 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Gal Anonim SE 2.5 by bbandi |
Autor |
Wiadomość |
Ronin78PL
Forumowicz
Auto: L200 136KM AT 2007
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Kwi 2025 Posty: 38 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 19-05-2025, 12:27
|
|
|
alinanowak735 napisał/a: | Szczerze myślałam, że wystarczy oczyścić posmarować odrdzewiaczem . później sprayem podkład. Spróbuje sama może mi się uda zrobić to porządnie. |
Zależy od odrdzewiacza, mi Bartosal Strong (50% kwas fosforowy) wyżarł rdzę do gołej blachy, potem neutralizacja PH chemią mocno zasadową, na to "okrętówka", chlorokauczuk i wosk. Jak się spisze czas pokaże. |
|
|
|
 |
bbandi
Forumowicz

Auto: Galant SE 2.5V6 98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Paź 2011 Posty: 603 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 19-05-2025, 17:27
|
|
|
Wrócę jeszcze do tej klimy, zauważyłem że jak włączę tryb Auto to wtedy klima mi działa i przejechałem z 40km i działała non stop, zawsze używałem trybu Eco a tam klapy nawiewów się nie regulują, być może mi się klapy zacięły a tryb Auto je odblokował i dlatego działało, nie wiem czy możliwe jest aby po włączeniu zabezpieczenia zrobić tyle km z klimą działająca jakby nigdy nic, jeszcze sprawdzę to i jeśli na Auto będzie działać to pojeżdżę w tym trybie dłużej żeby klapy troche popracowały. |
_________________
 |
|
|
|
 |
bbandi
Forumowicz

Auto: Galant SE 2.5V6 98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Paź 2011 Posty: 603 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 05-06-2025, 10:06
|
|
|
Po wymianie uszczelki pod pokrywą wcześniej znikało 0.5L oleju na 1k km a teraz mało co ubyło
Nie wiem czy wymieniać świece zapłonowe profilaktycznie, niby nic się nie dzieje ale 13lat nie wymieniane oraz nie wiem ile wcześniej poprzednicy wymieniali, zrobiłem 60k km. |
_________________
 |
|
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24295 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 05-06-2025, 13:22
|
|
|
Możesz założyć tanie świece jak K20TT od Denso - wymiana na pewno nie zaszkodzi. |
|
|
|
 |
bbandi
Forumowicz

Auto: Galant SE 2.5V6 98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Paź 2011 Posty: 603 Skąd: Rzeszów
|
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24295 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 06-06-2025, 09:23
|
|
|
ja je zakładałem do V6 - niestety nie pomogę w wyborze, bo nie mam tego Galanta od 7 lat i nie pamiętam parametrów np. średnicy gwintu |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21939 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 06-06-2025, 21:44
|
|
|
Świece DENSO K20TT pasują do silnika 2,5 V6.
Co do kabli zapłonowych to tylko SEIWA lub Blue Print. NGK to największy śmieć jaki można kupić, nawet ich nie zakładaj, bo szkoda czasu. Pękają w nich fajki i robi się przebicie do masy w kanale świecy. |
|
|
|
 |
|
|