 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Outlander PHEV |
Autor |
Wiadomość |
marcinsze
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander 3 PHEV
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Kwi 2022 Posty: 4 Skąd: Sidzina
|
Wysłany: 09-01-2024, 22:26
|
|
|
nemmooo napisał/a: | Z planów na ten rok to zawory, plus konserwacja. |
Z ciekawości, czy orientowałeś się już może w temacie konserwacji? Ciekaw jestem Twoich przemyśleń.
Ja jestem umówiony na 28 kwietnia 2024 ale niestety musiałem zrezygnować z demontażu baterii dla kompleksowej konserwacji. Nie ma jednak tragedii ponieważ obszar nad baterią i boki w wnęce na baterię są u mnie wolne od korozji. Jedynie przy dwóch mocowaniach baterii do podłużnicy pojawiła się korozja. Trochę będzie z tym zabawy ale jeszcze do ogarnięcia. Poza tym podwozie już niestety do piaskowania aby zrobić uczciwie konserwację.
Pytałem w serwisie Mitsubishi o kwestię demontażu baterii i niestety po jej demontażu samochód staje się martwy - nie ma "N", wspomagania ... itd co wykluczyło możliwość przetransportowanie samochodu z serwisu specjalistycznego lawetą do speca od konserwacji. Jedyna opcja aby to zrobić to transport samochodu na rolkach (wciąganie, ściąganie z lawety, przepychanie pomiędzy stanowiskami do piaskowania, malowania). Nie chciałem aby człowiek specjalizujący się w temacie konserwacji demontował, odpinał elektrycznie baterię, odpinał ogrzewanie i chłodzenie baterii. Zresztą on też preferował wykonanie tych czynności w wyspecjalizowanym serwisie. |
|
|
|
 |
|
|