Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
STAG czy BRC do OIII 2017 2.0 benzyna
Autor Wiadomość
krzychkrk 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander 3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Cze 2023
Posty: 29
Skąd: Kraków
Wysłany: 01-08-2024, 21:12   

Witam.
Proszę Was o pomoc w wyborze instalacji do Mitsubishi Outlander 3 generacji, silnik 2.0 Mivec, 150 km, 2016 rok, 75 tys. km.
Nigdy nie miałem samochodu z lpg więc moja wiedza w tym temacie jest żadna.
Dostałem 3 propozycje od firm instalujących gaz.
Wolę zapłacić więcej i mieć instalację działającą bezproblemowo.

1) STAG
Stag 4 Qbox Plus
Przełącznik Stag
Reduktor R02
Wtryskiwacze W02 4 cyl
Ziornik 49 l

2) KME
KME 4 Nevo-Sky Jet OBD mini
DG7 RGB
Alex Barakuda
AC-R02
Tomasetto fi 6
Faro fi 6
Zbiornik 60 l
W cenie wliczony jest demontaż kolektora do nawierceń oraz strojenie OBD+AFR

3) LANDIRENZO
Evo OBD 3-4 cyl
Przełącznik Landirenzo
Reduktor LI 02
Wtryskiwacze AEB 4 cyl
Zbiornik 49 l.

W sumie to oferta nr 2 jest najbardziej kompleksowa.
Wszystkie dostałem od instalatorów z terenu Krakowa mających najlepsze opinie.
Niestety jeden z nich nie odpowiedział na moje zapytanie mailowe. Z tym, że jest on przedstawicielem Staga więc pewnie nie będzie się znacząco różnił znacząco od nr 1.

Czy w przedstawionych propozycjach należy coś zmienić czy są one ok?
Czytałem, że w tym modelu mogą być problemy z gniazdami zaworów i głowicą.
Żadna z powyższych propozycji nie wspomina o tym czy instalacja jest z dotryskiem.
Która instalacja Waszym zdaniem jest najlepsza?
 
 
waran73 
Forumowicz

Auto: m.space runner 93r. 1.8b
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 195
Skąd: przemysl
Wysłany: 01-08-2024, 22:47   

Wielce szanowny kolego złoty.. Mi udało sie przejechać autami Mitsu przez 17 ostatnich lat pół miliona km na lpg- wszystkie były gazowane u jednego człowieka, fachowca urzędującego na zadupiu Chmielewo ?? gdzieś tam jak na Zaręby Kościelne :) do którego przyjezdzają nawet z daleka na poprawki klienci ,, wiodących warsztatów"..... Oto kilka moich rad: 1--To nie takie istotne czy sterownik będzie BRC czy KME(ja mam) czy jeszcze inny--bo od dawna te sterowniki mają bardzo wysoki poziom etc.. Bardzo istotne natomiast jest znalezienie w twojej okolicy gościa gaziarza który, podobnie jak to bywa z lekarzami, jest jednym na dziesieciu gazowników który wie co robi--reszta robi to co wie..Pytaj więc znajomych lub taksówkarzy, o takiego który jest znany ze nie odstawia kaszany przed i po robocie.. moze znajdziesz..Sukces murowany! 2-- porządnie ZAMONTOWANA i SKALIBROWANA instalacja do silnika 4J z reguły nie wymaga dodatkowej lubryfikacji ani dotrysku. Wymaga za to sprawdzenia luzów zaworowych przed akcją i co jakieś +-40 tyś km. Luz zaworowy sprawdzxa sie i reguluje za pomocą specjalnego ustrojstwa co mają w serwisach... 3--nigdy w moich 4 Mitsu,aktualnie O3 Phev, nie miałem zdejmowanego kolektora i nie było problemu.. W ciągu tych 17 lat tak wogóle nie było problemu.. Dziś pojechałem nad jezioro 120km moim 23 letnim space wagonem który 8 rok buja na lpg (olbrzymi przebieg).. i jeżdzi cacy i tanio.. Tego tez tobie zyczę--pytaj o porządnego gazownika--to najwazniejszy element.
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10767
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 02-08-2024, 17:35   

waran73 napisał/a:
Dziś pojechałem nad jezioro 120km moim 23 letnim space wagonem który 8 rok buja na lpg (olbrzymi przebieg).. i jeżdzi cacy i tanio.. Tego tez tobie zyczę--pytaj o porządnego gazownika--to najwazniejszy element.

Wczoraj moj syn pojechał moim galantem na przystanek woodstok. Od 18lat mam założonego stag200-6, czyli bardzo prosty sterownik ale działa. Za to wtryski reduyktor sa ważne i ustawienie
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 650 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24411
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 03-08-2024, 16:45   

Wybierz sterownik Tech324 i do tego wtryski Barracuda (jak w zestawie nr 2) i do tego reduktor KME Gold. Genialny zestaw, na którym miałem okazję jeździć i zawsze będę polecał. Do tego węże Faro oraz gumowe Parker.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.