Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 




W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[2.0] DiD interfejs diagnostyczny do BSY
Autor Wiadomość
lukanio 
Forumowicz

Auto: outlander 2.0 DiD 2010r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Lis 2018
Posty: 85
Skąd: Radom
Wysłany: 05-09-2024, 06:57   [2.0] DiD interfejs diagnostyczny do BSY

Cześć,

Ostatni wątek o tym dawno umarł, od tego czasu minęło sporo czasu może coś się pojawiło na rynku co czyta już korekty wtrysków w BSY? Mam trzęsienie auta przy wolnym dodawaniu gazu, na wolnych obrotach czasem na skrzyzowaniu czuć drgania no i statndardowo szarpie przy jeździe tak 2000-2200. Ogarnąłem już przepustnice , doloty itd. Zwiedziłem kilka warsztatów i każdy każe jeździć aż się rozleci :)
Teraz celują wtryski lub dwumas ale jak dla mnie nie ma takiej opcji bo jak gaszę to nawet nie zabrzęczy, w czasie jazdy również typowe testy nie dają objawu sprzęgła.

Jak mam wydać na darmo 4k na wtryski wolę kupić interfejs - chyba że w ASO odczytają mi koretkty za sensowne pieniądze to się jeszcze bujnę bo do najbliższego mam tylko 100km.
Podpowiedzcie proszę.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 634 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 23992
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 05-09-2024, 08:07   

Ogólnie żywotność tych wtryskiwaczy boscha ocenia się na 150-200 tkm, zatem po tym przebiegu można już myśleć o wymianie profilaktycznie.
 
 
lukanio 
Forumowicz

Auto: outlander 2.0 DiD 2010r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Lis 2018
Posty: 85
Skąd: Radom
Wysłany: 06-09-2024, 10:51   

Kurde to ja już nie wiem kolega miał z przebiegiem 300tys i sprzedał a jedyną grubszą rzeczą to była turbina no i oczywiście non stop hamulce.
Dlatego mi spodobał się ten samochód no i wtopa jak tu taki przelot i wtryski, zaraz dojdzie jeszcze dwumas bo już mam 180kkm - coż ekstra auto na to wygląda, dzięki za info
 
 
carool 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 D-ID 2010 170ps
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sie 2019
Posty: 4
Skąd: Wrocław
Wysłany: 26-09-2024, 20:07   

Mój ma przebieg 230tys. I zachowuje się podobnie. Wyskakuje błąd P302.(jeżeli dobrze pamiętam). Nie byłem sprawdzać korekt. Wtryski siedzą od nowości i pewnie mają już dość. Już zakupiłem i czekają na montaż.
 
 
lukanio 
Forumowicz

Auto: outlander 2.0 DiD 2010r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Lis 2018
Posty: 85
Skąd: Radom
Wysłany: 29-11-2024, 08:20   

Kupiłem sobie vlinkera.
Program jakiś do ODB , błędów brak, chceck sie nie pali a tu taki test niby nie przeszedł.
Pytanie czy błąd czy program nie ogarnia moze wiecie?

https://ibb.co/8XjdVn8



Jak pogooglowałem wygląda na sondę lambda a to podobno ma wpływ na pracę na wolnych obrotach
  
 
 
Robson1990 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2010 2.0 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Sty 2020
Posty: 3
Skąd: Feliksów
Wysłany: 05-12-2024, 07:43   

Miałem tak samo i okazało się że już wtryski mówią pa pa. Wymieniłem na jakieś używki i było ok ale czasami przyczyną mogą być podkładki pod pompowtryskiwaczami. Należy je wymieniać i ustawiać wstępne napięcie sprezyny pompowtryskiwaczy. U mnie był taki luz po 60 tysiące na drugich wtryskach że śruby były już spiłowane. W mojej opinii ten silnik jest genialny, mało pali i ma super kulturę pracy ale mechanicy nie potrafią go dobrze obsługiwać. Mechanicy w mojej okolicy byli zaskoczeni że co 50-60 tysia należy wymienić podkładki i wyregulować wstępne napięcie pompowtryskiwaczy.
 
 
lukanio 
Forumowicz

Auto: outlander 2.0 DiD 2010r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Lis 2018
Posty: 85
Skąd: Radom
Wysłany: 09-12-2024, 20:34   

Robson1990 napisał/a:
Miałem tak samo i okazało się że już wtryski mówią pa pa. Wymieniłem na jakieś używki i było ok ale czasami przyczyną mogą być podkładki pod pompowtryskiwaczami. Należy je wymieniać i ustawiać wstępne napięcie sprezyny pompowtryskiwaczy. U mnie był taki luz po 60 tysiące na drugich wtryskach że śruby były już spiłowane. W mojej opinii ten silnik jest genialny, mało pali i ma super kulturę pracy ale mechanicy nie potrafią go dobrze obsługiwać. Mechanicy w mojej okolicy byli zaskoczeni że co 50-60 tysia należy wymienić podkładki i wyregulować wstępne napięcie pompowtryskiwaczy.


No cóż….. zostawiłem juz ze 4 koła na lipne diagnozy, po świętach pojadę do majstra od wtrysków. Najgorsze ze obstawiam jednak coś w okolicy sprzęgło/skrzynia teraz zauważyłem że jak schodzi po przegazówce z obrotów to w okolicy 2tys jest takie lekkie drżenie na lewarku ale tylko na luzie, na wbitym biegu nie. Zrobię wtryski jak pomoże to się odezwę
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.