Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Galant Marcino historia jednego z pierwszych EAW na MM
Autor Wiadomość
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10706
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 19-03-2024, 09:50   

Z pamietnika wojownika - wczoraj przy przebiegu 278371km wymieniony wachacz dolny prosty lewy. Miałem Meyle , teraz Lemforder,

Założone nowe (roczne ) letnie opony Pirelli Cinturato 225/45r17. Powiem ze jest komfort ale i trzymanie w koncu.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11157
Skąd: Radomsko
Wysłany: 19-03-2024, 18:46   

Marcino napisał/a:
Miałem Meyle , teraz Lemforder,

Też zrobiłem taką zamianę. Od kilku miesięcy siedzi Lemfolder, ale nie jestem pewien, czy to jest ich produkt. Coś zaczyna stukać w tamtej okolicy, i oby to nie był prosty.
_________________

 
 
 
Jogurt 
Mitsumaniak


Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 2554
Skąd: Tychy
Wysłany: 20-03-2024, 08:09   

Jak czytam o tych wahaczach w waszych tematach to boję się dnia jak u mnie oryginał któryś poleci i zacznę tą samą zabawę.
_________________
CA0
Galant II
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10706
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 21-03-2024, 12:03   

Jogurt napisał/a:
Jak czytam o tych wahaczach w waszych tematach to boję się dnia jak u mnie oryginał któryś poleci i zacznę tą samą zabawę.

W garażu leży z 6szt bananów i ze 4-5 prostych. Ostanio cos jakby wolniej padały albo mniej jezdze, albo lepsze drogi.
Ale fakt jest taki ze na leżacegp polocjanta czesto wjezdzam szybciej niż np 10-120 km/h.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11157
Skąd: Radomsko
Wysłany: 21-03-2024, 15:37   

Marcino napisał/a:
Ale fakt jest taki ze na leżacegp polocjanta czesto wjezdzam szybciej niż np 10-120 km/h.

No to faktycznie szybko :P :mrgreen:
_________________

 
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10706
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 24-06-2024, 11:00   

W weekend popołeniłem kompletną wyminą rozrządu - zestaw SKF , pasek, rolki, pompa, usczelniacze Corteco i NOK na wał (korea chyba), Napinacz ori nadal działa.
Płyn chłodniczy to była jakaś tragedia - gorszy syf niż ojciec miał w C330 :)
Zalane borygo rózowe - miałem mało wiec dziś dokupię płukankę i wymienie jeszcze raz.
Teraz czas uciszyć popuchacze i serwis olejowy trzeba zrobić bo nie pamiatam kiedy wymieniałem.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Juiceman 
Mitsumaniak
Murgrabia Juice


Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 8679
Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
Wysłany: 30-06-2024, 09:48   

Marcino napisał/a:
W weekend popołeniłem kompletną wyminą rozrządu - zestaw SKF , pasek, rolki, pompa, usczelniacze Corteco i NOK na wał (korea chyba), Napinacz ori nadal działa.
Płyn chłodniczy to była jakaś tragedia - gorszy syf niż ojciec miał w C330 :)
Zalane borygo rózowe - miałem mało wiec dziś dokupię płukankę i wymienie jeszcze raz.
Teraz czas uciszyć popuchacze i serwis olejowy trzeba zrobić bo nie pamiatam kiedy wymieniałem.



Lata temu kupiłem pełen zestaw popychaczy, nadal czekają na Bartka aż nabiorą mocy prawnej i zechce je wymienić xD
_________________
Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)

***********************************

Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10706
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 04-07-2024, 12:50   

A przeszkadza ci to cykanie? Bo moj jak usłyszał ze chce je wymianiać tak teraz spokój na zimnym moze z cyknie kilka razy jak długo stoi.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14371
Skąd: Pruszków
Wysłany: 04-07-2024, 12:57   

W moim ex galancie popyhacze prawie o sobie nie dawały znać na motul 5W30. Na mobil 5W30 też było spoko, ale motul je wyciszył jeszcze lepiej. Przy każdej wymianie szła płukanka liqu moly.

Podziwiam za zapał Marcino :) Ja za swoim galantem nawet jakoś nie tęsknię.
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11157
Skąd: Radomsko
Wysłany: 04-07-2024, 15:36   

Długo próbowałem ratować poprzednie popychacze. W końcu zamówiłem komplet nowych, i po wymianie zapomniałem, że istnieją. Koszt nie był mały, bo płaciłem po 38 zł. za sztukę, ale teraz wiem, że było warto.
Tyle, że u mnie wymiana to szybki temat jest :P
_________________

 
 
 
Juiceman 
Mitsumaniak
Murgrabia Juice


Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 8679
Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
Wysłany: 05-07-2024, 07:25   

Marcino napisał/a:
A przeszkadza ci to cykanie? Bo moj jak usłyszał ze chce je wymianiać tak teraz spokój na zimnym moze z cyknie kilka razy jak długo stoi.


Wcale mi nie przeszkadza, to raczej zboczenie aby wszystko było jak trzeba :) . Z racji że jest teraz drugie auto pod ręką to można zacząć pucować galanta :twisted:
_________________
Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)

***********************************

Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10706
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 05-07-2024, 16:16   

No ja mam wyciszony, teraz wpadły flokowane uszczelki drzwi i szyb - nic w środku nie słyszę.
Wymienie zatem olej i mam płukankę LM i chyba tak zostawie. Nie mogę odnalesc magicznego pudełka grze wrzuciłem kompl popychaczy z dodatkowej głowicy.
Owczar napisał/a:
Podziwiam za zapał Marcino Ja za swoim galantem nawet jakoś nie tęsknię.

Powiem tak jak sie rozsypie to drgi raz już spawał nie będe. Ale widzę ze stojać w słoncu i pod drzewami starszenie mi lakier spłowiał. Jak uszykuje zderzak( lezy sport z nowymi halogenami do polakierowania) i założe wszytko do kupy to jakaś polerka pewnie wpadnie. A jak nie to tak jak u ciebie Owczar ostatni kolor przed złomowaniem - czyli mat :)
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10706
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 18-07-2024, 13:51   

Trochę sie dzxiało -
- nowe wycieraczki założyłem
- flokowane usczelki drzwi
- flokowane uszczelki szyb

Czeka olej ale chyba czyszczenie popychacza zrobie choć w środku kompletnie nie słychać, nawet silnika nie słychać i szumu mniej czyli ciszej.

Z innych garazowych rzeczy to w Tiguanie po zrobieniu mechatroniki DSG, teraz był olej i filtry w silniku, tarcze i klocki z przodu (OEM było TRW, 103kkm) założone mam ATE.

W BMW wymieniałem świece i 2szt cewek zapłonowych :)

W skuterze odzyskałęm akumulator z rozłądowania, regeneracja rozursznika, odpala choć lekko gaz trzeba dać chyba powietrza za mało i chce raczej sprzedać bo nie mam gdzie trzymać a synek jezdzi Galantem jak jest w domu, trochę fajnych cześci jest, zamyka licznik wiec moc jest z nim, już dostałem propozycje zamiany za POLO 1.0.... ech ta młodzież :)
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
  
 
 
 
Juiceman 
Mitsumaniak
Murgrabia Juice


Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 8679
Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
Wysłany: 26-07-2024, 07:45   

Marcino napisał/a:
Trochę sie dzxiało -
- nowe wycieraczki założyłem
- flokowane usczelki drzwi
- flokowane uszczelki szyb
:)


W skodzie mają fajny patent na wygluszenie tj poprawę uszczelek. W uszczelki wsuwają to:rurkę gumowa/sylikonowa
_________________
Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)

***********************************

Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 26-07-2024, 22:17   

Juiceman, w Galancie nic to nie da, nie tutaj leży problem, jest po prostu złożony.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.