Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Chłodzenie instalacji LPG proszę o pomoc
Autor Wiadomość
bobi1973 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi outlander PHEV 2016
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Paź 2023
Posty: 16
Skąd: Szydłowiec
Wysłany: 17-08-2024, 20:31   Chłodzenie instalacji LPG proszę o pomoc

na zdjęciach jest pokazane gdzie moi instalatorzy wpieli się z chłodzeniem lpg i wygląda na to że to układ phev i mam problem z pojawiającym się żółwikiem i brakiem mocy. Podejrzewam zapowietrzenie okładu phev. Oni twierdzą że to układ chłodzenia silnika.Serdecznie proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.Samochód byl podpinany pod komputer u trzech mechaników i nie ma żadnych błędów .

https://photos.app.goo.gl/tRTdzwMaHVJp8cAu9
  
 
 
mohinder 
Forumowicz

Auto: Outlander PHEV 2016r
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sty 2013
Posty: 445
Skąd: Limerick
Wysłany: 18-08-2024, 12:52   

Na początku tylko sprostuję, nie ma chłodzenia LPG tylko jest reduktor nazywany też parownikiem gdzie ciśnienie gazu jest obniżane i ciepły płyn z silnika ogrzewa ciekły gaz i poprawia jego przemianę w stan gazowy. Według schematów i rysunku zaworu wpięli się we właściwym miejscu. Tryb żółwika może pojawia się z powodu złego wyregulowania instalacji? Raczej zapowietrzona to nie jest.
Jeśli jest zapowietrzone to jedynie układ ogrzewania kabiny, a to możesz odpowietrzyć sam tą śrubką którą widać na zdjęciach. Ta która jest nad palcem.
Sprawdzałeś temperaturę silnika spalinowego w czasie jazdy?
 
 
bobi1973 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi outlander PHEV 2016
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Paź 2023
Posty: 16
Skąd: Szydłowiec
Wysłany: 18-08-2024, 14:40   

Dziękuję za pomoc Mohinder. Wsztstkie parametry samochodu są ok nawet jeżdziłem z instalatorem lpg który podpiął kompa i nic.Problem mam od roku a pracuję za granicą i co przyjadę na urlop latam po mechanikach.Byłem ostatnio w ASO w Kielcach i tam powiedziano mi że od lpg wpieli mi się w układ phev a ci od lpg że nie.A przed montażem lpg nie miałem problemu.problem powstał kiedy zamontowano lpg i uszczelniono mi kompresor klimy.Tryb żółwia zapala mi się powyżej 120km/h i nieważne czy jadę na lpg czy na benzynie.Nie wiem co mam jeszcze zrobić może ktoś z kolegów poleci fachowca z okolic Radomia, Kielc,Warszawy.A problem nie występuje przy naładowanych akumulatorach z gniazdka.Jeszcze raz serdecznie proszę o pomoc
 
 
nemmooo 
Mitsumaniak

Auto: Outlander PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Sie 2012
Posty: 216
Skąd: Kraków/Ostrowiec Św.
Wysłany: 18-08-2024, 17:29   

A jak wygląda wtedy temp w układzie chłodzenia gdy pojawi się żółwik? Żeby zobaczyć potrzebne jest jakieś obd i darmowy np CarScanner.
 
 
bobi1973 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi outlander PHEV 2016
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Paź 2023
Posty: 16
Skąd: Szydłowiec
Wysłany: 18-08-2024, 18:02   

95 stopni
 
 
nemmooo 
Mitsumaniak

Auto: Outlander PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Sie 2012
Posty: 216
Skąd: Kraków/Ostrowiec Św.
Wysłany: 18-08-2024, 19:08   

A podglądałeś jak wygląda temperatura silników elektrycznych? W car scannerze da się to sprawdzić.

Jak kupowałem PHEVa to oglądałem jednego w Lublinie i podczas przejażdżki testowej włączył się żółwik, sprzedawca powiedział ze to przez energiczne ruszanie (całe dwa razy) a teraz wiem że to ściema i coś było nie tak, w moim obecnym PHEVie nic takiego się nie dzieje pomimo że temp na zew sięga po 35st a ja jadę dynamicznie.
Ostatnio zmieniony przez nemmooo 18-08-2024, 19:10, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
bobi1973 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi outlander PHEV 2016
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Paź 2023
Posty: 16
Skąd: Szydłowiec
Wysłany: 18-08-2024, 19:10   

nie patrzyłem ale spróbuję a jaka powinna być
 
 
nemmooo 
Mitsumaniak

Auto: Outlander PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Sie 2012
Posty: 216
Skąd: Kraków/Ostrowiec Św.
Wysłany: 18-08-2024, 19:13   

u mnie nie przekracza 50 st, mam włączony praktycznie zawsze carscanner i nie widziałem wyższej, w zapisanych danych jest max 48 st.

Rozumiem że poziom płynów sprawdziłeś po instalacji LPG? U mnie był problem że brakowało ponad pół litra. Gazownik zapomniał sprawdzić.
 
 
bobi1973 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi outlander PHEV 2016
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Paź 2023
Posty: 16
Skąd: Szydłowiec
Wysłany: 18-08-2024, 19:15   

tak dolewałem płyn w zbiorniku po prawej ale jest pytanie gdzie oni się wpieli

[ Dodano: 18-08-2024, 19:24 ]
Nemmooo możesz pokazac zdjęcie jak u ciebie się wpieli w układ chłodzenia
 
 
nemmooo 
Mitsumaniak

Auto: Outlander PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Sie 2012
Posty: 216
Skąd: Kraków/Ostrowiec Św.
Wysłany: 18-08-2024, 22:06   

Zrobię jutro zdjęcia
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.