Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zmiana silnika z 4g1 na 4g63
Autor Wiadomość
IgorekYTuber 
Nowy Forumowicz

Auto: Brillance bs4 /galant,lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2024
Posty: 2
Skąd: Szczecin
  Wysłany: 08-04-2024, 00:20   Zmiana silnika z 4g1 na 4g63

Siemka posiadam chińczyka brilllance bs4 ale okazuje się że silnik ecu i elektryka są z lancera Silnik 4g1. Aktualnie mam tam 1.6 myślałem nad turbo ale trochę za dużo roboty...
Myślałem nad swapem na 4g63.
i tu zaczyna się pytanie. Domyślam się że łapy będą takie same.
Ale jak wygląda kwesta elektryki?
Trzeba coś przerabiać? Czy normalnie elektryka będzie pasować?
jeśli nie, to znacie jakiś silnik który pasował by tam plug and play?
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24294
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 08-04-2024, 07:07   

4G1 to trochę za krótko - brakuje jeszcze ostatniej cyfry. Przy zmianie na 4G63 (zapewne DOHC bo tylko te występowały z turbo) masz niemal wszystko do wymiany, poduszki silnika są inne, elektryka też, skrzynia, półosie...
 
 
IgorekYTuber 
Nowy Forumowicz

Auto: Brillance bs4 /galant,lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2024
Posty: 2
Skąd: Szczecin
Wysłany: 08-04-2024, 07:27   

Najpradopodobniej 4g18. W takim bądź razie wiesz może jaki silnik by pasował bez przerabiania?
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24294
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 09-04-2024, 07:12   

Tego nie wiem. Musisz zerknąć na wikipedię - jakie silniki pakowało mitsu w tych latach do innych aut a potem przekopać resztę internetu w poszukiwaniu czy ktoś już temat swapa przerabiał. Albo samemu pościągać schematy elektryczne, pomierzyć rozmiary i kształty silnika, skrzyni, półosi itp.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.