Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 




W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Kupno Mitsubishi Eclipse 2006 4G 3.8 GT
Autor Wiadomość
MEChyba 
Nowy Forumowicz

Auto: Jeszcze ni mom
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Wrz 2023
Posty: 3
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 28-09-2023, 09:40   Kupno Mitsubishi Eclipse 2006 4G 3.8 GT

Hej,

przykładam się do kupna 3.8 GT, znalazłem jedno ogłoszenie za 50k
Mitsubishi Eclipse 2006 4G 3.8 v6 GT

kupiłem w Motocontroler pełną inpsekcję auta, ogólnie to

poza szpachlą na lewym błotniku, odpryskami, miejscowymi przetarciami i pęknięciami oraz nieco krzywym montażem niektórych części zewnętrznych to auto źle nie wygląda.
Widoczne jest również uszkodzenie pasa przedniego (spowodowane pewnie powypadkowością w ameryce, auto importowane po stłuczce z przodu po prawej stronie, pas po prawej stronei wygląda na uszkodzony i prostowany, a po lewej już jest prostrzy Zdjęcie)

co do warsztatu to poza małymi nalotami korozyjnymi (stwierdzono jako eksploatacyjne) to wszystko jest w dobrym stanie brak luzu, zapoceń, etc.

co do jazdy próbnej to podczas przyśpieszania wyczuwalne jest szarpanie/przerywanie pracy silnika na wyższych obrotach. cała reszta bez zarzutów (skrzynia biegów, hamowanie, zmienianie biegów, wibracje podczas jazdy, dźwięk, etc.)

co do diagnostyki to nie wykazała błędów krytycznych silnika. Odczytany błąd nr P0304 dotyczy błędów zapłonu na 4 cylindrze - możliwe powiązanie z tym szarpaniem/przerywaniem pracy silnika przy pszyśpieszaniu (dodatkowo błędy U1101 oraz U1111 Foto )
---------

Najbardziej mnie interesuje ten problem z cylindrem, jak z częściami oryginalnymi bądź zamiennikami w tej sprawie, ile koszta mogą wynieść, o ile sam bym robił wizualne zmiany to wady wyglądu zewnętrznego mi nie robią za bardzo dużej różnicy, tak bym chciał aby silnik był tip top.

Właściciel twierdzi, że to pewnie przez to, że auto od 3lat stoi w garażu i nie jeździ (tylko na przegląd 1 w roku) i paliwo było nie wymieniane, jednak średnio wierze w tą gadkę bo by inne cylindry też miały z tym problem w tym wypadku.

Nie wiem jak Wy byście wycenili takie auto i czy polecacie może dobrego mechanika w Warszawie lub okolicach który by rzetelnie i ze starannością rozebrał i potrafił wskazać czy nie ma więcej problemów jak i je naprawić).

Za opinie z góry dziękuję
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.