Outlander 2.0T cięcie zapłonu - szukam mechanika z Piotrkowa |
Autor |
Wiadomość |
drleon
Nowy Forumowicz
Auto: Outlandera 2.0T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Maj 2019 Posty: 3 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: 01-10-2020, 11:00 Outlander 2.0T cięcie zapłonu - szukam mechanika z Piotrkowa
|
|
|
Cześć, szukam mechanika z okolic Piotrkowa Trybunalskiego, pacjent to Outlander 2.0T w którym tnie zapłon od tak mniej więcej 4 tysięcy obrotów.
1. Cewka wymieniona
2. świece wymienione stare Bosch (cięło troche), nowe NGK - cięło bardziej, teraz nowe Bosch ( też tnie)
3. tnie na LPG i benzynie
4. nie wkręca się wyżej niż 4,5 tysiąca.
Szukam sprawdzonego mechanika, który dałby radę to ogarnąć bez wymiany całego układu zapłonowego i komputera |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 822 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 20984 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 01-10-2020, 11:09
|
|
|
Pewnie zaraz spec Krzysiu coś więcej podpowie .
A tak ogólnie jaki model świec i skąd produkcja
Czy ECU wywala jakieś błędy
Czy ostatnio był robiony rozrząd |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
drleon
Nowy Forumowicz
Auto: Outlandera 2.0T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Maj 2019 Posty: 3 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: 01-10-2020, 12:44
|
|
|
Co do świec to nie znam szczegółów, wiem tylko że Bosch i pod ten ślinik.
ECU wywala coś, ale właśnie nie mogę znaleźć czytnika także nie wiem co.
Rozrząd był robiony niedawno. |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 822 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 20984 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 01-10-2020, 13:33
|
|
|
drleon napisał/a: | ECU wywala coś, ale właśnie nie mogę znaleźć czytnika także nie wiem co. |
Wystarczy zwykły elm327 bluetooth i free apka typu piston.
drleon napisał/a: | Rozrząd był robiony niedawno. |
Może fachowiec olał temat wałka balansowego albo w ogóle rozrząd jest przestawiony . |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
drleon
Nowy Forumowicz
Auto: Outlandera 2.0T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Maj 2019 Posty: 3 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: 01-10-2020, 15:05
|
|
|
Znalazłem czytnik:
============1==============
P0100
Raw code: 0100
ECU: 00
Status: Oczekująca
OBDII: Mass air flow (MAF) sensor/volume air flow (VAF) sensor - circuit malfunction
Mitsubishi: Mass or Volume Air flow Circuit Malfunction
============2==============
P0100
Raw code: 0100
ECU: 00
Status: Potwierdzona
OBDII: Mass air flow (MAF) sensor/volume air flow (VAF) sensor - circuit malfunction
Mitsubishi: Mass or Volume Air flow Circuit Malfunction
====================
Słabe odczyty z tego MAFa. Jak się podgazowywuje to jakieś odczyty ma. Ale jak powoli wchodzi na obroty to stoi na zero. Załączam wykresy.
Raczej nie powinno to tak wyglądać ?
Gdzie jest ten czujnik, chciałbym sprawdzić wtyczkę i połączenia ?
 |
|
|
|
 |
roger18sx
Forumowicz
Auto: OUTLANDER 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Lut 2020 Posty: 82 Skąd: Sanok
|
Wysłany: 15-09-2024, 20:09
|
|
|
Pora odświeżyć troche rozoczęty temat. Od jakiegoś czasu w mojej furze przy około 2.5 tyś obrotów występuje zanik mocy na sekundę lub dwie. Jak i pb tak i lpg. Tydzień temu się nasiliło zrobił się prawie jak kangur. Potem przeszło. Moc pełna jest doładowanie 0.9. Po rozgrzaniu jak by ustapiło. Ostatnio wymieniłem olej i przeglądnełem wszystkie styki w kostkach na silniku, umyłem przepływkę przepustnicę. świece oraz 4 cewki ok. Dziś wybrałem się na Solinę. Po 2 godzinach odpalam furę złapała dziwnie niskie obroty i zgasła . Odpalam jadę i wkońcu check się po 3 latach pojawił. Odpalam kompa i wyskoczył błąd P0100. Więc coś się w przepływce zaczyna dziać. Już 2 lata temu zauważyłem że jak na pracującym silniku uderzyłem w filtr powietrza to silnik odrazu reagował obrotami.Może zimne luty. Czy ktoś testował przepływki z alliexpress. Nty z polski za free nie chcę. Trzega będzie zrobić pełną diagnostykę fury. |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5359 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 23-09-2024, 13:05
|
|
|
Powiem tylko że reakcja na uderzanie w filtr, nawet mocne zamknięcie maski, u mnie też powoduje zmianę obrotów i jest to normalne zjawisko. Przepływka jest strunowa i to powoduje drganie i zaburzenie przepływu. Tutaj nie szukał bym problemu. U mnie niedawno też wywalił CE p0100 pierwszy raz po 8 latach, pomogło poruszanie wtyczką od przepływki. Warto tam zajrzeć raz na kilka lat bo może styki już nie takie czyste.
Jeżeli chcesz podmienić przepływke to raczej doradzam używkę z innego. |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
|