 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
| Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
|
Legenda we własnym garażu...Babcia ale wymiata! |
| Autor |
Wiadomość |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10845 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 09-06-2025, 11:04
|
|
|
| No to widzę ze zadowolony jestes z maszyny, I tak trzeba żyć!! |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5375 Skąd: Pińczów TPI
|
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5375 Skąd: Pińczów TPI
|
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10845 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 07-07-2025, 12:05
|
|
|
| Kraków - muzemum lotnictwa ? |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5375 Skąd: Pińczów TPI
|
|
|
|
 |
Jozefg
Nowy Forumowicz
Auto: Space Star 1,2 CVT, Yamaha125
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Cze 2025 Posty: 22 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 17-11-2025, 12:50
|
|
|
A myślałem że tylko ja wpadłem na taki 'pomysł' żeby na jednoślad się przesiąść...
Ale po kolei: pierwszy jednoślad to był motorower "RYŚ" a miałem wtedy lat chyba z 15, potem jakiś SHL przedwojenny bez amortyzatorów, potem Harley z koszem... Jeździło się po polach z kolegami - była frajda!
No i w wieku 17 lat dostałem prawo jazdy AB a był to rok 1963. Ile to już lat?
Na autko żadne nie było stać , pomijam fakt że musiał być talon .
W końcu udało się załatwić WSK na raty przez ORS z kwitkiem zakładu pracy.
Później już poszło: WSK się zdarła, była SHL , jakieś inne się trafiały aż do roku bodajże 1979 kiedy to przyprowadziłem z Niemiec Volkswagena garbusa, wtedy jednoślady poszły w odstawkę na dość długie lata...
Autka były różne: dwa Golfy, Audi, Mercedes , jakaś Toyota, Opel , nawet Fiat 126p.
Teraz Mitsubishi Space Star CVT.
Ale powoli zaczęło być tłoczno na ulicach, przejechać zna drugi koniec miasta to czasami makabra jakaś! I wtedy przyszło mi do głowy że przydatny był by skuter, wystarczy 50cm. I tak zrobiłem, kupiłem chińczyka.
Dość szybko miałem go dość! Przy blokadzie 45km/h nie da się jeździć! Na przelotówkach dozwolona 70km/h, kierowacze udają że skuterka nie widzą...
Pozbyłem się chińczyka i kupiłem skuter Yamaha HW125, do tego solidny kufer i dedykowaną szybę z osłonami na ręce. MSS czasami odpoczywa, po mieście wygodniej jeździć skuterem.
Któryś z kolegów narzekał na gaźniki - faktycznie regulacja może sprawiać jakiś problem ale to da się opanować. |
|
|
|
 |
|
|
|