Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
OUTLANDER TURBO Grudziądz UWAGA !!!!!
Autor Wiadomość
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10686
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 06-03-2023, 08:43   

Bzyk_R1 napisał/a:
Nie miałem żadnych problemów ze sprzedażą wystarczyło napisać prawdę.

I dać dobrą uczciwą cenę. To są auta dla kowalskiego.
A takie Mitsubishi.... to juz high tech :)
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
best_x_treme 
Forumowicz
best_x_treme

Auto: O1T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Kwi 2021
Posty: 62
Skąd: Piatra Neamt / Romania
Wysłany: 06-03-2023, 09:38   

I think every O1T that comes from western countries and is listed here for sale at around 20K PLN, is because the previous owner realized how expensive will be to further run the car. O1T is a very demanding car when comes to maintance. I've paid around 20K PLN on my O1T, but in a year I've added at least another 20K to bring the car in usable condition. If I would do it again, I would definetly look to buy one from a trusted person who already put money in repairs and paying like 35-40K seems more reasonable, than do it myself.
So a 20K PLN O1T is not what it seems, this just from my own experience.
 
 
tościk 
Forumowicz


Auto: '20 Yukio 1.2T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 06 Gru 2017
Posty: 622
Skąd: z nienacka
Wysłany: 06-03-2023, 09:48   

best_x_treme napisał/a:
I think every O1T that comes from western countries and is listed here for sale at around 20K PLN, is because the previous owner realized how expensive will be to further run the car. O1T is a very demanding car when comes to maintance. I've paid around 20K PLN on my O1T, but in a year I've added at least another 20K to bring the car in usable condition. If I would do it again, I would definetly look to buy one from a trusted person who already put money in repairs and paying like 35-40K seems more reasonable, than do it myself.
So a 20K PLN O1T is not what it seems, this just from my own experience.

It's like I've been reading my own story :lol:
In addition looking at the prices of other cars, i.e. Subaru Forester, that are sky rocketing these days and looking at the prices of O1T that is still around 20k PLN for several years now, may tell you in what state this 20k O1T are and how much there is to do to bring them to a good condition.
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5359
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 06-03-2023, 13:04   

Wiele razy pisałem, gdybym dzisiaj wchodził w temat Outlandera Turbo to wolałbym kupić zrobiony gotowy wyremontowany. Tylko boję się czy bez wiedzy i doświadczenia z tym modelem potrafiłbym dobrze wycenić czyjś wkład w auto. Przecież wiele jest "projektów" ulepów które lecą na fejmie a w rzeczywistości technicznie jest dramat. Przez to wiele ludzi boi się przepłacić za taki egzemplarz tylko biorą po cenie rynkowej i walczą sami.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.