150KM => 177KM - Chip |
Autor |
Wiadomość |
jacekk
Forumowicz
Auto: Outlander III 2.2D AT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Paź 2014 Posty: 205 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 27-10-2022, 22:39
|
|
|
Skoro w fabrycznie ograniczają moment obrotowy to musi być powód. Może skrzynia a może sprzęgło hydrokinetyczne. Są też marginesy konstrukcyjne więc przy trochę większym pewnie nic się nie stanie. Ale gdy będzie za dużo to albo skróci żywotność skrzyni albo ją po prostu zmieli. |
|
|
|
 |
To masz
Forumowicz
Auto: Outlander III 2012 2.2DID AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 21 Wrz 2022 Posty: 555 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28-10-2022, 10:10
|
|
|
Jaki jest model skrzyni w dieslu? Nie mogłem znaleźć, a znając markę i model można zadzwonić do kilku serwisów skrzyń automatycznych i zapytać lub uda się znaleźć w zasobach internetu. |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21011 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 28-10-2022, 11:34
|
|
|
Model skrzyni powinien być podany na tabliczce znamionowej auta. |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
rajan
Forumowicz
Auto: Outlander III 2.2 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Lip 2015 Posty: 416 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 30-10-2022, 19:50
|
|
|
To masz napisał/a: | Jaki jest model skrzyni w dieslu? Nie mogłem znaleźć, a znając markę i model można zadzwonić do kilku serwisów skrzyń automatycznych i zapytać lub uda się znaleźć w zasobach internetu. |
Może po prostu zadzwoń do tunerów - oni powinni wiedzieć co robią (tzn. jakie są limity).
Skrzynia to INVECS-II (najprawdopodobniej model W6AJA - Jatco JF613E) - tylko, że to konstrukcja z lat 90-tych i cały czas rozwijana (najpierw były 4-biegowe). Nigdzie nie mogę znaleźć parametrów.
Podobno (znalezione w necie) skrzynia Jatco JF613E siedzi w Renault Latitude 3.0, gdzie jest fabrycznie 450nM momentu... |
|
|
|
 |
To masz
Forumowicz
Auto: Outlander III 2012 2.2DID AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 21 Wrz 2022 Posty: 555 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 19-11-2022, 21:18
|
|
|
Szacują maksymalnie 185 KM i 450 Nm. Przy pojemności silnika prawie 2300 miałem nadzieję na więcej
Poniżej Skoda 2.0 TDI i znacznie lepszy wynik
https://www.youtube.com/w...nnel=JagodowyTV |
|
|
|
 |
rajan
Forumowicz
Auto: Outlander III 2.2 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 06 Lip 2015 Posty: 416 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 21-11-2022, 09:22
|
|
|
Nie masz co porównywać - inne konstrukcje, zapewne inne turbo, inne wtryski itd. Nasze 2.2 kręci się do ok. 4000rpm, podczas gdy inne silniki 2.0 do 4500-4800rpm. To nie jest silnik do wyścigów. |
|
|
|
 |
To masz
Forumowicz
Auto: Outlander III 2012 2.2DID AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 21 Wrz 2022 Posty: 555 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 05-01-2023, 20:49
|
|
|
siu lee napisał/a: | Robiłem chip w moim 2.2 did z 2015r. w Gdyni w V-TECH tuning, obecnie jest 192KM. Producent pisze, że jest 150KM ale to nieprawda. Na hamowni okazało się, że jest 160KM Auto fajnie się zbiera. Spalanie pozostaje na takim samym poziomie jak było, nie kopci. Ja tankuję na ORLEN-ie VERVĘ. Do zrobienia chipa należało wymontować moduł. |
Jaką masz skrzynię? Ile Nm masz po chipie? |
|
|
|
 |
krah
Forumowicz
Auto: Outlander III 2.2 did 4wd
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sty 2019 Posty: 60 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 16-04-2023, 19:37
|
|
|
Podbijam, kto może się pochwalić efektami zwiększenia mocy? |
_________________ Sky |
|
|
|
 |
To masz
Forumowicz
Auto: Outlander III 2012 2.2DID AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 21 Wrz 2022 Posty: 555 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17-04-2023, 08:31
|
|
|
Efekty są takie, że autko lepiej się zbiera, jest bardziej elastyczne i przyjemniej się jeździ. U mnie podkręcili bardzo symbolicznie, "bezpiecznie" dla automatu, a i tak jestem zadowolony. Wynik to 170KM i 410 Nm, chociaż podobno na większości hamowni "ustawionych dla szczęścia klienta" pokaże +15KM i + 30 Nm. Może kiedyś będzie okazja to sprawdzić. |
|
|
|
 |
krah
Forumowicz
Auto: Outlander III 2.2 did 4wd
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sty 2019 Posty: 60 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 17-04-2023, 10:05
|
|
|
Powiedz proszę jak ze spalaniem, czy długo już tak jeździsz i ile taka przyjemność kosztowała? |
_________________ Sky |
|
|
|
 |
To masz
Forumowicz
Auto: Outlander III 2012 2.2DID AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 21 Wrz 2022 Posty: 555 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 18-04-2023, 09:31
|
|
|
Napiszę to co przeczytasz na każdym forum, niezależnie od marki i modelu pojazdu tj. "spalanie bez zmian, a koszt 1000- 1500 zł".
Niestety DPF jest tutaj wąskim gardłem, ale z obawy na konsekwencje nie usuwam. Zadzwoniłem z ciekawości i usługę wycenili na 1200 zł z demontażem i montażem, przerobieniem puszki, by nie było widać ingerencji i wyprogramowaniem.
Czy ktoś usunął filtr DPF w OIII i może podzielić się doznaniami? |
|
|
|
 |
jacekk
Forumowicz
Auto: Outlander III 2.2D AT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Paź 2014 Posty: 205 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 21-04-2023, 09:59
|
|
|
Po co usuwać jak działa bez problemów. A gdy wypala się raz na 1000 km i zużywa w tym celu 0.2l paliwa to też jest bez znaczenia. A bez DPF za granicę nie pojedziesz bo możesz wrócić pociągiem (albo na lawecie) i lżejszy o kilka tys. euro.
Tak z ciekawości to po tunningu wypala się częściej czy tak samo (bo czasem bo złym tunningu lubią kopcić a z DPF tego nie widać) |
|
|
|
 |
To masz
Forumowicz
Auto: Outlander III 2012 2.2DID AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 21 Wrz 2022 Posty: 555 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 21-04-2023, 11:17
|
|
|
Wypala się tak samo, bez zmian.
Miałem na myśli usunięcie w celu zmniejszenia oporów spalin... Podpieram się wyłącznie wiedzą zaczerpniętą z internetu, a wiemy, że różnie bywa z wiarygodnością tychże wypowiedzi. |
|
|
|
 |
|