 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
STAG czy BRC do OIII 2017 2.0 benzyna |
Autor |
Wiadomość |
krzychkrk
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander 3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Cze 2023 Posty: 29 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 01-08-2024, 21:12
|
|
|
Witam.
Proszę Was o pomoc w wyborze instalacji do Mitsubishi Outlander 3 generacji, silnik 2.0 Mivec, 150 km, 2016 rok, 75 tys. km.
Nigdy nie miałem samochodu z lpg więc moja wiedza w tym temacie jest żadna.
Dostałem 3 propozycje od firm instalujących gaz.
Wolę zapłacić więcej i mieć instalację działającą bezproblemowo.
1) STAG
Stag 4 Qbox Plus
Przełącznik Stag
Reduktor R02
Wtryskiwacze W02 4 cyl
Ziornik 49 l
2) KME
KME 4 Nevo-Sky Jet OBD mini
DG7 RGB
Alex Barakuda
AC-R02
Tomasetto fi 6
Faro fi 6
Zbiornik 60 l
W cenie wliczony jest demontaż kolektora do nawierceń oraz strojenie OBD+AFR
3) LANDIRENZO
Evo OBD 3-4 cyl
Przełącznik Landirenzo
Reduktor LI 02
Wtryskiwacze AEB 4 cyl
Zbiornik 49 l.
W sumie to oferta nr 2 jest najbardziej kompleksowa.
Wszystkie dostałem od instalatorów z terenu Krakowa mających najlepsze opinie.
Niestety jeden z nich nie odpowiedział na moje zapytanie mailowe. Z tym, że jest on przedstawicielem Staga więc pewnie nie będzie się znacząco różnił znacząco od nr 1.
Czy w przedstawionych propozycjach należy coś zmienić czy są one ok?
Czytałem, że w tym modelu mogą być problemy z gniazdami zaworów i głowicą.
Żadna z powyższych propozycji nie wspomina o tym czy instalacja jest z dotryskiem.
Która instalacja Waszym zdaniem jest najlepsza? |
|
|
|
 |
waran73
Forumowicz
Auto: m.space runner 93r. 1.8b
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 06 Mar 2010 Posty: 195 Skąd: przemysl
|
Wysłany: 01-08-2024, 22:47
|
|
|
Wielce szanowny kolego złoty.. Mi udało sie przejechać autami Mitsu przez 17 ostatnich lat pół miliona km na lpg- wszystkie były gazowane u jednego człowieka, fachowca urzędującego na zadupiu Chmielewo ?? gdzieś tam jak na Zaręby Kościelne do którego przyjezdzają nawet z daleka na poprawki klienci ,, wiodących warsztatów"..... Oto kilka moich rad: 1--To nie takie istotne czy sterownik będzie BRC czy KME(ja mam) czy jeszcze inny--bo od dawna te sterowniki mają bardzo wysoki poziom etc.. Bardzo istotne natomiast jest znalezienie w twojej okolicy gościa gaziarza który, podobnie jak to bywa z lekarzami, jest jednym na dziesieciu gazowników który wie co robi--reszta robi to co wie..Pytaj więc znajomych lub taksówkarzy, o takiego który jest znany ze nie odstawia kaszany przed i po robocie.. moze znajdziesz..Sukces murowany! 2-- porządnie ZAMONTOWANA i SKALIBROWANA instalacja do silnika 4J z reguły nie wymaga dodatkowej lubryfikacji ani dotrysku. Wymaga za to sprawdzenia luzów zaworowych przed akcją i co jakieś +-40 tyś km. Luz zaworowy sprawdzxa sie i reguluje za pomocą specjalnego ustrojstwa co mają w serwisach... 3--nigdy w moich 4 Mitsu,aktualnie O3 Phev, nie miałem zdejmowanego kolektora i nie było problemu.. W ciągu tych 17 lat tak wogóle nie było problemu.. Dziś pojechałem nad jezioro 120km moim 23 letnim space wagonem który 8 rok buja na lpg (olbrzymi przebieg).. i jeżdzi cacy i tanio.. Tego tez tobie zyczę--pytaj o porządnego gazownika--to najwazniejszy element. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10767 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 02-08-2024, 17:35
|
|
|
waran73 napisał/a: | Dziś pojechałem nad jezioro 120km moim 23 letnim space wagonem który 8 rok buja na lpg (olbrzymi przebieg).. i jeżdzi cacy i tanio.. Tego tez tobie zyczę--pytaj o porządnego gazownika--to najwazniejszy element. |
Wczoraj moj syn pojechał moim galantem na przystanek woodstok. Od 18lat mam założonego stag200-6, czyli bardzo prosty sterownik ale działa. Za to wtryski reduyktor sa ważne i ustawienie |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 650 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24411 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 03-08-2024, 16:45
|
|
|
Wybierz sterownik Tech324 i do tego wtryski Barracuda (jak w zestawie nr 2) i do tego reduktor KME Gold. Genialny zestaw, na którym miałem okazję jeździć i zawsze będę polecał. Do tego węże Faro oraz gumowe Parker. |
|
|
|
 |
|
|