[3.2 DID] brak napędy 4x4 |
Autor |
Wiadomość |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 01-08-2019, 10:33
|
|
|
alexs6 napisał/a: | to może wymienię ten co dostałem na wał tylni na początek , bo tak szczerze to przyznaję bez bicia że już nie pamiętam który miałem wymienić
a skoro Pan się zasugerował po naszej rozmowie że to ten tył a ja usilnie chciałem wymienić przedni
dodam że jakiś pretensji to nie mam , skulę uszka i najwyżej jak problem nadal będzie to dokupię ten na przód
będę dzwonił jakby coś ... |
Ja tez nie mam pretesji
ale jednak proszę dzwonić
602673905 |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
alexs6
Forumowicz alexs6
Auto: pajero 3.2 DID 2003r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sie 2011 Posty: 87 Skąd: kłodzko
|
Wysłany: 04-08-2019, 05:22
|
|
|
Czujnik wymieniłem tylu i ... teraz zapina normalnie przód , jednak podczas ruszania wariuje esp jakby koła miały jakiś uślizg , a już po ruszeniu wszystko działa prawidłowo i tak prawie za każdym razem po zatrzymaniu się - rusza z blokującym esp a jak tylko wyłącze przód jest wszystko oki |
_________________ alexs6 |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 04-08-2019, 17:27
|
|
|
alexs6 napisał/a: | Czujnik wymieniłem tylu i ... teraz zapina normalnie przód , jednak podczas ruszania wariuje esp jakby koła miały jakiś uślizg , a już po ruszeniu wszystko działa prawidłowo i tak prawie za każdym razem po zatrzymaniu się - rusza z blokującym esp a jak tylko wyłącze przód jest wszystko oki |
Czyli pasował?
sprawdź koronki na przegubach z których czyta ABS |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
alexs6
Forumowicz alexs6
Auto: pajero 3.2 DID 2003r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sie 2011 Posty: 87 Skąd: kłodzko
|
Wysłany: 04-08-2019, 18:49
|
|
|
na przedni nie pasował , to wymieniłem z tyłu bo podszedł hehe ( fakt że dopiero za jakiś tydzień polecę autostradą i sprawdzę czy nie włączy się awaryjny po długiej jeździe po prostej ) , ale co do włączania napędów to załącza ideolo i nie włacza awaryjnego podczas normalnej jazdy dzięki wieeelkieee jak stąd do Bytowa
może jutro albo po jutrze zerknę na te koronki bo kilka dni temu też wymieniałem tarcze i klocki ale na koronki nie patrzyłem i jutro zadzwonię do Pana w temacie postu z szybkościomierzem który wariuje po naprawie / przelutowaniu wskaźnika temp
[ Dodano: 13-08-2019, 16:40 ]
koronki są pordzewiałe ale wyglądają na całe , słaby dostęp jest do nich żeby je choć druciakiem przeczyścić
ostatnio zauważyłem że nawet przy załączonym samym tyle podczas hamowania jadąc powoli na skręconych kołach łapie mi jakby abs |
_________________ alexs6 |
|
|
|
 |
romek atomek2
Forumowicz
Auto: e46 tourer 330 / Pajero Pinin
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Sty 2018 Posty: 147 Skąd: skąd
|
Wysłany: 14-08-2019, 16:41
|
|
|
alexs6 napisał/a: | ( prócz wejścia wtyczki pod kątem prostym a nie tak jak ten zepsuty pod kątem 90 stopni ) | zmiąłeś system - dobrze że się dobrze skończyło |
|
|
|
 |
Gryka1
Forumowicz
Auto: Pajero III 3.2 did 2004
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lip 2020 Posty: 36 Skąd: Pułtusk
|
Wysłany: 10-04-2024, 04:57
|
|
|
Sprawdź pompę vacum czy ssie |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24314 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 10-04-2024, 07:19
|
|
|
romek atomek2 napisał/a: | alexs6 napisał/a: | ( prócz wejścia wtyczki pod kątem prostym a nie tak jak ten zepsuty pod kątem 90 stopni ) | zmiąłeś system - dobrze że się dobrze skończyło |
brawo - kolega wyłapał - może on jest wojskowym a wiesz - kąt prosty w warunkach bojowych osiąga większe wartości |
|
|
|
 |
Gryka1
Forumowicz
Auto: Pajero III 3.2 did 2004
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lip 2020 Posty: 36 Skąd: Pułtusk
|
Wysłany: 11-04-2024, 08:05
|
|
|
Oj tam oj tam czytałem wcześniej o dołączaniu przedniego napędu no i nastawnik w główce mi walnął |
|
|
|
 |
adkill
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Wrz 2022 Posty: 4 Skąd: Jastrzębie Górne
|
Wysłany: 10-05-2024, 09:23
|
|
|
Witam, chciałbym zadać pytanie w temacie napędu, ponieważ po ostatnim wyjeździe Stara Płanina na końcu drogi zauważyłem że płyn chłodniczy mi się gotował w zbiorniczku wyrównawczym, przy czym na desce normalnie trzymał 90 może ciut więcej bynajmniej bez większego skoku temperatury. Po około 1h przerwy jak wróciliśmy zaczęła migać mi kontrolka od reduktora (środkowa pomarańczowa) i nie mogłem zapiąć żadnego napędu powyżej 2h, tzn. mogłem sobie przełączać ale nie zapinał. następnego dnia podobnie. A po 2 nocy jak zaczęło mi dupsko latać na mokrym zapiąłem i cud nad Wisłą zadziałało zapiął się i przestało migać. Moje pytania co mogło spowodować tą "niedyspozycję" napędu przegrzanie ogólne auta 2 godziny na reduktorze cisnęliśmy w dosyć stromym górskim terenie? Czy może starość Pajerko 2002 rok. Benzyna 3.5. Czy może coś się kończy i warto byłoby to wymienić przed kolejną wyprawą. Jestem z okolic Łodzi i jak możecie polecić kogoś kto zna te bestie i nie kasuje za to majątku to będę wdzięczny.
Pozdrawiam Adrian |
|
|
|
 |
|