 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Tylny stabilizator |
Autor |
Wiadomość |
Adampio
Nowy Forumowicz

Auto: L300 kamper 1,6 LPG, '84
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sty 2024 Posty: 13 Skąd: z nienacka
|
Wysłany: 05-07-2025, 15:31 Tylny stabilizator
|
|
|
Panowie, poszukuje osoby, która ma w Pierwszym Pajero (z tylu resory piórowe) tylny drążek stabilizacyjny. Według mądrych książek, pojawił sie on fabrycznie dopiero w wersji Drugiej, ale znalazłem stronę, ktora oferuje taki drążek do Pajero I/II/III i do Hundaia Gallopera, ale najpierw chciałbym cos takiego zobaczyć w naturze. |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21065 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 05-07-2025, 17:44
|
|
|
Wydaje mi się że drążek stabilizatora z piórami był w PI ale tylko w wersji long 5d.
Oczywiście znawcą tematu nie jestem .
Może jakiś pasjonat, właściciel PI się jeszcze wypowie w temacie . |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10780 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 02-10-2025, 11:05
|
|
|
Własnie mój znajmy kupił - kupiliśmy razem P1 z 1990r. I jak był u mnie na kanale to wygladało ze ma drążek stabilizatora z tyłu, i resor też.
Jak przyjedzie a napewno przyjedzie na coś do roboty na kanał to zrobie zdjecie.
A wogule to niezły traktor to jest. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
|
|