 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
4G63 momenty dokręcania śrub |
Autor |
Wiadomość |
Jaso
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer Vll
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sty 2024 Posty: 19 Skąd: Parczew
|
Wysłany: 06-02-2024, 17:53 4G63 momenty dokręcania śrub
|
|
|
Witam, posiada ktoś, lub wie gdzie znaleźć, momenty dokręcania śrub w silniku 4G63 konkretnie to z Lancera z 2005r głowica 16V.
Jeżeli chodzi o śruby głowicy to mniej istotne bo będę miał tą informację pewnie na uszczelce, ale potrzebuje resztę, czyli wałki rozrządu, czy najważniejsze, stopki korbowodów i główne. |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21000 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
 |
Jaso
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer Vll
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sty 2024 Posty: 19 Skąd: Parczew
|
Wysłany: 06-02-2024, 18:51
|
|
|
Ooo ślicznie dziękuję, już zabieram się do studiowania |
|
|
|
 |
ogrodnikmat
Forumowicz
Auto: outlander I 2.0T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2020 Posty: 31 Skąd: skierniewice
|
Wysłany: 14-04-2024, 10:34
|
|
|
witam podepne się pod temat. jestem w trakcie remontu lancera silnik 4g18. chodzi mi o dokręcenie głowicy. zrobiłem to jak na uszczelce był napisane czyli 50Nm-cofnięcie na 20Nm- 90stopni-90stopni. po takim dokręceniu siła dokręcenia głowicy jest w granicy 50Nm to jest wystarczające dokręcenie?? mam taki najzwyklejszy klucz dynamometryczny ze wskazówką więc wolę się dopytać. z góry dzięki za info... |
|
|
|
 |
Jaso
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer Vll
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sty 2024 Posty: 19 Skąd: Parczew
|
Wysłany: 16-04-2024, 10:24
|
|
|
Nie wiem w 1,8 jakie tam są szpilki, niby gdyby były M10 to przy twardości 8,8 wedlug tabeli dokręcania śrub powinno być dokręcone momentem 54Nm.
Ale to zwykła śruba, w głowicy jest trochę inaczej.
Na pewno blok i głowica były czysciutkie, bez jakiś resztek starej uszczelki, oraz śmieszna sprawa w otworach na śruby nie było oleju czy wody.
Jak też nie powiedziałeś czy wszystkie śruby ruszają przy właśnie tym momencie czy tylko nie które a inne wymagają większej siły.
Nie powiem jak jest u mnie bo nie pamiętam czy u mnie śruby to 10 czy 12 oraz to inny silnik, jak też nie mam teraz klucza, ale tak na oko jak sprawdzałem to bym powiedział że raczej było 80-100Nm. |
|
|
|
 |
|
|