 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Czujnik ABS - komunikat ASC OFF SERVICE REQUIRED |
Autor |
Wiadomość |
Lukaaszz
Forumowicz
Auto: Lancer 1.8 SB '13
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Maj 2018 Posty: 33 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 12-10-2023, 16:50
|
|
|
Cześć,
Pojawił mi się w dniu wczorajszym komunikat ASC OFF Service Required. Żeby było ciekawie to błąd wyskoczył po wyłączeniu silnika w raz z innymi komunikatami typu, że silnik przegrzany, AFS uszkodzony, ABS uszkodzony i wszystkie inne kontrolki - niestety mimo zamknięcia auta to zegary dalej z błędami się wyświetlają ( musiałem odpiąć aku, bo za pewnie by się wszystko świeciło całą noc ). Gdzie mogę szukać przyczyny? Komputer zwariował? Od razu dodam, że za nim pojawiły się błędy po wyłączeniu silnika to wpadłem w dziurę na jedni przednim prawym kołem na odcinku jakieś 500m od domu ale nic wielkiego się nie wydarzyło. Reasumując czy taki objaw w Mitsu jest, że coś się wysypie to zegary wyrzucają wszystkie błędy świata?
Edit. Już jest wszystko ok - komputer miał jakiś "odchył" - wszystkie błędy zniknęły i wróciło do normy. |
|
|
|
|
 |
Jaro1974
Mitsumaniak Outsilverman ;-)

Auto: O1 bez T, EA5W i moto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 57 razy Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 20738 Skąd: Z outlandera ;-) LRY ;-)
|
Wysłany: 01-04-2025, 23:40
|
|
|
Witam wszystkich. Mam mały problem, mianowicie kupiłem lancera 1.8 z 2009 roku i po chwili jeżdżęnia padł mu silnik. Po wymianie silnika na silnik z outlandera 2.4 zaczęło wywalać mi komunikat ASC OFF Service Required. Dzieje się to losowo - raz chwilę po ruszeniu z miejsca, czasami po przejechaniu kilku kilometrów. Błąd jaki mi wyskakuje to P1241.W momencie wywalenia komunikatu auto wchodzi w tryb awaryjny. Dodatkowo po podjechaniu do znajomego, znalazł on jeszcze błędy U1417, C121C i C2100. Po wyłączeniu stacyjki i odczekaniu chwili komunikat znika i silnik pracuje normalnie ale check świeci nadal. Soft do sterownika silnika został wgrany od 2.4. Może ktoś z Was spotkał się z taką sytuacją i może ewentualnie podpowiedzieć gdzie szukać rozwiązania? Pozdrawiam. |
_________________ Admirał Gwiezdnej Floty
Pomogłem - kilknij POMÓGŁ
carisma http://forum.mitsumaniaki...p=940699#940699
outlander http://forum.mitsumaniaki...1289542#1289542
S40 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1581589#1581589
EA5W A/T '02 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1636386sid=8c835a59cb4250aa44c46bb3733c4f92#1636386
"Memories are the most important things that we remain to remember the most moving ones flowing from the depths of the HEART, recorded to the end of LIFE"
wozidełka; FSM 126P - 1995-1999; FSO 1500 - 1999-2004; seat ibiza 1.2 - 2004-2008; carisma 1.9td GLX - 2007-2014; megane 1.4 energy - 2008-2014; O1 - 2014- ; suzuki epicuro UC 125 - 2016 - ; honda CBF 125R - 2017 - ; volvo s40 1.9 Di- 2018 - 2020; EA5W A/T - 2020 - 2024 "RIP"; EA5A A/T 2024 - ?
"A co ja mogę - przecież tylko zwykłym szeregowym mitsumaniakiem już nie jestem "
ルブリン
 |
|
|
|
 |
|
|