Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
150KM => 177KM - Chip
Autor Wiadomość
jacekk 
Forumowicz

Auto: Outlander III 2.2D AT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Paź 2014
Posty: 205
Skąd: Gdynia
Wysłany: 27-10-2022, 22:39   

Skoro w fabrycznie ograniczają moment obrotowy to musi być powód. Może skrzynia a może sprzęgło hydrokinetyczne. Są też marginesy konstrukcyjne więc przy trochę większym pewnie nic się nie stanie. Ale gdy będzie za dużo to albo skróci żywotność skrzyni albo ją po prostu zmieli.
 
 
To masz 
Forumowicz

Auto: Outlander III 2012 2.2DID AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 21 Wrz 2022
Posty: 555
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-10-2022, 10:10   

Jaki jest model skrzyni w dieslu? Nie mogłem znaleźć, a znając markę i model można zadzwonić do kilku serwisów skrzyń automatycznych i zapytać lub uda się znaleźć w zasobach internetu.
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21011
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 28-10-2022, 11:34   

Model skrzyni powinien być podany na tabliczce znamionowej auta.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
rajan 
Forumowicz

Auto: Outlander III 2.2 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Lip 2015
Posty: 416
Skąd: Warszawa
Wysłany: 30-10-2022, 19:50   

To masz napisał/a:
Jaki jest model skrzyni w dieslu? Nie mogłem znaleźć, a znając markę i model można zadzwonić do kilku serwisów skrzyń automatycznych i zapytać lub uda się znaleźć w zasobach internetu.


Może po prostu zadzwoń do tunerów - oni powinni wiedzieć co robią (tzn. jakie są limity).

Skrzynia to INVECS-II (najprawdopodobniej model W6AJA - Jatco JF613E) - tylko, że to konstrukcja z lat 90-tych i cały czas rozwijana (najpierw były 4-biegowe). Nigdzie nie mogę znaleźć parametrów.
Podobno (znalezione w necie) skrzynia Jatco JF613E siedzi w Renault Latitude 3.0, gdzie jest fabrycznie 450nM momentu...
 
 
To masz 
Forumowicz

Auto: Outlander III 2012 2.2DID AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 21 Wrz 2022
Posty: 555
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19-11-2022, 21:18   

Szacują maksymalnie 185 KM i 450 Nm. Przy pojemności silnika prawie 2300 miałem nadzieję na więcej :twisted:

Poniżej Skoda 2.0 TDI i znacznie lepszy wynik :doubt:
https://www.youtube.com/w...nnel=JagodowyTV
 
 
rajan 
Forumowicz

Auto: Outlander III 2.2 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 06 Lip 2015
Posty: 416
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-11-2022, 09:22   

To masz napisał/a:
Szacują maksymalnie 185 KM i 450 Nm. Przy pojemności silnika prawie 2300 miałem nadzieję na więcej :twisted:

Poniżej Skoda 2.0 TDI i znacznie lepszy wynik :doubt:
https://www.youtube.com/w...nnel=JagodowyTV


Nie masz co porównywać - inne konstrukcje, zapewne inne turbo, inne wtryski itd. Nasze 2.2 kręci się do ok. 4000rpm, podczas gdy inne silniki 2.0 do 4500-4800rpm. To nie jest silnik do wyścigów.
 
 
To masz 
Forumowicz

Auto: Outlander III 2012 2.2DID AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 21 Wrz 2022
Posty: 555
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-01-2023, 20:49   

siu lee napisał/a:
Robiłem chip w moim 2.2 did z 2015r. w Gdyni w V-TECH tuning, obecnie jest 192KM. Producent pisze, że jest 150KM ale to nieprawda. Na hamowni okazało się, że jest 160KM ;-) Auto fajnie się zbiera. Spalanie pozostaje na takim samym poziomie jak było, nie kopci. Ja tankuję na ORLEN-ie VERVĘ. Do zrobienia chipa należało wymontować moduł.

Jaką masz skrzynię? Ile Nm masz po chipie?
 
 
krah 
Forumowicz

Auto: Outlander III 2.2 did 4wd
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sty 2019
Posty: 60
Skąd: Wrocław
Wysłany: 16-04-2023, 19:37   

Podbijam, kto może się pochwalić efektami zwiększenia mocy?
_________________
Sky
 
 
To masz 
Forumowicz

Auto: Outlander III 2012 2.2DID AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 21 Wrz 2022
Posty: 555
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-04-2023, 08:31   

Efekty są takie, że autko lepiej się zbiera, jest bardziej elastyczne i przyjemniej się jeździ. U mnie podkręcili bardzo symbolicznie, "bezpiecznie" dla automatu, a i tak jestem zadowolony. Wynik to 170KM i 410 Nm, chociaż podobno na większości hamowni "ustawionych dla szczęścia klienta" pokaże +15KM i + 30 Nm. Może kiedyś będzie okazja to sprawdzić.
 
 
krah 
Forumowicz

Auto: Outlander III 2.2 did 4wd
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sty 2019
Posty: 60
Skąd: Wrocław
Wysłany: 17-04-2023, 10:05   

Powiedz proszę jak ze spalaniem, czy długo już tak jeździsz i ile taka przyjemność kosztowała?
_________________
Sky
 
 
To masz 
Forumowicz

Auto: Outlander III 2012 2.2DID AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 21 Wrz 2022
Posty: 555
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-04-2023, 09:31   

Napiszę to co przeczytasz na każdym forum, niezależnie od marki i modelu pojazdu tj. "spalanie bez zmian, a koszt 1000- 1500 zł".
Niestety DPF jest tutaj wąskim gardłem, ale z obawy na konsekwencje nie usuwam. Zadzwoniłem z ciekawości i usługę wycenili na 1200 zł z demontażem i montażem, przerobieniem puszki, by nie było widać ingerencji i wyprogramowaniem.

Czy ktoś usunął filtr DPF w OIII i może podzielić się doznaniami? :twisted:
 
 
jacekk 
Forumowicz

Auto: Outlander III 2.2D AT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Paź 2014
Posty: 205
Skąd: Gdynia
Wysłany: 21-04-2023, 09:59   

Po co usuwać jak działa bez problemów. A gdy wypala się raz na 1000 km i zużywa w tym celu 0.2l paliwa to też jest bez znaczenia. A bez DPF za granicę nie pojedziesz bo możesz wrócić pociągiem (albo na lawecie) i lżejszy o kilka tys. euro.

Tak z ciekawości to po tunningu wypala się częściej czy tak samo (bo czasem bo złym tunningu lubią kopcić a z DPF tego nie widać)
 
 
To masz 
Forumowicz

Auto: Outlander III 2012 2.2DID AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 21 Wrz 2022
Posty: 555
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-04-2023, 11:17   

Wypala się tak samo, bez zmian.
Miałem na myśli usunięcie w celu zmniejszenia oporów spalin... Podpieram się wyłącznie wiedzą zaczerpniętą z internetu, a wiemy, że różnie bywa z wiarygodnością tychże wypowiedzi.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.