|
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Kupno Mitsubishi Eclipse 2006 4G 3.8 GT |
Autor |
Wiadomość |
MEChyba
Nowy Forumowicz
Auto: Jeszcze ni mom
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Wrz 2023 Posty: 3 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 28-09-2023, 09:40 Kupno Mitsubishi Eclipse 2006 4G 3.8 GT
|
|
|
Hej,
przykładam się do kupna 3.8 GT, znalazłem jedno ogłoszenie za 50k
Mitsubishi Eclipse 2006 4G 3.8 v6 GT
kupiłem w Motocontroler pełną inpsekcję auta, ogólnie to
poza szpachlą na lewym błotniku, odpryskami, miejscowymi przetarciami i pęknięciami oraz nieco krzywym montażem niektórych części zewnętrznych to auto źle nie wygląda.
Widoczne jest również uszkodzenie pasa przedniego (spowodowane pewnie powypadkowością w ameryce, auto importowane po stłuczce z przodu po prawej stronie, pas po prawej stronei wygląda na uszkodzony i prostowany, a po lewej już jest prostrzy Zdjęcie)
co do warsztatu to poza małymi nalotami korozyjnymi (stwierdzono jako eksploatacyjne) to wszystko jest w dobrym stanie brak luzu, zapoceń, etc.
co do jazdy próbnej to podczas przyśpieszania wyczuwalne jest szarpanie/przerywanie pracy silnika na wyższych obrotach. cała reszta bez zarzutów (skrzynia biegów, hamowanie, zmienianie biegów, wibracje podczas jazdy, dźwięk, etc.)
co do diagnostyki to nie wykazała błędów krytycznych silnika. Odczytany błąd nr P0304 dotyczy błędów zapłonu na 4 cylindrze - możliwe powiązanie z tym szarpaniem/przerywaniem pracy silnika przy pszyśpieszaniu (dodatkowo błędy U1101 oraz U1111 Foto )
---------
Najbardziej mnie interesuje ten problem z cylindrem, jak z częściami oryginalnymi bądź zamiennikami w tej sprawie, ile koszta mogą wynieść, o ile sam bym robił wizualne zmiany to wady wyglądu zewnętrznego mi nie robią za bardzo dużej różnicy, tak bym chciał aby silnik był tip top.
Właściciel twierdzi, że to pewnie przez to, że auto od 3lat stoi w garażu i nie jeździ (tylko na przegląd 1 w roku) i paliwo było nie wymieniane, jednak średnio wierze w tą gadkę bo by inne cylindry też miały z tym problem w tym wypadku.
Nie wiem jak Wy byście wycenili takie auto i czy polecacie może dobrego mechanika w Warszawie lub okolicach który by rzetelnie i ze starannością rozebrał i potrafił wskazać czy nie ma więcej problemów jak i je naprawić).
Za opinie z góry dziękuję |
|
|
|
|
|
|