Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Outlander I 2.0 szarpanie przy przyspieszaniu
Autor Wiadomość
W@sio 
Mitsumaniak
Well, hello there!


Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 2144
Skąd: Lublin / Sporniak
Wysłany: 13-01-2023, 13:18   

ciuciekk napisał/a:
Mój outlander Turbo przerywa szarpie w przedziale 3500-5000rpm.

A jaki masz AFR i jaki kąt wyprzedzenia zapłonu? W momencie strojenia nie szarpało?

ciuciekk napisał/a:
świece (dedykowane ngk Japan)... przewody.
Jaki model świec założyłeś i jakie przewody? Ja swego czasu walczyłem z wypadaniem zapłonu, wymieniałem świece itp... a źródłem problemu okazały się przewody - mimo, że nowe NGK, są guzik warte. Polecam zainwestować np. w Magnecor


Jesteś pewien, że masz w pełni sprawny czujnik położenia wałka? Na pewno nie masz overboost'a?
_________________
Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...

EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT

Wasiowy cabio spod znaku pieruna
 
 
ciuciekk 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2015
Posty: 19
Skąd: Stara Wieś
Wysłany: 13-01-2023, 16:26   

Po strojeniu auto jeździło normalnie. Po ok miesiącu problem się pojawił. Świece Ngk IGR6A11 przewody równiez ngk. Celowo zmniejszyłem na chwilę doładowanie do 1b (mam zamontowany mbc) i działo się to samo. Co do czujnika walka nie jestem pewien..pompa paliwa jest nowa. Ma przebieg może z 2000km
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5359
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 13-01-2023, 22:59   

NGK 6a11 z tego co pamiętam to mają chyba fabrycznie 1,1mm przerwę na elektrdach. To zdecydowanie za dużo dla turbiaka po wirusie na dużym doładowaniu. Może Ci zdmuchiwać iskrę pod dużym doładowaniem.

Dodatkowo przewody NGK jak pisał W@sio, to śmietnik.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
ledziu 
Forumowicz

Auto: Toyota/mitsu
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Paź 2015
Posty: 266
Skąd: pl
Wysłany: 14-01-2023, 09:44   

Miałem podobnie z szarpaiem i zmniejszenie przerwy na świecach pomogło.
Nie chcę kłamać ale wydaje mi się że do 0,4mm.
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5359
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 14-01-2023, 11:20   

ledziu, on tutaj ma 1,35 bara to zwykłe IGR7AG co mają 0,7mm będą idealnie, sam mam takie i je 1,7b nie rusza. 0,4 to zbyt mało moim zdaniem. Poza tym 6a11 lepiej nie zmniejszać tak drastycznie, lepiej kupić fabrycznie z małą przerwą.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
ciuciekk 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2015
Posty: 19
Skąd: Stara Wieś
Wysłany: 15-01-2023, 16:02   

Ustawiłem świece na 0.7mm, dodatkowo gdy już miałem ściągnięty intercooler i dobry dostęp do wszystkiego pokusiłem się o wyczyszczenie powietrzem oraz psik kontakt spray do wszystkich możliwych wtyczek. Efekt jest taki, że auto odzyskało życie i jeździ jak należy. Jest to kolejny przykład że nie trzeba wymieniać pół samochodu, a szukać u podstaw. Dziękuję wszystkim za podpowiedzi. Jak zwykle się przydały 8)
 
 
wwbb 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander I, Pajero II 2.5TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 18
Skąd: siedlce
Wysłany: 26-06-2023, 13:45   

Witam proszę o poradę czy do mojego outlandera 2.0 lpg bez turbo lepsze będą świece IGR7A-G czy IGR6A11u mnie też występuje szarpanie ale świece dawno nie wymieniane i od tego bym zaczął poszukiwania.
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5359
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 26-06-2023, 22:04   

wwbb, myślę że możesz założyć IGR7AG i nie będzie potrzeby regulacji przerwy pod lpg. Przy wolnossącym 2.0 te świece będą działać bardzo długo i dobrze. Zwróć tylko uwagę żeby nie montować NGK made in France.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
wwbb 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander I, Pajero II 2.5TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 18
Skąd: siedlce
Wysłany: 26-06-2023, 22:40   

Dzięki za odzew nie byłem pewny które wybrać spróbuję znaleźć igr7a-g made in japan
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 20991
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 27-06-2023, 00:09   

Teoretycznie w zwykłym 2.0 powinny być IGR6A11 MN119500.
Tutaj masz OE Made in Japan.
https://allegro.pl/oferta/swiece-zarowe-mitsubishi-outlander-4-szt-oryginal-13093870447
Ogólnie możesz jeszcze spytać w ASO o cenę.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
wwbb 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander I, Pajero II 2.5TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 18
Skąd: siedlce
Wysłany: 27-06-2023, 08:13   

Ciężko znaleźć japońskie sprzedawcy twierdzą że albo francuskie albo nie da się sprawdzić bo ma na innym magazynie, w hurtowniach też francja. Igr7a-g znalazłem japan tylko trzy. Wezmę te z twojego linku i zmniejszę przerwę
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5359
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 27-06-2023, 08:45   

wwbb, ja w lokalnym sklepie motoryzacyjnym zamawiam i tylko wtedy możesz sprawdzić jaka produkcja. Jeżeli to francuzy to kolega odsyła do hurtowni. Ale nigdy nie miałem problemu z zakupem japońskich
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
DAMON 
Forumowicz

Auto: OT1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Kwi 2019
Posty: 36
Skąd: Lublin
Wysłany: 27-06-2023, 09:49   

Dwa razy kupowałem od tego sprzedawcy:

https://allegro.pl/oferta/ngk-laser-iridium-igr7a-g-3106-7350710342
https://swiece-zaplonowe.pl/swiece-iskrowe/9063-ngk-igr7a-g.html?search_query=igr7a&results=2

Można dopytać czy made in Japan, u mnie takie były.
Cena troszkę poszła w górę.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24302
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 27-06-2023, 10:39   

Ciekawa sytuacja - prawda? - ludzie wiedzą, że te japońskie są super, też takie do mazdy czy merola zamawiałem (w drugiej sytuacji najpierw znaleźli 4 sztuki a potem jeszcze 2 sprowadzili).
A te francuskie wozidła to ciekawe jakich świec używają...
Tak samo jak amortyzatory japońskie kayaby, które mam od prawie 20 lat kontra z Czech, gdzie po 2 latach już koło dobijało w nadkole...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.