|
Galant Marcino historia jednego z pierwszych EAW na MM |
| Autor |
Wiadomość |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10845 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 19-11-2025, 08:40
|
|
|
Ja dysze napewno rozwiercałem, bo to perzychodzi w jakiś standardach. Tu sie nie da zdjać duszy bo jest ona jednoczesnie koncówka wezyka.
Z tym podszybiem sprawdze, ale mialem to rozciete i nie było widać problmów |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10845 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 27-11-2025, 08:10
|
|
|
| Nadal mam przeciek - w weekend wyciągam dmuchawe i za nią bede szukał bo tam ze sciany grodziowej jakby podcieka |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
| |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11307 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 28-11-2025, 21:23
|
|
|
| To chyba najlepszy sposób, choć pracochłonny, i bardzo niewygodny. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10845 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 01-12-2025, 08:37
|
|
|
Od strony dmuchawy widac tyle co nic, w ,miare wszytko zaklejone uszczelaniaczem jak od góry rozcinałem. Najlepiej by całość wywalić tzn obudowe wentylatora i tek klima unit.
Pozbyłem się gumowej wykładziny z filcem wiec moze teraz bedzie lepiej widać |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
|
|