Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
4G63 momenty dokręcania śrub
Autor Wiadomość
Jaso 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer Vll
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sty 2024
Posty: 19
Skąd: Parczew
Wysłany: 06-02-2024, 17:53   4G63 momenty dokręcania śrub

Witam, posiada ktoś, lub wie gdzie znaleźć, momenty dokręcania śrub w silniku 4G63 konkretnie to z Lancera z 2005r głowica 16V.
Jeżeli chodzi o śruby głowicy to mniej istotne bo będę miał tą informację pewnie na uszczelce, ale potrzebuje resztę, czyli wałki rozrządu, czy najważniejsze, stopki korbowodów i główne.
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21000
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 06-02-2024, 18:19   

Wszystko masz w service manualu.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Jaso 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer Vll
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sty 2024
Posty: 19
Skąd: Parczew
Wysłany: 06-02-2024, 18:51   

Ooo ślicznie dziękuję, już zabieram się do studiowania
 
 
ogrodnikmat 
Forumowicz

Auto: outlander I 2.0T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2020
Posty: 31
Skąd: skierniewice
Wysłany: 14-04-2024, 10:34   

witam podepne się pod temat. jestem w trakcie remontu lancera silnik 4g18. chodzi mi o dokręcenie głowicy. zrobiłem to jak na uszczelce był napisane czyli 50Nm-cofnięcie na 20Nm- 90stopni-90stopni. po takim dokręceniu siła dokręcenia głowicy jest w granicy 50Nm to jest wystarczające dokręcenie?? mam taki najzwyklejszy klucz dynamometryczny ze wskazówką więc wolę się dopytać. z góry dzięki za info...
 
 
Jaso 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer Vll
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sty 2024
Posty: 19
Skąd: Parczew
Wysłany: 16-04-2024, 10:24   

Nie wiem w 1,8 jakie tam są szpilki, niby gdyby były M10 to przy twardości 8,8 wedlug tabeli dokręcania śrub powinno być dokręcone momentem 54Nm.
Ale to zwykła śruba, w głowicy jest trochę inaczej.
Na pewno blok i głowica były czysciutkie, bez jakiś resztek starej uszczelki, oraz śmieszna sprawa w otworach na śruby nie było oleju czy wody.
Jak też nie powiedziałeś czy wszystkie śruby ruszają przy właśnie tym momencie czy tylko nie które a inne wymagają większej siły.
Nie powiem jak jest u mnie bo nie pamiętam czy u mnie śruby to 10 czy 12 oraz to inny silnik, jak też nie mam teraz klucza, ale tak na oko jak sprawdzałem to bym powiedział że raczej było 80-100Nm.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.