| 
            
               |  | Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki 
 
 
 |  |  
      
         
         | Ogłoszenie |  
         |   
 W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
 Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
 |  
 
	
			| 3,7 KW czy 7,4 KW |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | Raffik   Nowy Forumowicz
 Raffik
 
 Auto: Outlander PHEV
 Kraj/Country: Germany
 Dołączył: 02 Lis 2024
 Posty: 14
 Skąd: Zabrze
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20-02-2025, 18:53   3,7 KW czy 7,4 KW |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam który kabel typ 1 na typ 2 wybrać z mocą 3,4 kw czy 7,4 kw ? Ma Kabel max 7,4 KW sens skoro oryginalnym kablem można tylko ładować max 3,7 kw z gniazdka domowego ? Bo widzę ze do kupienia dla modeli Mitubishi outlander polecają 3,7kw jak i 7,4 kw. 
 
 I takie głupie pytanie nie ma kabla  CHADEMO na inny typ? tylko typ1 na typ2.
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | nemmooo   Mitsumaniak
 
 Auto: Outlander PHEV
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 2 razy
 Dołączył: 11 Sie 2012
 Posty: 224
 Skąd: Kraków/Ostrowiec Św.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20-02-2025, 21:14 |   
 |  
               | 
 |  
               | Nie ma Chademo na typ 1 czy 2 bo typ 1 i 2 to  ładowanie AC a Chademo to DC. Są przejściówki CCS2 na Chademo ale drogo (adapter) i nie jest szybko. 
 Próbowałem kiedyś typ 1 z ładowarką o mocy 6kW, ale outlander brał maks 3kW. Odpuściłem temat zakupu tej łądowarki i od ponad 3 lat ładuję z oryginalnej cegły z mocą 2.2kW. Już ponad 5 MWh przeleciało przez tę cegłę i nic się nie dzieje poza upaleniem kabla z wtyczką shuko przy drugim czy trzecim ładowaniu. w oryginalnej wtyczce był 3x 0.75 dałem 3x 1.5 i nic się nie dzieje od tego czasu.
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  |