Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Mitsu O1T by Rafciu
Autor Wiadomość
Rafik83 
Forumowicz
Moc z wami.


Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 15 Kwi 2020
Posty: 551
Skąd: Jeziorany, Złocieniec, Oslo
Wysłany: 31-01-2023, 08:24   

Zmienię jeszcze cewki i zobaczę czy pomoże, wszystko jest git do poki pedal nie jest w podlodze jeżdżę normalnie będzie ok zacznę deptac zacznie lekko przerywać i napięcie spada tak to 13,7 i skacze, popuszczę gaz to się unormuje
_________________
Nie trać głowy jutro dzień zupełnie Nowy.
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5363
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 31-01-2023, 08:36   

A takie podstawowe rzeczy jak pasek 6PK? Dobrze jest napięty, napinacz itd spoko? Bando założyłeś?
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
Rafik83 
Forumowicz
Moc z wami.


Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 15 Kwi 2020
Posty: 551
Skąd: Jeziorany, Złocieniec, Oslo
Wysłany: 31-01-2023, 09:02   

Bzyk_R1 napisał/a:
A takie podstawowe rzeczy jak pasek 6PK? Dobrze jest napięty, napinacz itd spoko? Bando założyłeś?

No tak
_________________
Nie trać głowy jutro dzień zupełnie Nowy.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 31-01-2023, 21:07   

Alternator sterowany z ECU, wyobraż sobie ze w bardziej wspólczesnych autach ladowanie nawet nie wystartuje mimo że alternator pasuje ale ECU go rozpoznaje jako, nie jest taki jaki być powinien (Oryginał Bosch a zamiennik Bosch to znaczna roznica), ostatnio sie o tym przekonałem
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Rafik83 
Forumowicz
Moc z wami.


Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 15 Kwi 2020
Posty: 551
Skąd: Jeziorany, Złocieniec, Oslo
Wysłany: 01-02-2023, 06:33   

robertdg napisał/a:
Alternator sterowany z ECU, wyobraż sobie ze w bardziej wspólczesnych autach ladowanie nawet nie wystartuje mimo że alternator pasuje ale ECU go rozpoznaje jako, nie jest taki jaki być powinien (Oryginał Bosch a zamiennik Bosch to znaczna roznica), ostatnio sie o tym przekonałem

Kurde no ok ja to rozumiem też się nie raz przekonałem o wyrzszosci części OEM nad zamiennikiem, nie miałem czasu czekać i ogarniać OEM więc wziąłem zamiennik który był od ręki nie pomyślałem że będzie to miało takie znaczenie w przypadku alternatora, dziś to sprawdzę bo wydaje mi się że ten który siedział przed wymiana to taki sam zamiennik
_________________
Nie trać głowy jutro dzień zupełnie Nowy.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24318
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 01-02-2023, 07:17   

robertdg napisał/a:
alternator pasuje ale ECU go rozpoznaje jako, nie jest taki jaki być powinien
brandowanie części zamiennych - wewnątrz części jest chip, który ma zapisany pewien numer i ten numer ma też zaprogramowany moduł w aucie - inne numery i auta nie bangla...
taki kolejny sposób producentów na dojenie ludzi
skala jest coraz większa i nie tylko w kwestii ori/zamiennik ale także nie można zamienić części między dwoma identycznymi autami, bo numer seryjny się nie zgadza...
 
 
Rafik83 
Forumowicz
Moc z wami.


Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 15 Kwi 2020
Posty: 551
Skąd: Jeziorany, Złocieniec, Oslo
Wysłany: 01-02-2023, 07:23   

Krzyzak napisał/a:
robertdg napisał/a:
alternator pasuje ale ECU go rozpoznaje jako, nie jest taki jaki być powinien
brandowanie części zamiennych - wewnątrz części jest chip, który ma zapisany pewien numer i ten numer ma też zaprogramowany moduł w aucie - inne numery i auta nie bangla...
taki kolejny sposób producentów na dojenie ludzi
skala jest coraz większa i nie tylko w kwestii ori/zamiennik ale także nie można zamienić części między dwoma identycznymi autami, bo numer seryjny się nie zgadza...

Dlatego jeżdżę starym autem a nowe nawet mi nie w głowie im nowsze tym większy szmelc
_________________
Nie trać głowy jutro dzień zupełnie Nowy.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24318
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 02-02-2023, 07:20   

a producenci idą dalej - w abonamenty - chcesz mieć podgrzewane fotele w bmw, to płać abonament miesięczny
to chyba już każdy kojarzy, że dacia zrobiła pastisz akcji - kup dustera a termofor dla kolegi z bmw dostaniesz gratis
 
 
Rafik83 
Forumowicz
Moc z wami.


Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 15 Kwi 2020
Posty: 551
Skąd: Jeziorany, Złocieniec, Oslo
Wysłany: 25-02-2023, 07:49   

Wreszcie znalazłem cholerna usterkę, auto nie szarpie z dołu nie dusi się w górnej parti obrotów, światła nie przygasają a napięcie stoi sztywno 🤣 wymieniłem cewki z tych 4x1 na OEam EVO 2x2 i wszystkie bolączki odeszły w niepamięć.
_________________
Nie trać głowy jutro dzień zupełnie Nowy.
 
 
Rafik83 
Forumowicz
Moc z wami.


Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 15 Kwi 2020
Posty: 551
Skąd: Jeziorany, Złocieniec, Oslo
Wysłany: 16-03-2023, 16:15   

Korzystając z ostatnich podrygów zimy krótka sesja na śniegu.







_________________
Nie trać głowy jutro dzień zupełnie Nowy.
 
 
Rafik83 
Forumowicz
Moc z wami.


Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 15 Kwi 2020
Posty: 551
Skąd: Jeziorany, Złocieniec, Oslo
Wysłany: 08-05-2023, 22:15   

Ostatnio troszkę pojeździłem i udalo się znaleźć bezpieczny wolny odcinek drogi i tak to leciało
https://youtu.be/bfHVHzutKIs
_________________
Nie trać głowy jutro dzień zupełnie Nowy.
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10719
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 09-05-2023, 09:10   

Elegancko..
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Rafik83 
Forumowicz
Moc z wami.


Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 15 Kwi 2020
Posty: 551
Skąd: Jeziorany, Złocieniec, Oslo
Wysłany: 09-05-2023, 11:08   

Marcino napisał/a:
Elegancko..


Było by lepiej tylko biegi średnio mi wchodzą, jak chcem szybko wbić 3 lub 5 to potrafi zazgrzytac a nawet nie wskoczyć, żeby nie to to myślę że jeszcze by trochę urwał z tego czasu do 200 bo do 100 to już nie wiele może kilka setnych sekundy.
_________________
Nie trać głowy jutro dzień zupełnie Nowy.
 
 
W@sio 
Mitsumaniak
Well, hello there!


Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 2144
Skąd: Lublin / Sporniak
Wysłany: 09-05-2023, 12:18   

Najs Rafciu
_________________
Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...

EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT

Wasiowy cabio spod znaku pieruna
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10719
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 09-05-2023, 13:36   

Rafik83 napisał/a:
Było by lepiej tylko biegi średnio mi wchodzą, jak chcem szybko wbić 3 lub 5 to potrafi zazgrzytac a nawet nie wskoczyć

Czy to kwesta juz synchronizatorów w skrzyni ? Czy sprzegło sportowe czy jak...
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.