Przesunięty przez: roch_27 22-09-2008, 20:13 |
[EAxx] Tarcze i klocki hamulcowe |
Autor |
Wiadomość |
ZEKORI
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.5 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2021 Posty: 42 Skąd: Zduńska Wola
|
Wysłany: 22-03-2023, 08:20
|
|
|
Turtles napisał/a: | Ate widze nie ma klocków o tym numerze? |
Quaro QP7145C |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21947 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 23-03-2023, 07:37
|
|
|
Co byś nie założył i tak nie będzie hamować i się powygina bardzo szybko. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10714 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 23-03-2023, 09:13
|
|
|
Hugo napisał/a: | Co byś nie założył i tak nie będzie hamować i się powygina bardzo szybko. |
Mam teraz poliftowe ATE 26mm i hamuja dobrze, ale ja raczej lekko hamulce używam |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Turtles
Nowy Forumowicz
Auto: GALANT 2.5 V6/120KW/99r/Sedan
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lis 2022 Posty: 28 Skąd: Zamość
|
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24316 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 23-03-2023, 13:36
|
|
|
to mi się pogięło dość szybko, nie było to byle co w pudełku blue print, które zaraz po założeniu miało bicie, ale pogięło się szybciej od zimmermana, który wytrzymał 2 miesiące (drugie tyle bujałem się z reklamacją)
aby jeździć kupiłem jakieś tarcze febi i na tych auto zostało sprzedane po paru latach |
|
|
|
 |
Turtles
Nowy Forumowicz
Auto: GALANT 2.5 V6/120KW/99r/Sedan
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lis 2022 Posty: 28 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 23-03-2023, 13:48
|
|
|
u mnie tez zimmerman wytrzymal kilka miesiecy takze tez nie polecam
wychodzi ze trzeba stestowac tego rotingera , klocki ferodo to na forum duzo osob sie wypowiadalo dobrze z tego co przejrzalem ten temat |
|
|
|
 |
marecki
Forumowicz
Auto: Galant 2.5 V6 Sport Edition
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 09 Wrz 2012 Posty: 161 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 23-03-2023, 17:09
|
|
|
U mnie tarcze Febi już drugi raz zawitały,pierwszy komplet a w sumie jedna tarcza się zwichrowala ale to przez niesprawny zacisk,ogólnie są ok,nawet dobrze pokryte i nie rdzewieją tak szybko
Do tego kupiłem (pierwszy raz w życiu) klocki Bosch,które maja przynajmniej wkładki tłumiące i jestem z nich zadowolony gdzie reszta producentów już tego nie stosuje chyba a ostatnio przerabiałem
Klocki Ate - strasznie pylą,Ferodo i Textar tak sobie. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10714 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 24-03-2023, 13:21
|
|
|
marecki napisał/a: | Klocki Ate - strasznie pylą |
Jak hamują to pyla. Ja mam ciemne felgi i mi to nie przeszkadza |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Turtles
Nowy Forumowicz
Auto: GALANT 2.5 V6/120KW/99r/Sedan
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lis 2022 Posty: 28 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 29-08-2023, 20:11
|
|
|
ktos ma namiar na jarzmo zacisku przod ?
galant 99rok sedan
[ Dodano: 30-08-2023, 19:38 ]
Witam znalazlem u siebie w miescie i sprzedawca po vin twierdzil ze beda pasowac ale wysokosc otworow jest kilka cm wyzej niz te co mam . Pytanie czy ktos z tym sie spotkal bo z tego co wiem to przy dwutloczkowychb jest różnica z rozstawem srub 13 albo 16 Cm ale nic mi nie wiadomo żeby wysokość była inna. Może sprzedawca się pomylil? Czy może wczesniejszy wlasciciel robił jakiegoś swapa?
zdjecie |
|
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10714 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 31-08-2023, 08:56
|
|
|
Różnie było w tych galantach. Moze ktoś grzebał..
jest na FB grupa sprzedaży części do mitsu. Tam pewnie kupisz co trzeba i doradzą. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
savagger995
Forumowicz Savagger
Auto: Galant 99', 6a13
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Lis 2014 Posty: 204 Skąd: Iłża
|
Wysłany: 15-03-2025, 13:12
|
|
|
Pytanie dotyczące przednich tarcz. Moje auto posiada zaciski dwutłoczkowe z pierwszego liftu , więc zgodnie z tematem powinieniem wybrać tarczę o rozmiarze 276/24. Sprzedawca stwierdzil po numerze vin że do mojego auta powinieniem zakupić tarczę 276/26. Nie jestem pewien ale ktoś pisał w temacie że można zastosować ta grubszą tarczę. Jest w stanie ktoś to potwierdzić?. Mój vin: JMBSNEA2AWZ003540 |
|
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24316 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 15-03-2025, 20:48
|
|
|
Fabrycznie masz 276/24 i zostań przy nich. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10714 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 17-03-2025, 09:02
|
|
|
Jak lekko podpicujesz zaciski wejdzie grubsza tarcza 26mm |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24316 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 17-03-2025, 10:54
|
|
|
Marcino napisał/a: | Jak lekko podpicujesz zaciski wejdzie grubsza tarcza 26mm |
A to nie jarzmo ogranicza? tarcza się w nim zmieści bez przesuwania? |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10714 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 17-03-2025, 14:03
|
|
|
No o jarzmo chodziło, trzeba szlifnac i wejdzie, przecież tak było praktykowane. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
|