Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wymiana rozrządu ASX 1.8 diesel
Autor Wiadomość
Polj4ik 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi ASX 1.8 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 22 Paź 2020
Posty: 16
Skąd: Rybnik
Wysłany: Wczoraj 13:54   Wymiana rozrządu ASX 1.8 diesel

Szanowni znawcy ASXów, na stanie pacjent mitsubishi ASX 1.8 did z 2011r, który ma 350k przebiegu i jakby nic mu nie dolega zbytnio ale wydaje mi się, że czas wymienić rozrząd? Czy ktoś wymieniał? Mechanik mówi, że jest tam łańcuch i nie wymienia się w tym aucie rozrządu. To prawda? Jeśli się wymienia to macie do polecenia kogoś kto w to umie w rejonie Rybnika, Żor, ewentualnie Katowic? Czytałam instrukcję ale mechanik zrobił mi wodę z mózgu. Auto ma nowe wtryski, nie chciałabym żeby strzelił rozrząd...
 
 
zbigniew77 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC 2018r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Sty 2019
Posty: 212
Skąd: Przemyśl
Wysłany: Dzisiaj 11:45   

W silniku 1.8 DiD i 1,6 benzyna (4A92) występuje łańcuch rozrządu.
Łańcuch rozrządu teoretycznie jest bezobsługowy, czyli nie wymaga okresowej wymiany jak pasek.W praktyce jednak łańcuch może się rozciągnąć z czasem (zwłaszcza przy dużym przebiegu), co może powodować hałas (np. grzechotanie na zimnym silniku), błędy czujników położenia wałka rozrządu, a nawet ryzyko przeskoczenia łańcucha.
Objawy zużycia łańcucha to:

głośna praca silnika hałas po odpaleniu
nierówna praca silnika.
Nie ma ścisłego interwału jak w przypadku paska, ale po 200–250 tys. km warto rozważyć kontrolę stanu łańcucha.

Jeśli pojawią się objawy, należy skontrolować i ewentualnie wymienić cały zestaw rozrządu .

W tej sprawie skontaktuj się z naszym kolegą Pitt63 on jest z twojego rejonu ( Gliwice)a z tego co wiem to ma tam mechanika który zapewne ci to ogarnie
_________________
Zbigniew

Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.