Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA5A/W 2.5] Wyciek płynu chłodniczego
Autor Wiadomość
savagger995 
Forumowicz
Savagger

Auto: Galant 99', 6a13
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Lis 2014
Posty: 204
Skąd: Iłża
Wysłany: 10-11-2024, 21:45   [EA5A/W 2.5] Wyciek płynu chłodniczego

Wyciek płynu chłodniczego z trójników połączonch z parownika do nagrzewnicy. Juz brakuje mi pomysłów, poraz N-ty będę musiał to poprawiać .Węże używki dopasowane z innych aut gdyz nowe semperit rozpdaly się w rękach po tygodniu masakra. Dodatkowo zastosowane obejmy stosowane w instalacjach wysokocisnieniowych. Również to nie zdaje egzaminu. Spróbuję jeszcze z obejmami spręzynowymi . Natomiast pytanie stosował ktoś węże silikonowe czy warto ich tu zaadaptować.
Ostatnio zmieniony przez savagger995 12-11-2024, 06:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11152
Skąd: Radomsko
Wysłany: 11-11-2024, 08:31   

Walczyłem z tym problemem, i ostatecznie wcisnąłem na Dirco, zalałem po wyschnięciu, i już nie cieknie. Tak trochę może nie po fachowemu, ale u mnie działa.
Pamiętam, że takie opaski jak u Ciebie też próbowałem. Było chyba jeszcze gorzej. Najlepiej trzymały wąskie, skręcane na śrubę.
_________________

 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24307
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 11-11-2024, 15:04   

Na pewno masz dobre trójniki (please - używaj słownika)? - bo ja jak montowałem to zamiast 18/18/19 kupiłem 16 i po pół roku też zaczęło cieknąć. Do tego miałem plastiki. Następne kupiłem prawidłowe, średnica większa, metalowe. Co jeszcze możesz zrobić to zamiast trójników na 2 wężach użyć tylko kolanek na jednym. Musiałbyś kupić nowy, oryginalny a ten drugi przecięty wykorzystać na zasadzie:
okularki pod aparatem zapłonowym - kolano - parownik - drugi króciec parownika - kolanko - wejście na nagrzewnicę.
Jeśli w parowniku też są króćce plastikowe - wymień na metalowe, nowe oringi.
 
 
savagger995 
Forumowicz
Savagger

Auto: Galant 99', 6a13
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Lis 2014
Posty: 204
Skąd: Iłża
Wysłany: 12-11-2024, 10:14   

Pytanie teoretyczne do krzyżaka. Czy przy takiej konfiguracji jak opisałeś konsekwencja będzie spadek jakości ogrzewania? Gdyż płyn przechodząc przez parownik oziebi się i zimny wejdzie do nagrzewnicy.?
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24307
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 12-11-2024, 15:37   

Tylko, jeśli podłączysz odwrotnie - tzn. od węża wejściowego. Rekina nie mam już długo - mogę nie pamiętać, ale sam sprawdzisz, który wężyk nagrzewnicy się nagrzewa pierwszy.
 
 
savagger995 
Forumowicz
Savagger

Auto: Galant 99', 6a13
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Lis 2014
Posty: 204
Skąd: Iłża
Wysłany: 13-11-2024, 10:22   

Ok w takim razie szukam oryginalnego węża . Jakiej firmy zastosować wąż do parownika, ma być dobrej jakości. Cały czas myślę o węży z silikonu ale opinie są sprzeczne.
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24307
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 13-11-2024, 11:38   

Parker - a jeśli w jakimś miejscu będzie się mocno zginał to do wnętrza daje się sprężyny przeciw załamaniu. Jednak patrząc na zdjęcie - przy umiejętnym zastosowaniu kolanek - żadnych zagniotek nie będzie.
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.