 |
_________________ Pozdrawiam,
Konrad |
|
|
|
 |
tomasz123987
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lis 2022 Posty: 19 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 18-12-2022, 22:17
|
|
|
Hej, tak kupilem 2008, przebieg 160k, z polskiego salonu. Wiadomo, ze trzeba przy nim troche podzialac, poza olejami i filtrami: rozrzad, mysle tylko o wymianie napinacza, ewentualnie + slizgacz, bak (jeszcze nie byl wymianiany nie ma co czekac jak wykonczy wtryski), zatanawiam sie nad regulacja zaworow, i jakies czyszczenie kolektora dolotowego, noi podwozie-piaskowanie. W tym tyg. jade do mechanika, niech go obejrzy i sie wypowie co jeszcze.
[ Dodano: 18-12-2022, 22:21 ]
A i jeszcze opony trzeba wymienic, jaka wielkosc wstawiles, napisz jak sie na nich jezdzi i czy wiecej pali, oraz napisz prosze co wymieniles w rozrzadzie? |
|
|
|
 |
|
|