 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[EA5A/W 2.5] Wyciek płynu chłodniczego |
Autor |
Wiadomość |
savagger995
Forumowicz Savagger
Auto: Galant 99', 6a13
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Lis 2014 Posty: 204 Skąd: Iłża
|
Wysłany: 10-11-2024, 21:45 [EA5A/W 2.5] Wyciek płynu chłodniczego
|
|
|
Wyciek płynu chłodniczego z trójników połączonch z parownika do nagrzewnicy. Juz brakuje mi pomysłów, poraz N-ty będę musiał to poprawiać .Węże używki dopasowane z innych aut gdyz nowe semperit rozpdaly się w rękach po tygodniu masakra. Dodatkowo zastosowane obejmy stosowane w instalacjach wysokocisnieniowych. Również to nie zdaje egzaminu. Spróbuję jeszcze z obejmami spręzynowymi . Natomiast pytanie stosował ktoś węże silikonowe czy warto ich tu zaadaptować. |
Ostatnio zmieniony przez savagger995 12-11-2024, 06:22, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11152 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 11-11-2024, 08:31
|
|
|
Walczyłem z tym problemem, i ostatecznie wcisnąłem na Dirco, zalałem po wyschnięciu, i już nie cieknie. Tak trochę może nie po fachowemu, ale u mnie działa.
Pamiętam, że takie opaski jak u Ciebie też próbowałem. Było chyba jeszcze gorzej. Najlepiej trzymały wąskie, skręcane na śrubę. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24307 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 11-11-2024, 15:04
|
|
|
Na pewno masz dobre trójniki (please - używaj słownika)? - bo ja jak montowałem to zamiast 18/18/19 kupiłem 16 i po pół roku też zaczęło cieknąć. Do tego miałem plastiki. Następne kupiłem prawidłowe, średnica większa, metalowe. Co jeszcze możesz zrobić to zamiast trójników na 2 wężach użyć tylko kolanek na jednym. Musiałbyś kupić nowy, oryginalny a ten drugi przecięty wykorzystać na zasadzie:
okularki pod aparatem zapłonowym - kolano - parownik - drugi króciec parownika - kolanko - wejście na nagrzewnicę.
Jeśli w parowniku też są króćce plastikowe - wymień na metalowe, nowe oringi. |
|
|
|
 |
savagger995
Forumowicz Savagger
Auto: Galant 99', 6a13
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Lis 2014 Posty: 204 Skąd: Iłża
|
Wysłany: 12-11-2024, 10:14
|
|
|
Pytanie teoretyczne do krzyżaka. Czy przy takiej konfiguracji jak opisałeś konsekwencja będzie spadek jakości ogrzewania? Gdyż płyn przechodząc przez parownik oziebi się i zimny wejdzie do nagrzewnicy.? |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24307 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 12-11-2024, 15:37
|
|
|
Tylko, jeśli podłączysz odwrotnie - tzn. od węża wejściowego. Rekina nie mam już długo - mogę nie pamiętać, ale sam sprawdzisz, który wężyk nagrzewnicy się nagrzewa pierwszy. |
|
|
|
 |
savagger995
Forumowicz Savagger
Auto: Galant 99', 6a13
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Lis 2014 Posty: 204 Skąd: Iłża
|
Wysłany: 13-11-2024, 10:22
|
|
|
Ok w takim razie szukam oryginalnego węża . Jakiej firmy zastosować wąż do parownika, ma być dobrej jakości. Cały czas myślę o węży z silikonu ale opinie są sprzeczne. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24307 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 13-11-2024, 11:38
|
|
|
Parker - a jeśli w jakimś miejscu będzie się mocno zginał to do wnętrza daje się sprężyny przeciw załamaniu. Jednak patrząc na zdjęcie - przy umiejętnym zastosowaniu kolanek - żadnych zagniotek nie będzie. |
|
|
|
|
 |
|
|