 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Pajero 1.8 GDI nierówna praca nie wkręca sie na obroty |
Autor |
Wiadomość |
OlekBoronów
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Cze 2025 Posty: 2 Skąd: Boronów
|
Wysłany: 24-06-2025, 19:00 Pajero 1.8 GDI nierówna praca nie wkręca sie na obroty
|
|
|
Witam
Mam problem z Moim Pajero 1,8 GDI samochód na wolnych pracuje nierówno, podczas gwałtownego dodania gazu nie wkręca się płynnie, Jak trzymam gaz równo, silnik ładnie pracuje. Ma ciężko przekroczyć 4 tyś obrotów.. Jazda prawie nie możliwa.
Co zrobiłem:
kompresja ok 14 Bar na cyl
Pompa zpolerowania, trzyma na wolnych ok 2.81V po przegazowaniu różnie ale raczej delikatnie spadnie i od razu wzrośnie nawet do 3V
Cewki podmieniałem, fajki nowe.
świece wszystkie czarne już wymieniane.
Brak błędów w sterowniku...
Czy macie może jakieś pomysły co to może być.
Albo co dalej robic. |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 20992 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 24-06-2025, 19:18
|
|
|
Który rocznik pajero?
Poszukaj na forum tematu: o filterkach pompy WC w gdi.
Na pewno coś będzie w dziale carismy. |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
OlekBoronów
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Cze 2025 Posty: 2 Skąd: Boronów
|
Wysłany: 24-06-2025, 22:01
|
|
|
Filterek nowy w pompie...
rocznik 2000
zapomniałem dodać że rozrząd też sprawdzałem
[ Dodano: 25-06-2025, 13:18 ]
Mierzyłem dzisiaj jeszcze raz ciśnienia na cylindrach..
1 16,7
2 16,5
3 18
4 18,2
Troszkę wysokie jak na benzyniaka. Na forum znalazłem informację, że ten silni powinien mieć 15,5 ??
[ Dodano: 25-06-2025, 17:24 ]
Sprawdziłem kąt zapłonu i o dziwo jest opóźniony o jakieś 5-10 stopni, sprawdzałem rozrząd oraz górny martwy czy pokrywa się z oznaczeniem, i jest ok. Co może być przyczyna tak opóźnionego zapłonu... Muszę dobrać się do koronki czy ona nie jest jakoś źle zamontowana.
[ Dodano: 26-06-2025, 14:53 ]
Zapłon udało się naprawić ktoś uszkodził pierścień impulsowy czujnika wałka rozrządu, teraz zapłon jest prawidłowy.
Silnik jednak dalej przerywa, przy gwałtownym dodawaniu gazu.. |
|
|
|
 |
|
|