Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Outlander PHEV
Autor Wiadomość
Miedzianka 
Nowy Forumowicz

Auto: PHEV 20190
Kraj/Country: Finland
Dołączył: 19 Maj 2024
Posty: 5
Skąd: Helsinki
Wysłany: 05-06-2024, 17:21   

nemmooo napisał/a:
W 2013 działa to tak że "klikasz" Charge i się uruchamia. Nie trzeba przytrzymywać. Jak dasz Save to też się uruchomi.


Podczas jazdy lub gdy bateria jest troche rozladowana. Natomiast na postoju przy pelnej baterii?
 
 
waran73 
Forumowicz

Auto: m.space runner 93r. 1.8b
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 186
Skąd: przemysl
Wysłany: 05-06-2024, 18:54   

Witam... :) przy pełnej baterii odpalić działanie silnika przyciskiem charge?... pane..masz pan hybryde..tu silnik działa tylko jak trzeba... zostaje jeszcze włączenie nawiewu i temperatury na maxa--o ile na zewnątrz nie jest 30*C powinien odpalić..
 
 
nemmooo 
Mitsumaniak

Auto: Outlander PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Sie 2012
Posty: 216
Skąd: Kraków/Ostrowiec Św.
Wysłany: 05-06-2024, 19:25   

Hmmm, przetestowałem u mnie i nie udało mi się wymusić uruchomienia silnika przy pełnej baterii.
 
 
waran73 
Forumowicz

Auto: m.space runner 93r. 1.8b
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 186
Skąd: przemysl
Wysłany: 05-06-2024, 19:34   

Z tego co pamiętam - gdy bateria była pełna to charge nie odpala silnika--pełna bateria !- ale bez włączania charge,przy pełnej baterii silnik odpalał gdy właczałem ogrzewanie. Mam wersję bez ogrzewania elektrycznego. W autach z ogrzewaniem elektrycznym może to nie działać-odpalanie silnika w celu nagrzania.. tak to auto skonstruowali i tyle-- jak przyjdzie pora-sam odpali...
 
 
Miedzianka 
Nowy Forumowicz

Auto: PHEV 20190
Kraj/Country: Finland
Dołączył: 19 Maj 2024
Posty: 5
Skąd: Helsinki
Wysłany: 05-06-2024, 22:45   

Wymusilem poprzez rownoczesne wcisniecie na maxa pedalu gazu i hamulca
 
 
nemmooo 
Mitsumaniak

Auto: Outlander PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Sie 2012
Posty: 216
Skąd: Kraków/Ostrowiec Św.
Wysłany: 05-06-2024, 22:55   

Miedzianka napisał/a:
Wymusilem poprzez rownoczesne wcisniecie na maxa pedalu gazu i hamulca


z ciekawości po co wymuszasz pracę silnika przy pełnej baterii?
 
 
Miedzianka 
Nowy Forumowicz

Auto: PHEV 20190
Kraj/Country: Finland
Dołączył: 19 Maj 2024
Posty: 5
Skąd: Helsinki
Wysłany: 06-06-2024, 20:44   

Wymienialem olej i chcialem odpalic silnik na chwile po wymianie
 
 
mohinder 
Forumowicz

Auto: Outlander PHEV 2016r
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sty 2013
Posty: 445
Skąd: Limerick
Wysłany: 11-07-2024, 01:32   

Witam. Czy ktoś może wymieniał przewody hamulcowe w PHEVie? Chodzi mi o rurki stalowe od pompy do tylnych hamulców. Którędy one idą? Wygląda mi na to że nad baterią co stanowiło poważny problem w razie potrzeby wymiany ale mam nadzieję, że się mylę.
 
 
Rander 
Forumowicz

Auto: Outlander III PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 371
Skąd: Dębica & Warszawa i nie tylko ;)
Wysłany: 11-07-2024, 19:52   

mohinder napisał/a:
Witam. Czy ktoś może wymieniał przewody hamulcowe w PHEVie? Chodzi mi o rurki stalowe od pompy do tylnych hamulców. Którędy one idą? Wygląda mi na to że nad baterią co stanowiło poważny problem w razie potrzeby wymiany ale mam nadzieję, że się mylę.


A czy jest jakiś nakaz puszczania nowych tą samą trasą?
Stare można zostawić (jeśli trudno wyjąć) a nowe puścić inną trasą.
_________________
Pozdrawiam.

Adam.
 
 
mohinder 
Forumowicz

Auto: Outlander PHEV 2016r
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sty 2013
Posty: 445
Skąd: Limerick
Wysłany: 11-07-2024, 22:12   

Lepiej żeby były w oryginalnych mocowaniach. Tutaj diagności maja inne podejście. Oni zobaczą lekko skorodowana rurkę i koniec, nie pogadasz. Do wymiany i tyle i patrzą na takie szczegóły jak mocowania i nawet nawet nakrętki na wentyle. Ale za to przegląd przejdzie z dwoma różnymi oponami na osi.
 
 
wg 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander PHEV 2020
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sie 2024
Posty: 10
Skąd: Sułkowice
Wysłany: 04-09-2024, 13:20   Jak ładować

Od kilku tygodni jestem posiadaczem PHEVa z 2020r. Mam pytanie... jak go najlepiej ładować?
Mam gniazdko na podjeździe i póki co ładuję pod korek i jeżdżę głównie na prądzie (nie używam szybkiego ładowania w ogóle). Ale gdzieś mi mignęła informacja że zasadniczo ładowanie do pełna nie jest najkorzystniejsze bo bateria się degraduje szybciej. Jak to z tym jest?
Jeśli chodzi o ekonomię to też słyszałem że lepiej mieć trochę miejsca w baterii na odzysk, ale to mnie nie przekonuje - zanim dojadę do jakiegoś wzniesienia z którego mogę podładować to muszę trochę zużyć...
Z góry dzięki za wszelkie porady.
 
 
mohinder 
Forumowicz

Auto: Outlander PHEV 2016r
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sty 2013
Posty: 445
Skąd: Limerick
Wysłany: 04-09-2024, 21:37   

Ja wiem, że jako nowy użytkownik takiej zabawki jesteś trochę w strachu i przewrażliwiony. Chyba każdy tak miał. Ja też. Ładuj pod korek i nie przejmuj się. Telefonem się nie przejmujesz, ładowanie PHEV'a jest takie samo.
 
 
wg 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander PHEV 2020
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sie 2024
Posty: 10
Skąd: Sułkowice
Wysłany: 05-09-2024, 12:00   

mohinder napisał/a:
Telefonem się nie przejmujesz, ładowanie PHEV'a jest takie samo.

No telefon jednak tańszy :) - ale dzięki za odpowiedź.
 
 
nemmooo 
Mitsumaniak

Auto: Outlander PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Sie 2012
Posty: 216
Skąd: Kraków/Ostrowiec Św.
Wysłany: 05-09-2024, 12:41   

PHEV ma niewielki bufor z góry, więc to, że pokazuję full to w rzeczywistości jakieś 95%, u mnie od dwóch lat ładowany codziennie na full, bateria ponad 100kkm wytrzymała i dalej można 28km przejechać.
  
 
 
waran73 
Forumowicz

Auto: m.space runner 93r. 1.8b
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 186
Skąd: przemysl
Wysłany: 06-09-2024, 12:10   

Witam..moja bateryja ma 236 tysi za sobą.. ale mój sąsiad taksówkarz przekroczył swoim phevem 400 000km.. On ładuje tak rzadko że chyba wogóle.. ja natomiast staram się tak raz na dwa tygodnie poładować..jak ktoś robi krótkie dystanse wkoło komina to jestwtedy więcej sensu w tym ładowaniu.. jak się wali kilometry to zwyczajnie nie ma czasu i chęci..
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.