 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
| Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
|
Galant Marcino historia jednego z pierwszych EAW na MM |
| Autor |
Wiadomość |
Janq
Forumowicz

Auto: Primera P11GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 20 Lis 2015 Posty: 387 Skąd: LU/DW
|
Wysłany: Dzisiaj 0:11
|
|
|
Coś Ci powiem na temat poli z własnego doświadczenia (miałem kilka lat)- jak nie lubisz swojej budy i fabrycznych mastyk, które jeszcze się trzymają to ładuj poli.... Jak lubisz swoją budę i to, że mastyki się trzymają jeszcze budy - to szukaj oem wahaczy, a nawet odżałuj tą kasę i idź do ASO. Wahacz starczy Ci na kolejne 200+kkm.
Buda obrywa od poli i to bardzo, mastyki się odklejają i potem ruda szaleje pod nimi, zresztą tak samo jak i od obniżanego i utwardzanego zawieszenia.....
Ja u siebie z 4 lub 6 używanych OEM górnych wahaczy z niewiadomym przebiegiem poskładałem 2 wahacze. W 4 lata zrobiłem jakieś ponad 200kkm - i te wahacze żyją nadal i się nie tłuką ani nie skrzypią. Zamiennik wytrzymuje średnio 7-8kkm i kosztuje ok 150-180zł za sztukę, za coś względnie firmowego. OEM w ASO kosztuje/kosztował w okolicach 1500-2000zł/szt. Więc teraz szybka kalkulacja..... |
_________________ プリメーラ P11GT
_ |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10868 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: Dzisiaj 7:55
|
|
|
Z tyłu mam chyba nie OEM te poprzeczne bo oryginały były poprostu zgnite. Trochę na tym juz przejechałem.
Będe szukał gdzie leży przyczyna. Co do czesci OEM, przez 19lat nic do niego nie kupiłem OEM, no może uszczelke korka ale też nie w salonie i teraz chyba kopułkę. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
| |
|
|
|
 |
|
|
|