Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
2.4 MIVEC 170 KM i LPG - wasze doświadczenia - podsumowanie
Autor Wiadomość
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 13-03-2020, 09:03   

Tak jak napisali koledzy wyżej, niech gazownik ustawia jak powinno być bo żadne błędy nie powinny wyskakiwać a jak się pojawiają to nie najlepiej jednak świadczy o tym gazowniku bo dobrze wykonana instalacja i dobrze wyregulowana nie powinna dawać żadnej różnicy w jeździe.
Firma Alex to producent wtryskiwaczy Barracuda :) Reduktor ACR01 czarny do 150KM jest jedynym chyba ewenementem bo obrabia prawie 200KM :) ale bywa zawodny co zależy od partii. Jedne wytrzymają bez problemów ponad 100 tys a inne i po 20 tys mają problemy z ciśnieniem. Do około 250KM świetny i niedrogi jest reduktor Magic 3 Compact.
Jeśli reduktor puszcza w podciśnienie to lepiej odrazu go wymienić bo to może być niebezpieczne, może dojść do wybuchu kolektora ssącego podczas odpalania auta.
Jeśli reduktor jest dobrany odpowiednio do mocy a instalacja przełącza się na benzynę przy gwałtownym przyspieszaniu to oczywiście może być jego wina ale tez bardzo często tego przyczyną jest zła regulacja górnego zakresu a w zasadzie jej brak. To właśnie regulacja z sondą AFR za to odpowiada. Wielu gazowników to bagatelizuje a wtedy ten zakres jest najczęściej bardzo przelany a więc wtryski leją wtedy jak z wiadra więc ciśnienie spada na tyle że instalacja się przełącza na benzynę. Auto na dodatek pali więcej i jest bardziej mułowate przy przyspieszaniu.
 
 
PeWu_88 
Nowy Forumowicz

Auto: Golf VII 1.4 140 KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lip 2021
Posty: 19
Skąd: Szczecin
Wysłany: 31-05-2025, 21:10   

Patrząc na datę ostatniego posta, czuje się jak ostatni naiwniak licząc, że ktoś mi odpowie jednak nie mam nic do stracenia a temat idealnie wpisuje się w kontekst mojego pytania.

Jeśli zdecyduje się na zakup OT2 to będzie to PB. Interesuje mnie kwestia prześwitu i zabezpieczenia zwisającej pod autem butli. Na jednym z ogłoszeń zauważyłem, że butla wystaje dość poważnie poniżej zderzaka. Może kwestia perspektywy a może nie.
Trochę bez sensu brać auto 4x4 i zastanawiać się czy nie będę szorować butlą jadąc po polnych koleinach.
Jak to wygląda u Was Panowie? Da się jakoś zminimalizować "zwis"? Butla w bagażniku zabiera potrzebną mi przestrzeń czyniąc go niepraktycznym.
 
 
m4rud3r 
Forumowicz


Auto: Outlander II 2.4 Mivec 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 439
Skąd: Suwałki
Wysłany: 17-06-2025, 22:32   

Zależy jaką butlę weźmiesz. Ja miałem do wyboru bodajże 45 lub 52l , wziąłem 45. 52 wystawała by parę cm więcej. Póki co o nic nie zahaczyłem, zdarza mi się jeździć autem po placach budowy. Z tyłu mam sprężyny Lesjoforsy i 3 rząd siedzeń. Jak nie zapomnę to postaram się zmierzyć ile mam od dołu butli do podłoża w obecnym stanie auta.
  
 
 
PeWu_88 
Nowy Forumowicz

Auto: Golf VII 1.4 140 KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lip 2021
Posty: 19
Skąd: Szczecin
Wysłany: 17-06-2025, 22:47   

m4rud3r napisał/a:
Zależy jaką butlę weźmiesz. Ja miałem do wyboru bodajże 45 lub 52l , wziąłem 45. 52 wystawała by parę cm więcej. Póki co o nic nie zahaczyłem, zdarza mi się jeździć autem po placach budowy. Z tyłu mam sprężyny Lesjoforsy i 3 rząd siedzeń. Jak nie zapomnę to postaram się zmierzyć ile mam od dołu butli do podłoża w obecnym stanie auta.


Będę wdzięczny. Ewentualnie jakaś fotka na butle z poziomu krawędzi zderzaka. przypatrując się OT2 parkującym tu i ówdzie zauważyłem, że niektóre butle wystają mniej. Ile litrów wchodzi Ci do 45? 80% tj. 36?
Pozdrawiam i dziękuje za odpowiedź.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24303
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 18-06-2025, 06:52   

Wygięcie pływaka daje możliwość zatankowania więcej niż 80%.
 
 
m4rud3r 
Forumowicz


Auto: Outlander II 2.4 Mivec 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 439
Skąd: Suwałki
Wysłany: 29-06-2025, 00:50   

Mam butle jednak 52L :D
Do dolnej krawędzi butli mam ok 30 cm.
Do wieszaka na koło zapasowe (bo w nim siedzi butla) jest ~26 cm.
Tłumik końcowy jest niżej niż butla ;-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.