Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Pajero 1.8 GDI nierówna praca nie wkręca sie na obroty
Autor Wiadomość
OlekBoronów 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Cze 2025
Posty: 2
Skąd: Boronów
Wysłany: 24-06-2025, 19:00   Pajero 1.8 GDI nierówna praca nie wkręca sie na obroty

Witam
Mam problem z Moim Pajero 1,8 GDI samochód na wolnych pracuje nierówno, podczas gwałtownego dodania gazu nie wkręca się płynnie, Jak trzymam gaz równo, silnik ładnie pracuje. Ma ciężko przekroczyć 4 tyś obrotów.. Jazda prawie nie możliwa.

Co zrobiłem:
kompresja ok 14 Bar na cyl
Pompa zpolerowania, trzyma na wolnych ok 2.81V po przegazowaniu różnie ale raczej delikatnie spadnie i od razu wzrośnie nawet do 3V
Cewki podmieniałem, fajki nowe.
świece wszystkie czarne już wymieniane.
Brak błędów w sterowniku...

Czy macie może jakieś pomysły co to może być.
Albo co dalej robic.
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 20992
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 24-06-2025, 19:18   

Który rocznik pajero?
Poszukaj na forum tematu: o filterkach pompy WC w gdi.
Na pewno coś będzie w dziale carismy.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
OlekBoronów 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Cze 2025
Posty: 2
Skąd: Boronów
Wysłany: 24-06-2025, 22:01   

Filterek nowy w pompie...

rocznik 2000

zapomniałem dodać że rozrząd też sprawdzałem

[ Dodano: 25-06-2025, 13:18 ]
Mierzyłem dzisiaj jeszcze raz ciśnienia na cylindrach..
1 16,7
2 16,5
3 18
4 18,2

Troszkę wysokie jak na benzyniaka. Na forum znalazłem informację, że ten silni powinien mieć 15,5 ??

[ Dodano: 25-06-2025, 17:24 ]
Sprawdziłem kąt zapłonu i o dziwo jest opóźniony o jakieś 5-10 stopni, sprawdzałem rozrząd oraz górny martwy czy pokrywa się z oznaczeniem, i jest ok. Co może być przyczyna tak opóźnionego zapłonu... Muszę dobrać się do koronki czy ona nie jest jakoś źle zamontowana.

[ Dodano: 26-06-2025, 14:53 ]
Zapłon udało się naprawić ktoś uszkodził pierścień impulsowy czujnika wałka rozrządu, teraz zapłon jest prawidłowy.

Silnik jednak dalej przerywa, przy gwałtownym dodawaniu gazu..
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.