Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: roch_27
22-09-2008, 20:13
[EAxx] Tarcze i klocki hamulcowe
Autor Wiadomość
ZEKORI 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.5 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2021
Posty: 42
Skąd: Zduńska Wola
Wysłany: 22-03-2023, 08:20   

Turtles napisał/a:
Ate widze nie ma klocków o tym numerze?


Quaro QP7145C
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 23-03-2023, 07:37   

Co byś nie założył i tak nie będzie hamować i się powygina bardzo szybko.
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10714
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 23-03-2023, 09:13   

Hugo napisał/a:
Co byś nie założył i tak nie będzie hamować i się powygina bardzo szybko.

Mam teraz poliftowe ATE 26mm i hamuja dobrze, ale ja raczej lekko hamulce używam
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Turtles 
Nowy Forumowicz

Auto: GALANT 2.5 V6/120KW/99r/Sedan
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lis 2022
Posty: 28
Skąd: Zamość
Wysłany: 23-03-2023, 12:18   

ZEKORI napisał/a:
Turtles napisał/a:
Ate widze nie ma klocków o tym numerze?


Quaro QP7145C

chodzilo mi o firme Ate , te ceramiki to chyba nie beda pasowac inne wymiary z tego co widze

u mnie z tego co znalazlem ale moge sie mylic wchodzi
szerokosc 149,9
wysokosc 59
grubosc 15,7

[ Dodano: 23-03-2023, 13:01 ]
ok wybor na przod chyba padnie na rotinger + ferodo
https://allegro.pl/oferta/tarcze-rotinger-galant-iv-v-vi-przod-276x24-12822343700
https://allegro.pl/oferta/zestaw-klockow-hamulcowych-fero-12583906989

zastanawiam sie jeszcze nad
tarcza ate + ferodo
https://allegro.pl/oferta/ate-tarcze-przod-276mm-mitsubishi-galant-vi-13388251412
albo
tarcza textara +textar
https://allegro.pl/oferta/tarcze-klocki-textar-przod-mitsubishi-galant-276mm-12593598976

ale chyba wybor padnie na pierwsza kombinacje

p.s
nie wiem ale po numerach oem to nie bardzo idzie znalesc klockow pasujacych ale z tego co czytalem to te powinny pasowac?
jakby ktos mogl sprawdzic czy dobre czesci zamawiam bylbym wdzieczny ,
jak wy szukacie czesci dla siebie ? czy rzeczywiscie nie zawsze jest to takie proste?
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24316
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 23-03-2023, 13:36   

Turtles napisał/a:
tarcza textara +textar
https://allegro.pl/oferta/tarcze-klocki-textar-przod-mitsubishi-galant-276mm-12593598976

to mi się pogięło dość szybko, nie było to byle co w pudełku blue print, które zaraz po założeniu miało bicie, ale pogięło się szybciej od zimmermana, który wytrzymał 2 miesiące (drugie tyle bujałem się z reklamacją)
aby jeździć kupiłem jakieś tarcze febi i na tych auto zostało sprzedane po paru latach
 
 
Turtles 
Nowy Forumowicz

Auto: GALANT 2.5 V6/120KW/99r/Sedan
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lis 2022
Posty: 28
Skąd: Zamość
Wysłany: 23-03-2023, 13:48   

u mnie tez zimmerman wytrzymal kilka miesiecy takze tez nie polecam
wychodzi ze trzeba stestowac tego rotingera , klocki ferodo to na forum duzo osob sie wypowiadalo dobrze z tego co przejrzalem ten temat
 
 
marecki 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 V6 Sport Edition
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Wrz 2012
Posty: 161
Skąd: Katowice
Wysłany: 23-03-2023, 17:09   

U mnie tarcze Febi już drugi raz zawitały,pierwszy komplet a w sumie jedna tarcza się zwichrowala ale to przez niesprawny zacisk,ogólnie są ok,nawet dobrze pokryte i nie rdzewieją tak szybko :D
Do tego kupiłem (pierwszy raz w życiu) klocki Bosch,które maja przynajmniej wkładki tłumiące i jestem z nich zadowolony gdzie reszta producentów już tego nie stosuje chyba a ostatnio przerabiałem
Klocki Ate - strasznie pylą,Ferodo i Textar tak sobie.
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10714
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 24-03-2023, 13:21   

marecki napisał/a:
Klocki Ate - strasznie pylą

Jak hamują to pyla. Ja mam ciemne felgi i mi to nie przeszkadza
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Turtles 
Nowy Forumowicz

Auto: GALANT 2.5 V6/120KW/99r/Sedan
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lis 2022
Posty: 28
Skąd: Zamość
Wysłany: 29-08-2023, 20:11   

ktos ma namiar na jarzmo zacisku przod ?
galant 99rok sedan

[ Dodano: 30-08-2023, 19:38 ]
Witam znalazlem u siebie w miescie i sprzedawca po vin twierdzil ze beda pasowac ale wysokosc otworow jest kilka cm wyzej niz te co mam . Pytanie czy ktos z tym sie spotkal bo z tego co wiem to przy dwutloczkowychb jest różnica z rozstawem srub 13 albo 16 Cm ale nic mi nie wiadomo żeby wysokość była inna. Może sprzedawca się pomylil? Czy może wczesniejszy wlasciciel robił jakiegoś swapa?


zdjecie
  
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10714
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 31-08-2023, 08:56   

Różnie było w tych galantach. Moze ktoś grzebał..

jest na FB grupa sprzedaży części do mitsu. Tam pewnie kupisz co trzeba i doradzą.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
savagger995 
Forumowicz
Savagger

Auto: Galant 99', 6a13
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Lis 2014
Posty: 204
Skąd: Iłża
Wysłany: 15-03-2025, 13:12   

Pytanie dotyczące przednich tarcz. Moje auto posiada zaciski dwutłoczkowe z pierwszego liftu , więc zgodnie z tematem powinieniem wybrać tarczę o rozmiarze 276/24. Sprzedawca stwierdzil po numerze vin że do mojego auta powinieniem zakupić tarczę 276/26. Nie jestem pewien ale ktoś pisał w temacie że można zastosować ta grubszą tarczę. Jest w stanie ktoś to potwierdzić?. Mój vin: JMBSNEA2AWZ003540
  
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24316
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 15-03-2025, 20:48   

Fabrycznie masz 276/24 i zostań przy nich.
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10714
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 17-03-2025, 09:02   

Jak lekko podpicujesz zaciski wejdzie grubsza tarcza 26mm
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24316
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 17-03-2025, 10:54   

Marcino napisał/a:
Jak lekko podpicujesz zaciski wejdzie grubsza tarcza 26mm

A to nie jarzmo ogranicza? tarcza się w nim zmieści bez przesuwania?
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10714
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 17-03-2025, 14:03   

No o jarzmo chodziło, trzeba szlifnac i wejdzie, przecież tak było praktykowane.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.