Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] Przerywa przy jeżdzie na niskich obrotach
Autor Wiadomość
wegiel
[Usunięty]

Wysłany: 05-06-2007, 10:58   

Ale to by chyba wyszlo na tescie komputerowym , nie?
Wtryskiwacze napewno byly sprawdzane i byly ok.
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 05-06-2007, 11:05   

Ciekawe jak były sprawdzane? Czy leją czy są szczelne czy się nie przytykają czy pompa daje dobre ciśnienie i jakie, czy przepływka nie uwalona czy jej sensory ciśnienia atmosferycznego i temperatury powietrza zasysanego nie są walnięte, itp. itd. Generalnie sporo rzeczy do posprawdzania skoro upierasz się że przepustnicę i TPS masz sprawną w całym zakresie działania. Ja bym jeszcze się przepustnicą zainteresował. No i ewentualnie EGR czy drożny i aby czasem nie zatkany lub nie zaślepiony.
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
maxwell61 
Mitsumaniak
(****><****)


Auto: VW Touran 1.6 03'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 1729
Skąd: wrocław/wołów
Wysłany: 05-06-2007, 14:50   

Xecutioner napisał/a:
jeden z przewodów był przegryziony przez jakieś zwierzątko,
hehehe... jakiś nowy miłośnik mitsu wśród naczelnych??? :P
_________________
CARISMA 1.6 16V - sold
VW Touran 1.6 FSi
www.garagestories.pl

 
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 05-06-2007, 16:05   

Szczury i myszy to nie naczelne tylko gryzonie :twisted: a te lubią wszelkie kable w szczególności skrętkę telefoniczna i komputerową oraz otuliny światłowodów niestety :evil: tak że inne kabelki pewnie też im smakują...
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
maxwell61 
Mitsumaniak
(****><****)


Auto: VW Touran 1.6 03'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 1729
Skąd: wrocław/wołów
Wysłany: 05-06-2007, 18:48   

saphire napisał/a:
Szczury i myszy to nie naczelne tylko gryzonie

sorki rozpędziłem się miałem na mysli właśnie te miłe ssaki... :mrgreen: w końcu ciągle rosną im siekacze bo nie posiadają kłów... (sic!)
przepraszam cały mankind 8)
_________________
CARISMA 1.6 16V - sold
VW Touran 1.6 FSi
www.garagestories.pl

 
 
 
wegiel
[Usunięty]

Wysłany: 05-06-2007, 19:01   

A myslisz ze ja wiem jak to bylo sprawdzane. Razem z majstrem z Automarketu w Boguchwale jechalismy po kolejnych wtryskiwaczach i on wciskal test na komputerku - wylaczal sie wtryskiwacz, czuc bylo wibracje i byl analizowany - cholera wie jak :) - jak zaprogramowane w kompie
 
 
wegiel
[Usunięty]

Wysłany: 05-06-2007, 22:19   

Hej,

Mowie o wibracjach na zimnym i przytykaniu (rzadko sie to zdarza ale zauwazylem ze z rana).

Naszlo mnie jeszcze cos takiego.
Powiedzcie czy sensowne to jest.

W zwiazku z wieksza wilgotnoscia rano, mogla sie nagromadzic wilgoc i swieca moze nie odpalac co powoduje ze jeden z cylindrow chwile nie pracuje i stad te wibracje - to sobie wymyslilem apropos tego ze byly podobne do tych podczas testowania wtryskiwaczy - wylaczania ich przez komputer.
 
 
maxwell61 
Mitsumaniak
(****><****)


Auto: VW Touran 1.6 03'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 1729
Skąd: wrocław/wołów
Wysłany: 05-06-2007, 23:12   

wegiel napisał/a:
Powiedzcie czy sensowne to jest.
jest to jak najbardziej sensowne chociaż bardziej bym obstawiał WN... pozdro
_________________
CARISMA 1.6 16V - sold
VW Touran 1.6 FSi
www.garagestories.pl

 
 
 
kokot
[Usunięty]

Wysłany: 07-06-2007, 16:13   

Witam Rodacy!!!
Chcialbym podzielic Sie z Wami tym co wiem na temat GDi.Otoz od 20 lat mieszkam W Niemczech i sam jezdze(7 lat)Carisma GDI.Oczywiscie problem z przepustnica istnieje i tu.Silniki Gdi nie sa przystosowane do benzyny,jaka jest w Europie.Chodzi o calkowicie
wolna od olowiu taka jak jest w Japoni.I nie tylko,drugi problem to inne Katalizatory stosowane
w Europie,ktore nie radza sobie z neutralizacja pewnych skladnikow chemicznych (weglowyh)pozostajacych po spaleniu benzyny.Z tego wzgledu dla modeli Europejskich zastosowano dosc nieszczesliwe rozwiazanie redukujac wylot calkowity spalin przez Katalizator,zawracajac czesc spalin!!!zpowrotem do komory spalania.Dlatego te okopcenia przepustnicy i poza nia.Ta czynnosc wykonuje zawor zwrotny i wlasnie ten zawor nalezy wymontowac i to miejsce poprostu zaslepic.Metoda ta prawie nic nie kosztuje potrzebna jest tylko kawalek odpowiednio wyprofilowanej blachy,na wzor uszczelki,po demontazu zaworu zwrotnego.Na dole zalaczam adres gdzie to jest pokazane dokladnie co pokolei nalezy robic.Jest to Galant gdi,ale przerobka jest taka sama przy Carismie gdi.Co ciekawe,ta przerobka w niczym nie szkodzi silnikowi ,najlepszym dowodem jest to ,ze dokonuja jej tez autoryzowane serwisy Mitsubishi.Podobno silnik po przerobce jest nie do poznania,poprostu super.Szkoda ze dowiedzialem sie i tym dopiero nie dawno,kiedy wlasnie,chce zmienic auto.Ach jeszcze cos ,oprocz przerobki nalezy oczywiscie,ostatni raz
wyczyscic przepustnicei,co niestety jest trudniejsze kanaly za przepustnica az do silnika,tu robia to przez wtrysk pod cisnieniem jakis molekulow.Ito niezle kosztuje,200-400euro;.
Mam jeszcze jedna rade co do oleju,5W40,100%syntetyk,i poziom zawsze max.,motor jest cichszy.
ToTyle,pozdrwiena dla wszystkich Mitsumaniakow i jeszcze ta strona internetowa:
http://www.galantgdi.de/umbauen.htm
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 07-06-2007, 17:06   

kokot: 3ci raz to samo piszesz w trzech różnych wątkach...
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
Martyna
[Usunięty]

Wysłany: 07-06-2007, 21:23   

Kokot jest WIELKI!!!
 
 
mlun 
Mitsumaniak
Fanatic of GDI


Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2834
Skąd: Otwock
Wysłany: 08-06-2007, 16:34   

Ja bym się na to zalepianie zaworu nie napalał.Japońce dobrze wiedzieli co robią.
_________________
Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0
 
 
 
wegiel
[Usunięty]

Wysłany: 10-06-2007, 12:56   

Kurde, jestem juz pewien ze jak jest wilgotno z rana to nie pali jeden cylinder.
Swiece na bank sa dobre, zmieniane 25k km temu.
Mowicie o kablach WN - czy w zestaw tych kabli tez wchodza te styki doprowadzajace impuls?
Moze popsikac wtyczki od fajek i od wtryskiwaczy "Kontaktem"?
Jakos mi sie nie chce wierzyc zeby to przewody przy fajkach byly lewe. Fakt faktem ze sa to przewody juz 10-letnie ale wygladaja ok.
 
 
maxwell61 
Mitsumaniak
(****><****)


Auto: VW Touran 1.6 03'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 1729
Skąd: wrocław/wołów
Wysłany: 10-06-2007, 14:02   

wegiel napisał/a:
Fakt faktem ze sa to przewody juz 10-letnie ale wygladaja ok.
no to bym nie zwracał uwagi... można się zawieść na wyglądzie z zewnątrz nie wiedząc co siedzi w środku... zobacz czy czasem jakiś przewód nie jest uszkodzony mechanicznie np. załamany, przegryziony itp.... pozdro
_________________
CARISMA 1.6 16V - sold
VW Touran 1.6 FSi
www.garagestories.pl

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.