Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 




W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Re: SPACE GEAR delica skrzynia biegow automat
Autor Wiadomość
S1JUMBO 
Forumowicz

Auto: MITSUBISHI DELICA UK
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 31
Skąd: TYCHY
Wysłany: 08-04-2021, 17:55   Re: SPACE GEAR delica skrzynia biegow automat

witam na forum,ponawiam post odnosnie nadal nie rozwiazanego problemu,mial moze ktos podobny przypadek ze przedostal sie olej ze skrzyni do ukladu chlodzenia lub odwrotnie,dodam ze chodzi o silniik i naped(delica & pajero 2,silnik 2.8 automat,mechanicy u ktorych sie pytalem nie maja pojecie co jest przyczyna.
_________________
JUMBO
 
 
 
Zdzisiu 
Forumowicz

Auto: Space Gear 2.4 automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sie 2013
Posty: 32
Skąd: Chrząszczyrzewoszyce
Wysłany: 05-09-2024, 20:13   

Olej z automatu do wody może przejść jest jedna droga. W drugą i pierwsza stronę i na odwrót bez problemu przez układ chłodzenia na dole chłodnicy wodnej. Od automatu idą 2 cienkie rurki z olejem ATF do chłodnicy wody na dole, to jest chłodzenie oleju, jak nastąpiła jakaś korozja w chłodnicy czyli przerwanie blaszanej bariery miedzy wodą, a olejem automatu to wystąpi zjawisko o które pytasz.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 634 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 23992
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 06-09-2024, 06:41   

Generalnie to płyn chłodniczy przedostaje się do oleju skrzyni - zwyczajnie w chłodnicy panuje wyższe ciśnienie niż w tych rurkach, które przetaczają olej ze skrzyni aby go schłodzić. Dlatego ja po zamontowaniu ASB dałem zewnętrzną chłodnicę do samego oleju i jest spokój.
 
 
Zdzisiu 
Forumowicz

Auto: Space Gear 2.4 automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sie 2013
Posty: 32
Skąd: Chrząszczyrzewoszyce
Wysłany: 06-09-2024, 14:02   

Można i tak, tylko jak regulować wtedy temperaturę oleju skrzyni ? Tak aby ta temperatura była stała ? Układ fabryczny używający dolnej części chłodnicy wody zapewnia szybkie rozgrzanie oleju skrzyni i stała jego temperaturę, no chyba że dać wymiennik ciepła taki od hydrauliki centralnego ogrzewania jako chłodnicę, 1 strona do wody, a 2 olej skrzyni.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 634 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 23992
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 08-09-2024, 20:07   

Też miałem dokładnie ten dylemat, ale to nie ma aż takiego znaczenia - olej w ASB jest bardzo "szerokotemperaturowy" i generalnie nagrzewa się od ciepła silnika, mniej od pracy skrzyni. Chyba najlepszy pomysł to danie tej chłodnicy na tyle małej, żeby nie wychładzał się zanadto.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.