 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
naprawa skrzyni biegów CVT- proszę o pomoc |
Autor |
Wiadomość |
przemko88
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander 3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lip 2025 Posty: 1 Skąd: Aleksandrów Łódzki
|
Wysłany: 25-07-2025, 04:44 naprawa skrzyni biegów CVT- proszę o pomoc
|
|
|
Dzień dobry, mam problem. Pacjent Outlander 3 2.4 benz+lpg. Obecny przebieg 132 000 Oddałem auto do mechanika w celu wymiany rozrusznika oraz koła zamachowego(połamane zęby), wymiany oleju w silniku. Odebrałem auto i po przejechaniu 100 km auto zaczęło dziwnie sie zachowywać przy ruszaniu zaczęło szarpać i słychać było jakby klekot dobiegający spod przedniego mostu. Inne objawy to przy przekroczeniu prędkości np 120 km/h nagle obroty z 4000 spadały na 3000. Albo z 3000 na 2000 i zaczeła wskazówka od obrotów się podwyższać i opadać. Wróciłem do serwisu- poprosiłem o wymianę oleju w skrzyni. Serwisanci stwierdzili że brakuje 1,5 l oleju w skrzyni. Ostatni raz wymieniany 80 k - metoda statyczna. Olej wymieniony Problem nie ustąpił. Serwisanci zarzekają się że przy wymianie koła zamachowego nie było wycieku oleju. Auto znów oddane do nich - informacja - - stwierdzili że zepsuty reduktor(zluzowana bieżnia) oraz coś ze skrzynią- ślizgające się sprzęgło- lecz specami od skrzyń nie są. Przejechałem 80 km autem - dramat wyskoczył check"transmission service required". Auto ledwo się porusza - obecnie. Trudo mu się ruszyć, jak się już rozpędzi to jakoś jedzie. Jak dojeżdzam do świateł, ronda to auto tak jakby nie może załapać - skrzynia wyje i dopiero po 10 sek próbuje ruszyć z prędkością żółwia. Błagam o pomoc -proszę o polecenie sprawdzonego diagnosty, mechanika łódzkie, świętokrzyskie, mazowieckie- wszystko w obrębie 100 km- auto przyjedzie lawetą. Służę pomocą w zdobyciu cześci do wymiany w postaci używanej skrzyni/reduktora --- kolega od którego kupilem auto zaoferował pomoc w zdobyciu w/w elementów. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10731 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 25-07-2025, 08:22
|
|
|
Co mogło pojść nie tak gdy wymieniali koło zmachwo. A swoja droga też znam outlandera 2.0 który już miał wyanieniany rozrusznik, a nie miał zbyt duzego przebiegu |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24337 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
|
|
|
 |
To_Masz
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander III 2.4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lip 2022 Posty: 4 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 27-07-2025, 19:09
|
|
|
U mnie (Outlander III 2.4 2019 - dla jasności bez "start-stopu") rozrusznik "skończył się" przy przebiegu 95 tys. |
|
|
|
 |
|
|