Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Elektrozawór ciśnienia turbiny MR258166 - zamiana.
Autor Wiadomość
klapek 
Forumowicz

Auto: V80 Alpine Edition
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Lis 2017
Posty: 150
Skąd: Kwidzyn
Wysłany: 29-08-2023, 08:47   Elektrozawór ciśnienia turbiny MR258166 - zamiana.

Po remoncie góry silnika w moim PIV, okazało się że silnik powyżej 2500obr/min nie ma swojej mocy. Odpalał pięknie, równo pracował ale w okolicy 3k zaczynał kuleć. Czuć było że brak mu powietrza lub paliwa.
Problem z paliwem wykluczyły testy w firmie, która regenerowała pompę oraz wtryskiwacze. Zostało powietrze.

Okazało się że elektrozawór sterowania turbiną pracuję, ale jest nieszczelny i nie steruje listwą turbiny w pełnym zakresie.
Może to zbieg okoliczności a może w czasie remontu, coś się wydarzyło. Nieistotne teraz.

Wczoraj dla upewnienia się, podpiąłem elektrozawór z rodziny VW (Pietburg N75). Problem zniknął, moc wróciła i po temacie.

Podpiąłem komputer, ustawiłem wykres zamierzonej dawki oraz rzeczywistej i w drogę.
Oba parametry praktycznie się pokrywają ale przy mocnym wciśnięciu pedału gazu w podłogę, widać że pompa vacum nie nadąża. Europa poradziła sobie z tym problemem, montując w układ zbiornik podciśnienia (gruszka). Miejsca w komorze silnikowej od groma i korci mnie żeby zostawić elektrozawór N75 + gruszkę z zaworem kierunkowym.

Ktoś nad tym już myślał?
  
 
 
Azz 
Forumowicz

Auto: Pajero Sport I
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Sie 2017
Posty: 64
Skąd: Lubliniec
Wysłany: 26-09-2023, 14:39   

Cześć, podrzuć konkretnie jaki zawór wrzuciłeś i podłączyłeś. U mnie też on nie domaga, wrzuciłem inny ale czasami nie daje rady i wywala awarię. Mam jeszcze Sporta i tam zbiornik ciśnienia jest, także na pewno nie zaszkodzi :) .
_________________
PAHERO Sport 2.5 TD 115 '01
PAHERO IV 3.2 DiD 170 '07
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.