Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 




W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[2.8 TD] Zakup pajero z wysokim przebiegiem
Autor Wiadomość
Misiek2be 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2024
Posty: 1
Skąd: Rzeszow
Wysłany: 23-09-2024, 05:34   [2.8 TD] Zakup pajero z wysokim przebiegiem

Dzień dobry.
Panowie czy zakup pajero 2 w miarę zdrowego pod kątem korozji ale z przebiegiem blisko 380kk to dobry krok ? Zastanawiam się czy nie straszne są jemu takie wysokie przebiegi. Wiadomo że trzeba włożyć i wymienić parę rzeczy na starcie ale żeby to nie była niekończąca się wymiana :) dajcie znać jak to wygląda z waszego doświadczenia.
Pozdrawiam serdecznie
Michał
 
 
Rander 
Forumowicz

Auto: Outlander III PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 362
Skąd: Dębica & Warszawa i nie tylko ;)
Wysłany: 23-09-2024, 11:53   Re: Zakup pajero z wysokim przebiegiem

Misiek2be napisał/a:
Dzień dobry.
Panowie czy zakup pajero 2 w miarę zdrowego pod kątem korozji ale z przebiegiem blisko 380kk to dobry krok ?
(...)


Coś Ci się niepotrzebna spacja wkradła przed pytajnik.

Silnik 2.8 jest pancerny.
Nie napisałeś, jaka skrzynia biegów. Generalnie: w przypadku automatu (w tym przypadku też "pancernym") silnik z definicji będzie w lepszej kondycji: mniejsze przeciążenia (bo brak mechanicznego sprzęgła), często silniki są inaczej strojone do współpracy ze skrzynią automatyczną, automat raczej nie pozwala na pracę silnika na zbyt wysokich obrotach.

Jeśli automat, to ja bym brał, oczywiście po wstępnej weryfikacji silnika i ewentualnie turbiny.
Zobacz, czy turbina nie ma luzów, jak wygląda EGR, czy nie ma "śmietany" pod korkiem chłodnicy, czy mocno dmucha przez wyjęty bagnet.
To takie wstępne testy na zużycie lub uszkodzenie silnika.
O oleju nie piszę, bo wystarczy kilka godzin pracy i nowy olej wygląda jak po kilku tysiącach kilometrów dla silnika benzynowego.
_________________
Pozdrawiam.

Adam.
 
 
Lotnik1414 
Forumowicz

Auto: Pajero II long 2.8 superselect
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Lis 2018
Posty: 204
Skąd: Strzebiń / Gdańsk
Wysłany: 24-09-2024, 11:18   

Silnik 2.8 jeśli miał wymieniany olej na czas i NIE był przegrzany to będzie śmigał jeszcze wiele km. Jednak pytanie czy samochód dużo jeździł w terenie/holował ciężkie przyczepy i czy ktoś go nie przegrzał-potrafi głowicą pęknąć. Moje Pajero ma ponad 340tys i jeżdżę nim po całej europie.
Najważniejsza w tym samochodzie jest korozja-jeśli jej nie ma(nie ma takich Mitsubishi:) ) lub jest jej mało to najważniejsze.
Samochod ma jakieś modyfikacje pod offroad?
Do czego ma ci służyć?
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.