[EA2A/W 2.0] Pompka sprzęgła - wymiana, regeneracja |
Autor |
Wiadomość |
lukasz45674
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant '97 4g63
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Mar 2015 Posty: 50 Skąd: internet
|
Wysłany: 01-12-2016, 17:49
|
|
|
Witam po raz kolejny:) Moje pytanie brzmi: czy oryginalna pompka sprzęgła jest firmy NABCO JAPAN?? Mam u siebie w galu taka i zastanawiam sie czy byla moze juz wymieniana. |
_________________ LUC |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 650 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24434 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 01-12-2016, 21:15
|
|
|
lukasz45674 napisał/a: | czy oryginalna pompka sprzęgła jest firmy NABCO JAPAN? | tak |
|
|
|
 |
savagger995
Forumowicz Savagger
Auto: Galant 99', 6a13
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Lis 2014 Posty: 205 Skąd: Iłża
|
|
|
|
 |
marecki
Forumowicz
Auto: Galant 2.5 V6 Sport Edition
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 09 Wrz 2012 Posty: 161 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 17-10-2023, 18:31
|
|
|
savagger995, opłaca się to regenerować?lepiej kupić cały nowy. |
|
|
|
 |
savagger995
Forumowicz Savagger
Auto: Galant 99', 6a13
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Lis 2014 Posty: 205 Skąd: Iłża
|
Wysłany: 17-10-2023, 22:20
|
|
|
a jest dostępna nowa chociaż w średniej jakości ? |
|
|
|
 |
marecki
Forumowicz
Auto: Galant 2.5 V6 Sport Edition
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 09 Wrz 2012 Posty: 161 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 18-10-2023, 18:42
|
|
|
Kup Ashika lub Blue Print,powinno być ok
A tak zapytam co się stało z Twoją? |
|
|
|
 |
savagger995
Forumowicz Savagger
Auto: Galant 99', 6a13
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Lis 2014 Posty: 205 Skąd: Iłża
|
Wysłany: 19-10-2023, 22:24
|
|
|
auto jak postoi kilka dni zaraz po odpaleniu jest problem z wbiciem biegu. Musze podpompować kilka razy aby skrzynia nie zgrzytała |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 650 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24434 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 20-10-2023, 06:46
|
|
|
A myślałeś o wysprzęgliku? Zrób komplet. |
|
|
|
 |
savagger995
Forumowicz Savagger
Auto: Galant 99', 6a13
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Lis 2014 Posty: 205 Skąd: Iłża
|
Wysłany: 21-10-2023, 23:09
|
|
|
masz rację wymienię odrazu całość .
[ Dodano: 02-05-2024, 15:24 ]
Problemów z pompą sprzęgła ciąg dalszy. Po względnym spokoju kilka miesięcy występuje kolejno nowy problem. Podczas wcisnięciu pedału sprzęgła przez dłuższy czas wystepuje problem z wybiciem biegu zazwyczaj jest to bieg wsteczny gdyż wtedy korzystamy ze sprzęgła dłuższy czas, występują trudności z wybiciem wybranego biegu. Tak jakby pompą nie trzymała ciśnienia. Pompa została zregenerowana kilka miesięcy temu. Wysprzęglik jest nowy blueprint. Odpowietrzane cisnieniowo i zwyczajnie grawitacyjne. Czy to kwestia ustawienia pedału sprzęgła, czy regulacja srubą cos da ? Gdzieś czytałem że niepoprawne ustawienie odległości pedału powoduje szybka degradację tejże pompki.Ale czy to prawda, z logicznego punktu widzenia nie powinno się tak dziać. |
Ostatnio zmieniony przez savagger995 03-05-2024, 08:41, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11251 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 02-05-2024, 23:21
|
|
|
Możliwości są dwie. Albo słabej jakości uszczelnienia, albo pompa w środku nie trzyma już wymiarów.
Bardziej bym stawiał, na tą pierwszą opcję. Jakość części zamiennych w tych czasach to jakaś kpina. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10778 Skąd: okolice Tczewa
|
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 522 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21962 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 20-09-2025, 15:42
|
|
|
Marcino, raczej pompka, jeśli z wysprzęglika nie ma wycieku to powinien być OK. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10778 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 22-09-2025, 09:10
|
|
|
Oki, weekend byl ładny nie ruszyłem nic. Musze sobie samochd zastępczy ogarnać aby troche nad galantem posiedzieć i dać mu ostanią szanse zanim się stan zacznie pogarszać.
[ Dodano: 23-09-2025, 13:37 ]
Hugo napisał/a: | Marcino, raczej pompka, jeśli z wysprzęglika nie ma wycieku to powinien być OK. |
Jednak wysprzęglik. Praktycznie tłoczek wyskoczył w palcach. Całe 25zł chyba wydałem na zestaw naprawczy z Autofrein bo 37zł zapłaciłem razem z gumkami drążka stabilizatora Yamato.
[url=https://postimg.cc/Hr1w8CgS] [/url |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
|