Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 




W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem ze skrzynią automatyczną
Autor Wiadomość
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 516 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21876
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 25-07-2021, 11:16   

SeXy.KosA, osłony na układzie wydechowym wpadają w rezonans pod obciążeniem.
 
 
SeXy.KosA 
Forumowicz

Auto: Galant 2000r 2.5 v6 Gaz Avance
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Kwi 2012
Posty: 34
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 31-07-2021, 09:36   

Cytat:
Hugo
Zgadza się przyczyna to zardzewiałe mocowanie osłony przed plecionką i luźna śrubka dawała taki pogłos. Dzięki
_________________
Galant '00 2.5 v6 Sedan Avance
Galant '00 2.5 v6 Sedan Elegance
Carisma '97 1.8 16v Sedan
 
 
_max_ 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant EA5A 2,5 V6 '97 A/T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lis 2017
Posty: 4
Skąd: /dev/null
Wysłany: 07-11-2024, 11:36   

Witam, odkopie trochę temat. Też mnie spotkało z tego co wyczytałem zmielenie wieloklina na konwerterze. Pytanie czy do Miśka z 97r. 2,5 spasuje konwerter od 2.0? Na logikę tak ale wolę się upewnić bo znalazłem na allegro i pytanie do bardziej doświadczonych czy ten się nada
https://allegro.pl/oferta/sprzeglo-konwerter-galant-2002r-133km-hydrokinetyk-16790267401
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6975
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 08-11-2024, 17:00   

_max_ napisał/a:
Na logikę tak

Ale na praktykę nie do końca - będziesz musiał dorobić tulejkę centrującą konwerter w "torque plate" - w 6A13 ma większy otwór niż w 4g6. Jak dobrze poszukasz znajdziesz na naszym forum wymiary tej tulejki dla 4g64, czy w 4g63 będzie taka sama - nie wiem ;)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 121 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 10788
Skąd: Radomsko
Wysłany: 08-11-2024, 17:32   

Bartek napisał/a:
Jak dobrze poszukasz znajdziesz na naszym forum wymiary tej tulejki dla 4g64, czy w 4g63 będzie taka sama - nie wiem

O ile dobrze pamiętam, średnica wewnętrzna tulei centrującej ma 28mm. Ale zmierzę to w wolnej chwili.
_________________

 
 
 
_max_ 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant EA5A 2,5 V6 '97 A/T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lis 2017
Posty: 4
Skąd: /dev/null
Wysłany: 11-11-2024, 12:41   

Czyli jednak nie będzie pasować, pluga and play :| Czyli szukać konwertera do 2.5
Dzięki za info i zaoszczędzenie czasu i kasy.

[ Dodano: 20-11-2024, 22:07 ]
Panowie jeszcze jedno pytanie. Bo za regenerację konwertera powiedzieli mi ponad 1000 zł, a za 800 znalazłem używkę tyle że razem ze skrzynią :) I pytanie ile oleju będę potrzebował przy wymianie skrzyni gdzie chyba potrzeba tylko na uzupełnienie.?
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 634 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 23992
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 21-11-2024, 07:47   

Wyciągnij konwerter i wylej olej, tak samo ze skrzyni. Mając to na wierzchu zmień simmering. Olej zalej nowy, kup 8 litrów, jak będzie za mało to zawsze można dokupić.
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6975
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 21-11-2024, 10:58   

_max_ napisał/a:
Czyli jednak nie będzie pasować, pluga and play :| Czyli szukać konwertera do 2.5
Dzięki za info i zaoszczędzenie czasu i kasy.

[ Dodano: 20-11-2024, 22:07 ]
Panowie jeszcze jedno pytanie. Bo za regenerację konwertera powiedzieli mi ponad 1000 zł, a za 800 znalazłem używkę tyle że razem ze skrzynią :) I pytanie ile oleju będę potrzebował przy wymianie skrzyni gdzie chyba potrzeba tylko na uzupełnienie.?


Lepszy konwerter od 4g, bo nie dostał po tyłku od V6.

Nasz Wagon przelatał na konwerterze z 4g64 z tulejką za 6-cipoak wytoczoną ze 150000km bez najmniejszego problemu, a wszystkie konwertery od V6 jakie widziałem miały początki końca (wyrobione wielokliny)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.