 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
| Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
|
Outuś |
| Autor |
Wiadomość |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 824 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21076 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 22-07-2025, 07:06
|
|
|
Co dokładnie chcesz sprawdzić: błędy, parametry pracy silnika, odpalić jakieś ukryte opcje |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11275 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 22-07-2025, 22:03
|
|
|
Na tę chwilę chciałbym sprawdzić korekty wtryskiwaczy, i synchronizację wałków.
Jutro jestem umówiony w jednym warsztacie, więc zobaczymy czy chłop da radę połączyć się ze sterownikiem. Okaże się też, czy jest w stanie coś zbadać. Bądź co bądź, to jednak japońskie oprogramowanie. Jeśli nie podoła zadaniu, to chętnie skorzystam z usług innego fachowca. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 522 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21970 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 25-07-2025, 06:56
|
|
|
| Krzyzak, serio, Outlander IIIg przed liftem z tymi białymi lampami z tyłu Ci się podoba? |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10816 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 25-07-2025, 07:20
|
|
|
| Hugo napisał/a: | | Krzyzak, serio, Outlander IIIg przed liftem z tymi białymi lampami z tyłu Ci się podoba? |
Ten akurat jest totalnie bleee, taki nijaki |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 522 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21970 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 25-07-2025, 09:43
|
|
|
| Marcino, to jest po prostu pasztet. Przod też tragedia, nawet od boku to auto jest ohydne. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 652 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24484 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 25-07-2025, 19:49
|
|
|
| Hugo napisał/a: | | Krzyzak, serio, Outlander IIIg przed liftem z tymi białymi lampami z tyłu Ci się podoba? |
Właściwie to tak i nawet bardziej z przodu. A na pewno bardziej niż ten design ala predator po lifcie. Nie mówię, że bym takiego kupił, ale oceniam tylko i wyłącznie outlandery. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 522 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21970 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 26-07-2025, 21:48
|
|
|
No to znowu mamy inne zdanie, podobnie jak kiedyś w przypadku Jaguara |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11275 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 25-08-2025, 22:04
|
|
|
Dłuższą chwilkę nic nie pisałem, chociaż Outlander bardzo lubi, jak się coś przy nim robi.
Diagnostyka nie pokazała nic po za nieszczelnością w dolocie. Zostało to naprawione, chociaż to taka chwilowa naprawa, i zapewne po czasie wróci. Szukam alternatywy, bo oryginalny element jest zbyt drogi, aby go kupić.
Wymieniłem przedni krzyżak na wale napędowym, bo był już w agonalnym stanie, i mocno dawał o sobie znać, podczas jazdy na stałym napędzie.
Po za tym srebrne plastiki wnętrza zostały pomalowane na kolor czarny połysk. Nie wszystkie trzeba malować, ponieważ te na desce rozdzielczej są wykonane z czarnego plastiku, i po usunięciu srebrnej farby można je ładnie wypolerować. Na tę chwilę zostały mi od wypolerowania jeszcze dwa takie plastiki, i wnętrze jako tako będzie ogarnięte. Można się będzie zająć wizerunkiem zewnętrznym... |
_________________
 |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 824 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21076 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 08-09-2025, 21:51
|
|
|
| Dzisiaj chyba outuś widziany w Radomsku w okolicy szpitala. |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11275 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 09-09-2025, 21:37
|
|
|
Jest to możliwe, aczkolwiek sporo takich tutaj się porusza. Natomiast nie widziałem, aby któryś po za moim posiadał felgi z trzeciej generacji.
Osobiście uważam, że te obręcze lepiej wyglądają na drugiej generacji, niż na tej, do której zostały zaprojektowane. |
_________________
 |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11275 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 01-11-2025, 20:45
|
|
|
Jakiś czas temu przednie zawieszenie w outlanderze zaczęło stukać. Na prawej końcówce drążka kierowniczego zrobił się luz. Z tego co pamiętam, ona miała uszkodzoną osłonę gumową, i zakładałem nową jakoś w styczniu chyba. Nową osłonę znaczy. Ale wtedy sworzeń luzu nie miał. mimo że wymieniłem smar, to i tak zużyła się. Kupiłem nową końcówkę firmy 555, i teraz nic nie stuka. Znalazłem też inne uszkodzenia.
Obie osłony gumowe sworzni wahaczy kończyły swój żywot. Z prawej strony była już przerwana, a z lewej przerwała by się niebawem. Znalazłem w sprzedaży osłonki z febesta, cena była znakomita, więc takie właśnie teraz jeżdżą. Sama wymiana jest prosta i szybka, w porównaniu do Galanta.
Od kiedy założyłem srebrne felgi, zastanawiałem się, jakie klocki hamulcowe są założone, bo pylenie ich jest bardzo znikome. Okazuje się, że są to klocki ceramiczne. Fajne jest to że nie pylą, i felga jest czysta. Ale mam wrażenie, że one słabo hamują. Galant na jednotłokowym zacisku wypada lepiej. Jest bardziej czuły.
Nie wiem, czy to wina klocków. To moje pierwsze zderzenie z tym typem okładzin. Dla jasności, prowadnice chodzą dobrze, tłoczki również.
Taka mała aktualizacja z życia Outusia. Mam troszkę pomysłów na dalsze prace przy nim, chociaż zimno się zrobiło, i trochę mi się nie chce siedzieć w kanale. tym bardziej, że są to prace mało wygodne. |
_________________
 |
|
|
|
 |
|
|
|