Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 




W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Brak prądu w kabinie
Autor Wiadomość
azan1985 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 3 3.2 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2024
Posty: 2
Skąd: Janówek Pierwszy
Wysłany: 26-11-2024, 06:56   Brak prądu w kabinie

Dzień dobry.
Mam problem z P3 z 2004 roku w longu.
Po naprawie blacharskiej (standardowo progi, reperaturki tylnych nadkoli, wymiana przedniego prawego błotnika i element pod maską) zginęło zasilanie części elementów w kabinie takich jak: szyberdach, radio, zapalniczka w podłokietniku, wyświetlacz nad radiem, lampka w kabinie z przodu i z tyłu oraz lampki w drzwiach i progach, centralny zamek plus świecą się kontrolki od trakcji i SRS. Działają natomiast nawiewy, zegary chociaż np licznik trip A i B się zeruje po wyłączeniu auta. Klima się załącza ale po wyłączeniu auta trzeba ją znowu włączyć, fotele grzeją i działa ich elektryka, szyby elektryczne działają.
Sprawdzałem bezpieczniki w kabinie i pod maską - są ok. Sprawdzane były wszystkie kostki których dotykał blacharz. Podczas rozmowy mówił ze aku był odpięty na czas spawania.
Jakiś pomysł gdzie szukać usterki?
 
 
Rander 
Forumowicz

Auto: Outlander III PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 362
Skąd: Dębica & Warszawa i nie tylko ;)
Wysłany: 26-11-2024, 20:57   

Na pytanie główne Ci nie odpowiem - nie miałem III.
Ale zadam Ci inne pytanie: dlaczego odebrałeś od serwisu niesprawne auto?
_________________
Pozdrawiam.

Adam.
 
 
azan1985 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 3 3.2 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2024
Posty: 2
Skąd: Janówek Pierwszy
Wysłany: 27-11-2024, 10:24   

Nie wiem czy to wniesie cokolwiek do rozwiązania problemu ale skoro tak jesteś ciekaw to odebrałem niesprawne auto dlatego że facet jest lakiernikiem a nie elektrykiem - co mógł to sprawdził. Poczuwa się do odpowiedzialności i zwrotu ewentualnych kosztów ale sam tego naprawić nie potrafi wiec ogarnął warsztat z elektrykiem i walczą obaj - czy im się uda to nie wiem.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 634 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 23992
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 27-11-2024, 11:53   

Niestety - mieszkając w Polsce musisz być mechanikiem samochodowym, lekarzem, ekonomistą i budowlańcem - czyli znać się na wszystkim, bo inaczej leżysz :)
Wg mnie nie ma innej drogi jak sprawdzenie punktów masy oraz ew przecięć przewodów. W Mitsu wiązki są prowadzone w przednich fartuchach, pod błotnikami, zatem skoro tam było grzebane, to jakiś trop jest...
Dawno temu po jednej z napraw blacharskich, światła latały mi góra dół - sam musiałem dojść, że przy stłuczce przewód masowy od lampy przeciął się o blachę a blacharz tylko położył nową taśmę izolacyjną...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.