|
[Cari 1.8 GDI] Przerywa przy jeżdzie na niskich obrotach |
| Autor |
Wiadomość |
wegiel [Usunięty]
|
Wysłany: 05-06-2007, 10:58
|
|
|
Ale to by chyba wyszlo na tescie komputerowym , nie?
Wtryskiwacze napewno byly sprawdzane i byly ok. |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 05-06-2007, 11:05
|
|
|
| Ciekawe jak były sprawdzane? Czy leją czy są szczelne czy się nie przytykają czy pompa daje dobre ciśnienie i jakie, czy przepływka nie uwalona czy jej sensory ciśnienia atmosferycznego i temperatury powietrza zasysanego nie są walnięte, itp. itd. Generalnie sporo rzeczy do posprawdzania skoro upierasz się że przepustnicę i TPS masz sprawną w całym zakresie działania. Ja bym jeszcze się przepustnicą zainteresował. No i ewentualnie EGR czy drożny i aby czasem nie zatkany lub nie zaślepiony. |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
maxwell61
Mitsumaniak (****><****)

Auto: VW Touran 1.6 03'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Lip 2006 Posty: 1729 Skąd: wrocław/wołów
|
Wysłany: 05-06-2007, 14:50
|
|
|
| Xecutioner napisał/a: | | jeden z przewodów był przegryziony przez jakieś zwierzątko, | hehehe... jakiś nowy miłośnik mitsu wśród naczelnych??? |
_________________ CARISMA 1.6 16V - sold
VW Touran 1.6 FSi
www.garagestories.pl
 |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 05-06-2007, 16:05
|
|
|
Szczury i myszy to nie naczelne tylko gryzonie a te lubią wszelkie kable w szczególności skrętkę telefoniczna i komputerową oraz otuliny światłowodów niestety tak że inne kabelki pewnie też im smakują... |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
maxwell61
Mitsumaniak (****><****)

Auto: VW Touran 1.6 03'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Lip 2006 Posty: 1729 Skąd: wrocław/wołów
|
Wysłany: 05-06-2007, 18:48
|
|
|
| saphire napisał/a: | | Szczury i myszy to nie naczelne tylko gryzonie |
sorki rozpędziłem się miałem na mysli właśnie te miłe ssaki... w końcu ciągle rosną im siekacze bo nie posiadają kłów... (sic!)
przepraszam cały mankind |
_________________ CARISMA 1.6 16V - sold
VW Touran 1.6 FSi
www.garagestories.pl
 |
|
|
|
 |
wegiel [Usunięty]
|
Wysłany: 05-06-2007, 19:01
|
|
|
A myslisz ze ja wiem jak to bylo sprawdzane. Razem z majstrem z Automarketu w Boguchwale jechalismy po kolejnych wtryskiwaczach i on wciskal test na komputerku - wylaczal sie wtryskiwacz, czuc bylo wibracje i byl analizowany - cholera wie jak - jak zaprogramowane w kompie |
|
|
|
 |
wegiel [Usunięty]
|
Wysłany: 05-06-2007, 22:19
|
|
|
Hej,
Mowie o wibracjach na zimnym i przytykaniu (rzadko sie to zdarza ale zauwazylem ze z rana).
Naszlo mnie jeszcze cos takiego.
Powiedzcie czy sensowne to jest.
W zwiazku z wieksza wilgotnoscia rano, mogla sie nagromadzic wilgoc i swieca moze nie odpalac co powoduje ze jeden z cylindrow chwile nie pracuje i stad te wibracje - to sobie wymyslilem apropos tego ze byly podobne do tych podczas testowania wtryskiwaczy - wylaczania ich przez komputer. |
|
|
|
 |
maxwell61
Mitsumaniak (****><****)

Auto: VW Touran 1.6 03'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Lip 2006 Posty: 1729 Skąd: wrocław/wołów
|
Wysłany: 05-06-2007, 23:12
|
|
|
| wegiel napisał/a: | | Powiedzcie czy sensowne to jest. | jest to jak najbardziej sensowne chociaż bardziej bym obstawiał WN... pozdro |
_________________ CARISMA 1.6 16V - sold
VW Touran 1.6 FSi
www.garagestories.pl
 |
|
|
|
 |
kokot [Usunięty]
|
Wysłany: 07-06-2007, 16:13
|
|
|
Witam Rodacy!!!
Chcialbym podzielic Sie z Wami tym co wiem na temat GDi.Otoz od 20 lat mieszkam W Niemczech i sam jezdze(7 lat)Carisma GDI.Oczywiscie problem z przepustnica istnieje i tu.Silniki Gdi nie sa przystosowane do benzyny,jaka jest w Europie.Chodzi o calkowicie
wolna od olowiu taka jak jest w Japoni.I nie tylko,drugi problem to inne Katalizatory stosowane
w Europie,ktore nie radza sobie z neutralizacja pewnych skladnikow chemicznych (weglowyh)pozostajacych po spaleniu benzyny.Z tego wzgledu dla modeli Europejskich zastosowano dosc nieszczesliwe rozwiazanie redukujac wylot calkowity spalin przez Katalizator,zawracajac czesc spalin!!!zpowrotem do komory spalania.Dlatego te okopcenia przepustnicy i poza nia.Ta czynnosc wykonuje zawor zwrotny i wlasnie ten zawor nalezy wymontowac i to miejsce poprostu zaslepic.Metoda ta prawie nic nie kosztuje potrzebna jest tylko kawalek odpowiednio wyprofilowanej blachy,na wzor uszczelki,po demontazu zaworu zwrotnego.Na dole zalaczam adres gdzie to jest pokazane dokladnie co pokolei nalezy robic.Jest to Galant gdi,ale przerobka jest taka sama przy Carismie gdi.Co ciekawe,ta przerobka w niczym nie szkodzi silnikowi ,najlepszym dowodem jest to ,ze dokonuja jej tez autoryzowane serwisy Mitsubishi.Podobno silnik po przerobce jest nie do poznania,poprostu super.Szkoda ze dowiedzialem sie i tym dopiero nie dawno,kiedy wlasnie,chce zmienic auto.Ach jeszcze cos ,oprocz przerobki nalezy oczywiscie,ostatni raz
wyczyscic przepustnicei,co niestety jest trudniejsze kanaly za przepustnica az do silnika,tu robia to przez wtrysk pod cisnieniem jakis molekulow.Ito niezle kosztuje,200-400euro;.
Mam jeszcze jedna rade co do oleju,5W40,100%syntetyk,i poziom zawsze max.,motor jest cichszy.
ToTyle,pozdrwiena dla wszystkich Mitsumaniakow i jeszcze ta strona internetowa:
http://www.galantgdi.de/umbauen.htm |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 07-06-2007, 17:06
|
|
|
| kokot: 3ci raz to samo piszesz w trzech różnych wątkach... |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
Martyna [Usunięty]
|
Wysłany: 07-06-2007, 21:23
|
|
|
| Kokot jest WIELKI!!! |
|
|
|
 |
mlun
Mitsumaniak Fanatic of GDI

Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2834 Skąd: Otwock
|
|
|
|
 |
wegiel [Usunięty]
|
Wysłany: 10-06-2007, 12:56
|
|
|
Kurde, jestem juz pewien ze jak jest wilgotno z rana to nie pali jeden cylinder.
Swiece na bank sa dobre, zmieniane 25k km temu.
Mowicie o kablach WN - czy w zestaw tych kabli tez wchodza te styki doprowadzajace impuls?
Moze popsikac wtyczki od fajek i od wtryskiwaczy "Kontaktem"?
Jakos mi sie nie chce wierzyc zeby to przewody przy fajkach byly lewe. Fakt faktem ze sa to przewody juz 10-letnie ale wygladaja ok. |
|
|
|
 |
maxwell61
Mitsumaniak (****><****)

Auto: VW Touran 1.6 03'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Lip 2006 Posty: 1729 Skąd: wrocław/wołów
|
Wysłany: 10-06-2007, 14:02
|
|
|
| wegiel napisał/a: | | Fakt faktem ze sa to przewody juz 10-letnie ale wygladaja ok. | no to bym nie zwracał uwagi... można się zawieść na wyglądzie z zewnątrz nie wiedząc co siedzi w środku... zobacz czy czasem jakiś przewód nie jest uszkodzony mechanicznie np. załamany, przegryziony itp.... pozdro |
_________________ CARISMA 1.6 16V - sold
VW Touran 1.6 FSi
www.garagestories.pl
 |
|
|
|
 |
|
|