|
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[2.8 TD] Zakup pajero z wysokim przebiegiem |
Autor |
Wiadomość |
Misiek2be
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2024 Posty: 1 Skąd: Rzeszow
|
Wysłany: 23-09-2024, 05:34 [2.8 TD] Zakup pajero z wysokim przebiegiem
|
|
|
Dzień dobry.
Panowie czy zakup pajero 2 w miarę zdrowego pod kątem korozji ale z przebiegiem blisko 380kk to dobry krok ? Zastanawiam się czy nie straszne są jemu takie wysokie przebiegi. Wiadomo że trzeba włożyć i wymienić parę rzeczy na starcie ale żeby to nie była niekończąca się wymiana dajcie znać jak to wygląda z waszego doświadczenia.
Pozdrawiam serdecznie
Michał |
|
|
|
|
Rander
Forumowicz
Auto: Outlander III PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 04 Lis 2011 Posty: 362 Skąd: Dębica & Warszawa i nie tylko ;)
|
Wysłany: 23-09-2024, 11:53 Re: Zakup pajero z wysokim przebiegiem
|
|
|
Misiek2be napisał/a: | Dzień dobry.
Panowie czy zakup pajero 2 w miarę zdrowego pod kątem korozji ale z przebiegiem blisko 380kk to dobry krok ?
(...) |
Coś Ci się niepotrzebna spacja wkradła przed pytajnik.
Silnik 2.8 jest pancerny.
Nie napisałeś, jaka skrzynia biegów. Generalnie: w przypadku automatu (w tym przypadku też "pancernym") silnik z definicji będzie w lepszej kondycji: mniejsze przeciążenia (bo brak mechanicznego sprzęgła), często silniki są inaczej strojone do współpracy ze skrzynią automatyczną, automat raczej nie pozwala na pracę silnika na zbyt wysokich obrotach.
Jeśli automat, to ja bym brał, oczywiście po wstępnej weryfikacji silnika i ewentualnie turbiny.
Zobacz, czy turbina nie ma luzów, jak wygląda EGR, czy nie ma "śmietany" pod korkiem chłodnicy, czy mocno dmucha przez wyjęty bagnet.
To takie wstępne testy na zużycie lub uszkodzenie silnika.
O oleju nie piszę, bo wystarczy kilka godzin pracy i nowy olej wygląda jak po kilku tysiącach kilometrów dla silnika benzynowego. |
_________________ Pozdrawiam.
Adam. |
|
|
|
|
Lotnik1414
Forumowicz
Auto: Pajero II long 2.8 superselect
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Lis 2018 Posty: 204 Skąd: Strzebiń / Gdańsk
|
Wysłany: 24-09-2024, 11:18
|
|
|
Silnik 2.8 jeśli miał wymieniany olej na czas i NIE był przegrzany to będzie śmigał jeszcze wiele km. Jednak pytanie czy samochód dużo jeździł w terenie/holował ciężkie przyczepy i czy ktoś go nie przegrzał-potrafi głowicą pęknąć. Moje Pajero ma ponad 340tys i jeżdżę nim po całej europie.
Najważniejsza w tym samochodzie jest korozja-jeśli jej nie ma(nie ma takich Mitsubishi:) ) lub jest jej mało to najważniejsze.
Samochod ma jakieś modyfikacje pod offroad?
Do czego ma ci służyć? |
|
|
|
|
|
|
|