 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Nowy Colt dla żony |
Autor |
Wiadomość |
MitsuMT
Nowy Forumowicz

Auto: ASX Int+ 2020, Colt Invi 2023
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lis 2020 Posty: 23 Skąd: Mazowsze
|
Wysłany: 23-11-2024, 17:40 Nowy Colt dla żony
|
|
|
Szukam opinii o nowym Colcie, ale jakoś słabo i na naszym forum nie znalazłem. Będąc na przeglądzie z ASX-em pooglądałem nowego Colta. W niczym nie przypomina starej wersji, za to jest prawie kopią Clio, choć wygląda bardziej kozacko.
Interesuje mnie wersja 1.0T INTENSE + STYLE + COLD, która wg mnie ma wszystko co w aucie tej klasy być powinno.
Moja LP jeździ w tej chwili Fiestą z 2017 roku i czas byłoby na coś świeższego zmienić, a Colt byłby zbliżony do owej Fiesty pod wieloma względami.
Czy ma ktoś doświadczenie z tym nowym pojazdem, chętnie dowiem się czegoś od użytkownika.
[ Dodano: 06-12-2024, 17:15 ]
Widzę, że brak odpowiedzi, a ja podjąłem decyzję. Zamówiłem Colta/Clio
1.0T INVITE + STYLE + COLD
Zamiast Instyle na 17" kołach, wziąłem tańszą wersję na kołach 16". Większość jazd po, delikatnie mówiąc, słabych drogach, więc wolę wyższy profil opony. Do tego dodatkowo podłokietnik i jakiś pakiet protection. Od razu kazałem zdjąć opony letnie i założyć wielosezonowe.
Odbiór chciałem w połowie stycznia i tak ma być. Żonie samochód bardzo się podoba, osiągi po przejażdżce również. Mam nadzieję, że po odebraniu i sprzedaży Fiesty zdania nie zmieni |
|
|
|
 |
Taero
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Colt 1.6 CJO 96r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 31 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 30-12-2024, 21:50
|
|
|
Ha, jak już auto odbierzecie i chwilę pojeździcie, to prosiłbym o recenzję. Żona strasznie się przywiązała do naszego pierwszego auta - czyli Colta CJ0. Mamy drugie auto, które służy do dłuższych wyjazdów, ale żonka po mieście tylko Coltem pocina. Niestety auto ma już prawie 30 lat, i coraz więcej rzeczy w nim szwankuje, a już i tak sporo w niego włożyliśmy w ostatnich latach.
Reasumując - w 2026 będziemy pewnie szukać innego autka. Colt VI generacji był brzydki, a ta VII generacja wygląda całkiem całkiem - inna sprawa że to w przynajmniej 95% Renault Clio No ale cóż - jeśli recenzje będą zachęcające i żonce się spodoba... to czemu nie. |
_________________ Taero |
|
|
|
 |
MitsuMT
Nowy Forumowicz

Auto: ASX Int+ 2020, Colt Invi 2023
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lis 2020 Posty: 23 Skąd: Mazowsze
|
Wysłany: 17-01-2025, 16:26
|
|
|
Kupiony, przyprowadzony, zatankowany, pojeżdżony. Na razie pozytywne pierwsze wrażenie. Odpycha się przyzwoicie, silnik ładniej pracuje niż podobny 3-cylindrowy ecoboost we Fieście.
Tylko elektroniczne deska słabo do mnie przemawia, choć jest czytelna.
To tyle na teraz, za jakiś czas skrobnę więcej.
[ Dodano: 09-02-2025, 14:16 ]
Minął prawie miesiąc od odbioru Colta, wypada więc napisać kilka słów. Nie jeżdżę tym autem, tylko czasami, to w końcu pojazd mojej LP.
Na tę chwilę żony odczucia bardzo pozytywne, małe, sprytne auto. Wygodne, proste w obsłudze funkcje głównie dzięki sporej ilości fizycznych przełączników. Bardzo szybko zaczyna grzać w kabinie, ciepła kierownica i fotel dopełnia reszty. Android Auto łączy bez problemu, wszystko działa poprawnie.
No i sam motorek. Fiesta miała 100 KM z ecoboosta, ten ma katalogowo 91. Jednak nieodpartym jest wrażenie, że zbiera się lepiej, oczywiście w trybie NORMAL, bo w ECO to nawet nie ma co pisać . Spalanie trudno określić, mały przebieg, zima, ale już widać, że zmieści się sporo poniżej 5 l/100 km. Kultura pracy silnika lepsza niż ecoboosta, przyjemniejszy dźwięk dla ucha. Po nagrzaniu wyczuwalne nieznaczne wibracje. No i 6 bieg, nie wiem czy na co dzień będzie wykorzystywany, choć samochód żąda 6 już przy 80/h.
Zawieszenie dobre, wyciszenie do 100 km/h bez zastrzeżeń. Audio gra przyjemnie, ale w fieście było jakby lepsze. Za to bardzo dobrze wycisza dźwięki silnika i samego auta podczas rozmowy telefonicznej. Dźwięk jest taki, jakby rozmowa była z cichego pomieszczenia.
Ogólnie żona twierdzi, że zmiana zdecydowanie na korzyść i jest zadowolona.
A teraz ładowanie akumulatora. Eco terroryzm wsadził swoje brudne paluchy i jest źle . Auto żre prąd z aku, a potem ładuje i znów żre, choć w instalacji jest ciągle 14,8 V. Wzorem swojego ASX odpiąłem dziś wtyczkę od klemy minusowej i zobaczę co będzie dalej. Samochód nie zgłasza błędu, na klemach 14,8 V podczas pracy silnika. W ASX jest tak samo, a dodatkowo mam zdezaktywowany STOP/START. Nie wiem czy w Colcie też tak będzie. |
|
|
|
 |
|
|