|
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Brak prądu w kabinie |
Autor |
Wiadomość |
azan1985
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero 3 3.2 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2024 Posty: 2 Skąd: Janówek Pierwszy
|
Wysłany: 26-11-2024, 06:56 Brak prądu w kabinie
|
|
|
Dzień dobry.
Mam problem z P3 z 2004 roku w longu.
Po naprawie blacharskiej (standardowo progi, reperaturki tylnych nadkoli, wymiana przedniego prawego błotnika i element pod maską) zginęło zasilanie części elementów w kabinie takich jak: szyberdach, radio, zapalniczka w podłokietniku, wyświetlacz nad radiem, lampka w kabinie z przodu i z tyłu oraz lampki w drzwiach i progach, centralny zamek plus świecą się kontrolki od trakcji i SRS. Działają natomiast nawiewy, zegary chociaż np licznik trip A i B się zeruje po wyłączeniu auta. Klima się załącza ale po wyłączeniu auta trzeba ją znowu włączyć, fotele grzeją i działa ich elektryka, szyby elektryczne działają.
Sprawdzałem bezpieczniki w kabinie i pod maską - są ok. Sprawdzane były wszystkie kostki których dotykał blacharz. Podczas rozmowy mówił ze aku był odpięty na czas spawania.
Jakiś pomysł gdzie szukać usterki? |
|
|
|
|
Rander
Forumowicz
Auto: Outlander III PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 04 Lis 2011 Posty: 362 Skąd: Dębica & Warszawa i nie tylko ;)
|
Wysłany: 26-11-2024, 20:57
|
|
|
Na pytanie główne Ci nie odpowiem - nie miałem III.
Ale zadam Ci inne pytanie: dlaczego odebrałeś od serwisu niesprawne auto? |
_________________ Pozdrawiam.
Adam. |
|
|
|
|
azan1985
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero 3 3.2 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2024 Posty: 2 Skąd: Janówek Pierwszy
|
Wysłany: 27-11-2024, 10:24
|
|
|
Nie wiem czy to wniesie cokolwiek do rozwiązania problemu ale skoro tak jesteś ciekaw to odebrałem niesprawne auto dlatego że facet jest lakiernikiem a nie elektrykiem - co mógł to sprawdził. Poczuwa się do odpowiedzialności i zwrotu ewentualnych kosztów ale sam tego naprawić nie potrafi wiec ogarnął warsztat z elektrykiem i walczą obaj - czy im się uda to nie wiem. |
|
|
|
|
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM
Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 634 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 23992 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 27-11-2024, 11:53
|
|
|
Niestety - mieszkając w Polsce musisz być mechanikiem samochodowym, lekarzem, ekonomistą i budowlańcem - czyli znać się na wszystkim, bo inaczej leżysz
Wg mnie nie ma innej drogi jak sprawdzenie punktów masy oraz ew przecięć przewodów. W Mitsu wiązki są prowadzone w przednich fartuchach, pod błotnikami, zatem skoro tam było grzebane, to jakiś trop jest...
Dawno temu po jednej z napraw blacharskich, światła latały mi góra dół - sam musiałem dojść, że przy stłuczce przewód masowy od lampy przeciął się o blachę a blacharz tylko położył nową taśmę izolacyjną... |
|
|
|
|
|
|