[EA5A/W 2.5] Regulacja obrotów. Czyszczenie przepustnicy |
Autor |
Wiadomość |
komarsnk
Mitsumaniak mocno uzależniony
Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 08 Maj 2009 Posty: 1908 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 13-11-2014, 08:18
|
|
|
dmi, kopułkę i palec można profilaktycznie przyjrzeć/przeczyścić - będzie tylko lepiej (oczywiście jeśli się nic nie uszkodzi) |
_________________ Galant EA5A '02 Avance A/T LPG STAG-4+Gurtner Black+Hana Gold
Był: Galant EA5W '97 M/T
Był: Ford Scorpio 2.5 TDVM '92
Był: Ford Sierra 2.0 OHC '91
Był: Opel Ascona 1.6 S Coupe '85 bandyta |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10700 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 13-11-2014, 12:58
|
|
|
Dmi daj znac czy jest różnica po czyszczeniu. U mnie nie było żadnej. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
dmi
Mitsumaniak

Auto: Avance 2.5 V6 A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 30 Paź 2013 Posty: 475 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 13-11-2014, 14:47
|
|
|
zabiorę się za to jutro(zrobie zdjęcia) choć tak jak pisałem, baardzo minimalne drgania i wg. mnie porównywalne na benzynie jak i na lpg |
|
|
|
 |
Vice
Nowy Forumowicz
Auto: 2.5V6 sedan, 2003
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sie 2019 Posty: 11 Skąd: Polska
|
Wysłany: 25-03-2025, 08:46
|
|
|
deejay napisał/a: | odłacz akumulator i poczekaj ok 1 min, ponownie odpal silnik i poczekaj na właczenie wentylatora , i tak krokowy bedzie się uczył obrotów na nowo razem z EKU przez ok 2-3 dni |
Czy można tę procedurę zrobić na ciepłym silniku, czy musi być całkowicie zimny? |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24307 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 25-03-2025, 12:09
|
|
|
Vice napisał/a: | na ciepłym silniku | włączenie wentylatora = silnik jest gorący |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10700 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 26-03-2025, 08:17
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | Vice napisał/a: | na ciepłym silniku | włączenie wentylatora = silnik jest gorący |
Na właczenie wentylatora trzeba troche poczekać - o on startuje tak łagodnie a nie jak w niektórych na max obroty. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
|